Part 5🔫

20.3K 606 11
                                    

Qarina's POV

Ya allah..apa yang dah berlaku??..bunyi tadi..bunyi tembakan..bunyi tu...aku betul ii benci bunyi tu...aku takut..ya allah ibu..ayah..abang Qayyum..Qarina takut..mana Encik Zack ni??..aku baru tersedar yg aku dipeluk Encik Luqman terus aku leraikan pelukan antara kami..

Aku dapat rasakan nafas seseorang dari belakang leher aku..aku pusingkan badan ke belakang..aku melangkah setapak ke belakang..terkejut..terkejut melihat muka dingin di depan mata aku..dan dibajunya ade kesan tompok..darah?..
-End of Qarina POV-

Bang!

Bang!

Bang!

Bunyi tembakan nampaknya belum reda..apa yg sebenarnya berlaku??..tubuh Qarina menggigil ketakutan..bibir pinknya sudah terkumat kamit beristigfar...

Keadaan dalam mansion Luqman huru hara....ada yg kena tembak..ada yg menangis..Luqman memandang Zack atas bawah..'mamat ni ke punca majlis aku jadi macam ni?..tadi punya lama menghilang sekarang tetiba muncul..something fishy here..' bisik hati Luqman ragu ii dgn Zack..

"Bro..kau bawak Qarina balik..bahaya skang ni.." pinta Luqman seraya menolak lembut badan Qarina ke arah Zack..biarlah gadis itu bersama sama Zack buat sementara ini..dia perlu selesaikan masalah di mansionnya dahulu..kakinya berlari ke tingkat atas..

Zack memaut bahu kanan Qarina dengan erat...dia memang mahu bawa gadis itu keluar sementara adiknya 'uruskan' apa yg patut..kot yg dipakai Zack disarungkan ke tubuh Qarina menutup sebahagian badan gadis yg terdedah itu memandangkan cuaca sejuk waktu malam..

Zack membawa Qarina ke tempat di mana keretanya di parking..suasana sepi sehingga Qarina bersuara..
"En-encik..Zack.." seru Qarina sedikit gagap..Zack memaling muka ke arah wajah polos itu.."what?" Soalnya dingin..belum sempat Qarina bersuara..

Bang!

"Ack!" Jerit Qarina..satu das tembakan terkena di bahu kiri Qarina..banyak darah keluar dari bahu kirinya...Zack terkejut lalu mengeluarkan pistolnya..diacukan pistol tersebut ke arah lelaki bermask hitam..

Bang !

Bang !

Dua das tembakan dilepaskan Zack kepada lelaki mask hitam hingga rebah..satu das terkena di dada dan satu das lagi terkena di kepala lelaki tersebut...Zack berpaling ke arah Qarina yg hampir pengsan...tubuh gadis itu didakapnya.."stay with me Qarina..dont close your eyes.." tutur Zack perlahan pabila melihat darah dibahu Qarina semakin menghujani baju gadis itu..Zack membuka pintu untuk Qarina lalu ditutup kembali..langkahnya pergi ke pintu kereta tempat pemandu dibuka dan ditutup kembali sejurus selepas masuk ke dlm perut kereta..

Keretanya dipandu laju menuju ke Hospital..dia tidak kisah jika dia disaman kerana memandu dgn had laju...dia boleh bayar..matanya dikerling ke tempat duduk sebelah kirinya...gadis itu sudah menutup mata..pengsan..Zack memukul stereng kereta..dilajukan lagi kereta yg diapandunya...

Sampai di Hospital Besar Kuala Lumpur..Zack keluar dari kereta dan mencempung gadis itu masuk ke hospital..

💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣

9:38 p.m

Qayyum POV

"Qayyum!!!" Jerit ibuku dari tingkat bawah..terkejut aku..baru je nak lelapkan mata..namun digagahkan jugak badan aku untuk bangun..pintu bilikku dibuka lalu ditutup kembali...langkahku berjalan menuruni anak tangga ke tingkat bawah..

Jejak je kaki aku kat ruang tamu..aku nampak ibu dan ayahku duduk di sofa..ibu menangis?..mataku mengerling ke arah Lelaki yg duduk di sofa sebelah ayahku..'jap..aku kenal mamat ni..apa dia buat kat sini??..dan baju dia ada kesan darah?..' malas nk pikit panjang aku terus bersuara..

Married To Mafia Bossحيث تعيش القصص. اكتشف الآن