Part 8 👰

20.3K 600 28
                                    


Hari yg di nanti nantikan telah tiba..Qarina duduk di meja solek biliknya dan melihat pantulan dirinya melalui cermin..mukanya siap di solek oleh sepupunya Aina hanya natural make up sahaja dikenakan di wajah Qarina..gelisah dihatinya membuatkan dia menggigit bibir bawahnya...tabiat dia pabila gelisah, gementar dan berdebar debar..

Aina disebelah mengemas barang soleknya terhenti pabila melihat Qarina yg termenung..

"Kau kenapa Munirah?..termenung je aku tengok..tak happy ke nak kahwin??.." soal Aina menepuk lembut bahu Qarina..gadis itu menghela nafas panjang..matanya ditutup seperti memikirkan sesuatu..

"Aku tak tahu lah Aina..aku ni umir 17 tahun..baru lepas SPM..tahun depan masuk 18..aku rasa cepat sangat aku kahwin.."
Balas Qarina..bibirnya dicebik..Aina sepupunya mengeluh..

"Haih....dah jodoh kau datang awal..Munirah..terima je lah..lagipun x salah kahwin awal ni..dalam islam yg dah akil baligh boleh kahwin.." ujar Aina seraya menggenggam tangan Qarina..keluar dah ajaran islamnya..

Tok!

Tok!

"Qarina dah siap?..pengantin lelaki dah sampai ni..dah siap nanti turun ye dengan Aina.." tutur ibunya diluar pintu biliknya..

"Baik mak cik!..kejap lagi saya bawak Munirah turun.." jawab Aina untuk Qarina yg tidak terkutik..selepas mendengar tiada suara lagi Aina memandang Qarina..

"Aku tau berat kau nak terima perkahwinan ni..kau pernah cerita kat aku kan pasal insiden sebulan lepas..?" Tanya Aina tenang..Qarina angguk..ya dia pernah cerita tentang insiden itu kepada Aina..Aina senyum..

"Jadi aku rasa dia boleh jadi pelindung kau Munirah..dia boleh jaga kau..aku nampak keikhlasan dia kahwin dengan kau..Munirah...mungkin muka dia je yg nampak menakutkan dan tak meyakinkan.." sambung Aina lagi..terselit gurauannya disitu..Qarina tersenyum..badan Aina didakapnya..

"Terima kasih Aina..aku hargai nasihat kau.." ucap Qarina lembut..Aina tersenyum dan membalas ucapan sama ii Qarina..mereka meleraikan pelukan..Qarina dan Aina berdiri dan melangkah ke pintu keluar menuju ke tingkat bawah..

Qarina jalan dengan berhati hati..takut jatuh buat malu je..orang ii yg berada ditingkat bawah serentak memandang Qarina..dengan gaun putih dan wajah polos Qarina...bagaikan bidadari yg turun dari syurga..
Zack ralit memandang kecantikan Qarina..

"I cant believe she's will be that gergouse.."

Bisik hati Zack..tidak percaya dia mengahwini Qarina..

****

"Aku terima nikahnya Qarina Munirah bt Mustafa dengan mas kahwinnya RM 500,000 tunai.."

"Sah"

"Sah"

"Sah"

"Alhamdulillah.." seraya itu membaca doa..kesemua mereka menadah tangan dan mengaminkan doa..

Zack bangun bersama cincin yg dibawanya ke arah Qarina..matanya menilik wajah gadis yg sah menjadi isterinya..tangan lembut gadis itu digenggamnya dan jari manis gadis itu dia sarungkan cincin..begitu juga Qarina menyarungkan cincin ke jari manis lelaki dihadapannya..

Setelah menyarungkan cincin ke jari masing ii Qarina menyalam tangan kasar suaminya..kepalanya diangakat dan Zack melabuhkan ciuman lembut didahi Qarina..

》》》》》》》》》》》》》》》》

9:37 p.m

Tetamu yg hadir beransur pulang..Zack yg tadinya 'berborak' perkara penting bersama sama kawan baiknya Adrian dan dua adik kembarnya naik ke atas berjalan ke biliknya..pintu bilik itu dibuka perlahan lalu ditutup serta kunci..matanya menangkap susuk tubuh gadis yg sedang tidur lena dikatilnya..

Yup..sekarang mereka berada di rumah Zack..kebenaran dari keluarga Qarina untuk membenarkan isterinya tinggal dirumahnya..ibu bapa Qarina tiada masalah memandangkan mereka suami isteri..cuma Qayyum abang Qarina yg protective bermasalah sikit..

Zack memberitahu Adrian dan dua adik kembarnya untuk menguruskan 'sesuatu' bagi pihaknya..kini dirumah besar itu hanya ada Zack dan Qarina serta bodyguard yg mengawal di keliling rumahnya..

Bajunya dibuka lalu dicampak ke bakul sebelah bilik air bilik tidurnya..Zack pergi membersihkan diri..selesai mandi dia tidak memakai baju hanya mengenakan boxer sahaja..kakinya berjalan kearah katil saiz kingnya..Zack baring disebelah Qarina...tangannya menarik isterinya yg tidur membelakangi dia rapat sehingga tiada ruang..

Qarina langsung tidak sedar..gadis itu lena dibuai mimpi..penat agaknya..Zack menyembamkan mukanya di belakang leher Qarina..haruman rambut gadis membuatkan lelaki itu terbuai sendiri..akhirnya Zack lena dalam posisi tidurnya..

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Qarina terjaga dari tidurnya..tapi tidak mahu membuka matanya.. masih mengantuk badannya pun terasa penat..tanpa sedar dia sedang memeluk suaminya yg dah lama bangun itu..si suami hanya tersenyum melihat isterinya..

Zack membalas pelukan isterinya tapi lagi erat...Qarina yg terasa sempit dan hangat membuka matanya..terkejut gadis itu melihat muka Zack yg terlalu rapat dengannya..

"Good morning dear....have a good sleep..hmm??" Zack bersuara dengan senyuman..ya senyum...bagi Qarina itu bukan senyuman biasa..lebih dari senyuman nakal..

Qarina menggigit bibir bawahnya..dia rasa berdebar debar namun si suami melihat sahaja Qarina menggigit bibir...mata gadis itu memandang ke arah lain..Zack mengeratkan lagi pelukan..

"A-awak..uh..s-sa..saya tak boleh ber-nafas.." tutur Qarina mahu melepaskan dirinya..

"Give me a morning kiss.." balas Zack mendekatkan mukanya..Qarina tergamam...morning kiss??..dah kenapa suaminya?..Qarina meneliti sikap suaminya..sejak dah berkahwin dengannya..Zack bersikap manja pulak..

Qarina pasrah sahaja..dia mendekatkan mukanya ke muka Zack..dan mencium suaminy..Zack pantas memegang belakang kepala Qarina...terkejut gadis itu..Qarina menepuk nepuk dada bidang lelaki itu untuk melepaskannya..namun apakah daya..dia hanya perempuan yg lemah..Lelaki itu mencium isterinya sehingga kehabisan nafas..

"Thank you for the morning kiss Qarina..i love it..sweet.." tutur Zack menjilat bibirnya..muka isterinya membahang malu..kepalanya disembam ke dada bidang Zack..Suaminya hanya ketawa melihatnya..

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

This part for Zack and Qarina only..

Sis ngaku otak sis kuning sikit..sikit je eh..tak byk..

Next part maybe ada watak baru..nk tau sape..tunggu sis update lagi..

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

TheCastelQueen
Qasrina_2105

Married To Mafia BossWhere stories live. Discover now