Part 39 ⏳

9.2K 315 14
                                    

7 bulan kemudian

Hell Room

Nick mengeluh kepenatan..dia penat menjadi mangsa 'mainan' Zack begitu juga dengan Aiman yg sudah berpeluh dibilik tersebut tidak larat lagi..badan mereka penuh dengan darah..selama mereka berada didalam bilik tersebut..mereka tidak diberi makan dan minum..seksaan yg diberikan Zack pada mereka amat menyakitkan..

"Makin lama makin bosan pulak 'permainan' kita ni kan?..apa kata kita end je terus?..kan best..." tutur Zack seperti tidak waras lagi..senyumannya menyeramkan..lelaki itu seolah olah kena rasuk..darah yg terlekat dimuka dan bajunya akibat percikan dari tubuh Nick dan Aiman..

"P-ple-please..please..e-enough..its hurts.." rayu Aiman..badannya penuh dengan torehan dan luka yg dalam serta besar...Zack ketawa jahat lalu dicengkam pipi Aiman dengan kasar..

"Sakit!?..Isteri aku lagi menderita lah! Dia koma! sebab KORANG SIAL!!" Jerkah Zack menumbuk muka Aiman hingga berdarah..terhambur darah yg keluar dari mulut lelaki itu..

"Isteri aku..isteri aku jadi mangsa keadaan semua ni..Isteri aku tak bersalah..Kau suntik ubat terlarang dalam badan isteri aku..isteri aku terseksa! dan korang penyebab dia koma..Isteri aku tak patut terima semua ni!!! hari ni..hari kematian korang..Nick..Farhan Aiman.." ujar Zack mengambil sepucuk pistol dan mengacukan kepada mereka..

BANG!!

BANG!!

BANG!!

BANG!!

Peluru tepat menembusi dahi dan dada kiri mereka..Zack mencampak pistol tersebut dan berlalu keluar dari situ selepas mengarahkan anak ii buahnya menguruskan mayat Nick dan Aiman...

Hospital Besar KL

Puan Qasturi membelai lembut kepala anak perempuannya yg terlantar di katil hospital itu..rindu..sudah lama tidak berjumpa..kini didepan mata dengan keadaan koma..ini dah bulan ke tujuh..Qayyum mengucup tangan kiri adiknya memberi kekuatan kepada wanita itu untuk membuka matanya..

"Sis..we will wait for you to wake up..but please..dont take too long.." bisik Qayyum kepada Qarina..dia tahu wanita itu mendengarnya..setitik demi setitik air matanya jatuh..tidak sanggup melihat keadaan adiknya sekarang..seketika itu pintu wad Qarina terbuka..Zack dan Zacklin masuk..

"Kenapa kau datang sini?" dingin Qayyum bersuara..Puan Qasturi tersentak dengan soalan yg ditanya Qayyum begitu juga dengan Zacklin..Zack hanya mengeluh..

"Qayyum..kenapa kamu tanya macam tu?..Zack kan suami adik..mestilah dia melawat isteri dia.." tutur Puan Qasturi kepada Qayyum yg bermuka dingin itu..

"Dia penyebab Qarina jadi macam ni Bu..Adik aku memang tak akan selamat disisi orang yg macam kau..adik aku selalu jadi mangsa keadaan masalah kau dengan musuh kau..kau tengok adik aku sekarang..terlantar macam ni..koma..ini kali kedua adik aku kena..aku dah tak sanggup lagi tengok Qarina macam ni..baik kau lepaskan je dia.." ujar Qayyum menatap tajam wajah Zack yg jelas terkejut itu..

"Ya allah Qayyum..apa kena dengan kamu ni?" marah Puan Qasturi bangun dari duduknya..dia sendiri terkejut dengan apa yg dikatakan anak lelakinya itu..

"Qarina Munirah isteri aku...aku ada hak nk melawat dia..apa yg jadi sekarang ni bukan kehendak aku dan bukan kehendak kitorang..benda ni berlaku terlalu pantas..kau tak boleh terima apa yg jadi..sama jugak dengan aku sebab aku suami dia..Aku tak akan sesekali lepaskan dia kalau itu yg kau nak..kau tak patut masuk campur.." keras Zack..Qayyum lantas menarik kolar baju Zack dengan amarah..

Married To Mafia BossWhere stories live. Discover now