Part 18

13.2K 400 9
                                    

"Oi Boss! Bawak lah slow sikit! Nak mati awal ke!?" Jerit Zacklin di tempat duduk belakang...kereta yg dibawa Zack sangat laju..isteri dalam bahaya mestilah pecut..Zack tidak membalas..kereta yg dipandunya laju..

"Kau ni duduk je lah diam ii kat belakang tu.." kata Zackrin tenang sahaja..Zacklin menjeling kembarnya..tak lama selepas itu..mereka sampai ke rumah agam mereka..Zack pentas keluar dan masuk ke dalam rumah...kelihatan Puan Qasturi dan 2 orang gadis diikat ketat..mulut mereka ditampal plaster..mata mereka tertutup seperti dah lama mereka pengsan..

Persoalannya...di manakah Adrian dan Qarina?

Adik ii kembarnya mencari wanita itu dan sahabatnya tapi tidak dijumpai...Zack melangkah ke arah mak mertuanya lalu mengejutkan mereka..

"Ibu..ibu.." kejut Zack menggoyangkan tubuh wanita itu..perlahan lahan Puan Qasturi membuka matanya..dikelipkan beberapa kali matanya supaya pandangan mata kembali pulih..mukanya terus berubah pabila teringat apa yg berlaku sebelum dia pengsan..

"Zack..Qarina..lelaki tu bawak anak ibu pergi...tolong Zack.." tersedu sedan Puan Qasturi bertutur...pipinya basah dengan air mata..

"Macam mana benda ni boleh jadi ibu..? Adrian mana?.." soalnya serius memandang mak mertuanya..ikatan tali di badan mereka dileraikan..Puan Qasturi menunduk..

FLASHBACK

Knok!

Knok!

Kedengaran ketukan di pintu utama rumah agam Zull..Adrian memandang ke arah pintu tersebut..tak mungkin Zack yg ketuk ini kan rumah dia..pasti musuh..Adrian mula membisik pada mereka kaum hawa..

"Dengar sini...Qarina saya nk awak sembunyi kat atas..sembunyi di tempat yg tersorok dan call Tuan Zack...Puan dan Cik berdua pergi ke bilik no.7 sekarang.." arahnya kempat empat mereka angguk lalu dengan senyap mereka bersembunyi...Gin , Leo , Wan dan Izzul mengikut langkah Adrian ke pintu utama...

Klak!

Pintu dibuka terserlah muka
Luqman Raziz di depan pintu..tersenyum sinis dan kelihatan beberapa orang lelaki berbadan besar dibelakangnya..

"Kau nak apa?.." soalnya dingin..Luqman tidak membalas sebaliknya menumbuk muka Adrian namun sempat dielak..Adrian mula membuat serangan balas..

Manakala di bilik tidur Qarina dan suaminya..wanita itu menyorok di sebelah almari mandian dalam bilik air..badannya menggigil pabila kedengaran ibunya dan sahabatnya menjerit..mereka dah tahu..cepat ii jari Qarina mendail number suaminya..telefonnya dilekap ke telinga..

Qarina POV

Cepatlah awak..angkat..pipi aku mula dibasahi air mata..

"Hello dear...need something?" Soalnya di hujung talian..kedengaran lembut sahaja suara dia..aku sudah mula menangis..mulutku ditekup supaya tiada yg mendengar.

"A-awak...hiks..t-tolong..hiks..s-saya..saya..hiks takut..awak.." tangisnya..telinga aku menangkap derapan kaki diluar bilik air..kedengaran sangat dekat bunyi derapan kaki tersebut..

"Qarina..honey..what's wro--" terputus..telefon aku jatuh ke lantai pabila lenganku di tarik kasar oleh seorang lelaki..aku menoleh melihat gerangan..mataku bulat terkejut..

Luqman Raziz

Melihat sahaja lelaki itu aku mula meronta ronta untuk melepaskan diri..Luqman menggenggam erat lengan aku..terasa sakit pabila digenggam sebegitu..

Married To Mafia BossWhere stories live. Discover now