Demi Segulung Ijazah - Berkongsi Kasih Part 7

13.6K 176 6
                                    

Aku terjaga lebih awal, jam menunjukkan pukul 730 pagi. Dipelukkan aku Pn Ayu yang sungguh lena tidurnya, percaya atau tidak Pn Shima turut memeluk aku dari belakang.

Kedua-duanya cantik dan mempunyai kelebihan masing-masing tetapi aku lebih sukakan Pn Ayu kerana dialah aku jadi begini dan aku rasa dia peragut teruna aku sebenar.

Perlahan-lahan aku memindahkan tangan mereka, aku ke bilik air, gosok gigi dan membancuh nescafe dahulu. Sudah menjadi kebiasaan yang aku tidak boleh bangun lambat dipagi hari.

Ambil view di luar dlu, indah sungguh pagi ini aku rasa, tapi nikmat lagi yang sedang berbungkus di dalam selimut itu, bukan seorang malahan 2 orang sekaligus. Menarik nafas lega aku walaupun 2 orang tapi saling membantu jika tidak sudah lama aku tewas.

Aku mahu bancuhkan dua gelas lagi nescafe, kelihatan ada 1sachet kopi yang sama seperti dibancuh oleh Pn Ayu kepada aku. Lalu masukkan ke dalam gelas aku kembali mudahan dapat memberi aku tenaga kembali. Kemudiannya aku kejutkan Pn Ayu dan Pn Shima untuk minum pagi dahulu.

Bermalasan mereka berdua bangun, tapi yang lebih bagus tongkat sakti aku telah bangun terlebih dahulu, mungkin eraksi dari kopi yang aku bancuh tadi.

Aku sengaja tanggal towel yang menutupi bahagian bawah aku, terbeliak mata mereka berdua nampak dimata mereka sudah tidak sanggup lagi tapi apakan daya mereka menolak hajat tongkat sakti aku.

Pn Shima aku baringkan dan Pn Ayu aku mengarahnya meniarap diatas Pn Shima, bibir mereka bertaut tanpa disuruh, tangan Pn Ayu meramas buah dada dan mengelus mesra bijik nikmat Pn Shima yang dibawah begitu juga respond Pn Shima, aku menjulurkan lidah menjilat nikmatnya biji Pn Ayu dan jari aku bermain dengan lubang nikmat Pn Shima.

Tidak mengambil masa yang lama terdengar bunyi rintihan Pn Ayu, begitu juga Pn Shima yang masih saling berkucupan. Kedua-dua lubang nikmat Pn Ayu dan Pn Shima aku sudah sediakan cuma menunggu green light dari mereka sahaja.

"Bie dah sedia nie, baby yang mana satu nak dulu, boleh ker nak macam malam tadi" kata aku sambil bermain dengan lubang nikmat mereka.

"Please, cepatlah jangan biar kami terseksa macam nie lama-lama", Pn Ayu menjawab seraya itu Pn Shima terus mengatakan benda yang kurang jelas tapi maksudnya sama kerana berada dibawah Pn Ayu.

Aku masukkan perlahan kepada Pn Shima dulu yang aku rasa sudah lama becak, aku tekan perlahan dan santak sampai ke hujung.

Menjerit mengelepar Pn Shima apabila aku tekan kedalam dan tidak menarik keluar terus, apabila aku tarik keluar sahaja kemutannya menjadi sangat enak dan aku mampu merasainya pada tongkat saktiku.

Makin menganas urusan aku keluar masuk, dan Pn Shima juga sudah tidak mampu bertahan kerana serangan dari Pn Ayu turut membantu menaikkan nafsu Pn Shima yang sudah meracau.

"Baby nak lagi bie... Baby nak lagi.. Bie... Besarnya.. Tak boleh nak kemut dah bie.. So big... Ah.. Ah... Sampai hujung dah bie.. Please sentuh yang hujung.. Ah.. So sedap... Ah.. Ah... Ah........." meracau panjang Pn Shima.

Benar seperti yang dijangka klimaksnya sudah sampai dengan terdengar Pn Shima mengerang kenikmatan dan kemutan pada lubang nikmatnya bertambah dan aku dapat merasai air nikmatnya terpancut keluar dan memenuhi ruang dalaman Pn Shima.

Tanpa lengah aku pindahkan tongkat sakti aku ke lubang nikmat Pn Ayu semasa dia sedang leka dan terjerit dia sambil meramas buah dada Pn Shima.

Hentakan aku yang agak kuat membuatkan rengekan Pn Ayu menjadi tidak keruan dan kemutan amat mengasyikkan. Posisi doggie ini yang aku belajar dari internet dan dipraktikkan dengan Pn Ayu dari dlu memang teknik kegemaran kami berdua.

"Ah.. Sedapnya.. Sedapnya.. More bie.. Give me more... Ah... So good... Ah.. Ah... I feel u bie... I want to come now bie.. Please fuck me hard bie... Ah... Ah... Ah...",teriakan dari Pn Ayu dan dia terkulai kepuasan apabila klimaksnya sampai lagi.

Kemutannya amat rasakan, aku hanya membiarkan tongkat saktiku terbenam di lubang nikmat Pn Ayu. Kalau ikutkan nafsu aku juga sudah tidak mampu bertahan lama, tahap kegelian aku rasakan amat lazat sekali.

Aku bisik ke telinga Pn Ayu,adakah dia mahu aku teruskan atau bagaimana?.

Tanpa ragu-ragu tangan kirinya menarik keluar tongkat sakti aku dan ditempelkan dilubang belakangnya. Aku tekan perlahan dan sedikit demi sedikit tongkat saktiku hilang dari pandangan mata. Tenggelam didalam lubang belakang Pn Ayu.

Aku mulakan sekali lagi dayungan dan kali ini aku yakin aku tidak mampu bertahan lama.

Rengekan Pn Ayu seksi tidak terkata, terjerit kesedapan dan dalam masa yang mohon aku lajukan dayungan. Nikmat yang aku terima dari Pn Ayu kali ini memang sukar aku gambarkan. Hentakan demi hentakan aku berikan dan Pn Ayu seolah2 mahu sampai buat kali keberapa pun aku sudah tidak pasti.

"Bie... Bie... Bie.. Argh... Argh... Argh", raungan dari Pn Ayu.

Aku juga sudah tidak mampu bertahan lagi lalu aku pancutkan air keramat aku didalam lubang nikmat keduanya.

Peluh aku menitik akibat keletihan yang amat, perlahan aku tarik keluar tongkat saktiku dari badan Pn Ayu dan dalam masa yang sama dia turut mengeluh kesedapan.

Pn Shima yang hanya mampu meniarap keletihan sambil senyuman kepuasan yang amat dia cuba gambarkan kepada aku dan Pn Ayu.

"Seronok tak Ayu?, tadi nak sangat sekarang nak bangun pun tak boleh", tegur Pn Shima sambil ketawa.

Pn Ayu, dalam keadaan meniarap juga hanya mampu tersenyum lalu terus menutup mata untuk berehat seketika lalu terus terlena keletihan begitu juga aku.

PLEASE LEAVE THE COMMENT BELOW N DONT FORGET TO CLICK VOTE BUTTON TO ENCOURGE WRITER

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now