Part 34🔗

10.4K 316 12
                                    


Qarina tertidur diatas riba suaminya selepas habis menangis tadi..pipi wanita itu dielus lembut..Zack mengetap giginya..dirinya rasa tercabar...telefonnya dicapai..ibu jarinya mendail number seseorang..

"Y--" lantas Zack memotong..

"Assalamualaikum.." salam Zack..orang dihujung talian menggaru kepalanya yg tak gatal itu..

"..waalaikumsalam..er..kau ada apa call aku ni?" tanya orang ditalian tersebut..

"Kau macam mana kat sana?..aku ada keje untuk kau ni.." balas Zack..rambut si isteri dibelai..

"Keje apa?..aku oke je nk buat tapi payment tu up kan sikitlah eh.." ujar seseorang ditalian itu..Zack menjulingkan mata..

"Settlekan job yg aku bagi nanti..kalau aku puas hati..aku upkan.." ujar Zack...pintu bilik pejabatnya dikuak dari luar..terjegul wajah kacak Adrian dengan satu kotak bersamanya..Zack membuat isyarat menyuruh Adrian meletakkan kotak tersebut dimejanya..Adrian akur meletakkan kotak itu dimeja lalu keluar..

"Baik boss..kau jangan risau..kau tau aku ni macam mana bila dpt kerja kan..lagi ii dari kau.." tutur orang itu tersenyum sumbing namun tidak dilihat Zack..

"okey..i got it...meet me at my cafe..3:20 p.m on time..if you late..babai.." balas Zack pula dan diputuskan talian tersebut..jam tangan dikerling..baru pukul 2:55 p.m..

Ditoleh mukanya ke arah si isteri pabila terasa gerakan tubuh wanita itu..Qarina mencelikkan matanya..wajah suami dipandang..lelaki itu tersenyum kepadanya..bibir pink Qarina dielus..

"Have a good nap?.." tanya Zack...isterinya mengangguk membalas senyuman Zack..lelaki itu terus menyambar bibirnya..Qarina hanya layankan sahaja..ketukan dipintu mengganggu moment mereka..Zack melepaskan tautan dan mengeluh..ada je yg nk kacau..isterinya ketawa kecil..

"What?..Dear..kau ketawakan aku eh?..jangan sayang..you will have a punishment later.." tutur Zack tersenyum nakal..isterinya terus berhenti ketawa..Qarina bangun dari baringnya dan duduk (bersimpuh?) di sofa tersebut...

"Come in.." jawab Zack selepas mendengar ketukan pintu bilik pejabatnya..pintu dikuak..kelihatan Christ masuk bersama Adrian..mereka menunduk hormat kepada Zack sebelum bersuara..

"Boss..kami ada maklumat..diorang akan berangkat ke Italy selepas tarikh Boss berangkat pergi sana..aku dapat info dari J.undercover kita dalam kumpulan diorang kat sana..Nick dan Farhan Aiman akan culik Boss untuk buat 'performance' untuk Cik Qarina..mereka dah siapkan persediaan mereka disana...esok diorang berangkat ke Italy.." terang Christ dengan profesionalnya..Zack mengangguk faham dengan keterangan Christ...dia memandang isterinya yg turut memandang dirinya itu..

"Adrian?.." tanya Zack ingin mendengar maklumat dari Adrian pula..lelaki itu mengangguk dan mengeluarkan tab lalu bersuara..

"Senjata ii baru yg Boss mintak tu dah sampai dan semuanya dalam kondisi yg bagus..budak ii kita pon dah bersiap sedia..kami juga dah sediakan tempat selamat untuk Cik Qarina , Cik Laila dan Cik Syikin..dan kami dapat panggilan dari abang Cik Qarina yg Qayyum akan datang ke sini untuk menjaga mereka bersama Puan Qasturi...itu saja.." terang Adrian menyimpan tabnya..Zack mengangguk faham dengan setiap keterang yg diberi Christ dan Adrian...otaknya menyusun maklumat ii tersebut..

"Kau buang benda ni..nanti mintak Fred hantarkan hadiah dari aku untuk diorang jugak..dan tolong sampaikan salam maut aku pada mereka.." arah Zack serius..Adrian dan Christ akur..Adrian mengambil kotak tersebut dan berjalan keluar dari bilik pejabat Bossnya...Zack tersenyum sinis..

Married To Mafia BossWhere stories live. Discover now