Part 33

10.4K 347 11
                                    


Zackrin membaringkan tubuh Syikin di atas katilnya..gadis itu terlena dalam perjalanan mereka pulang dari Universiti tadi..Zackrin menyandarkan tubuhnya dikepala katil..wajah gadis itu direnung..apa salah gadis ini?..kaki dan lengan gadis itu mempunyai kesan ii lebam selepas diperiksa tubuh gadis itu..suka hati dia je check badan orang..

Jari jemari kanan Zackrin bermain di rambut kuning keemasan Syikin..lembut dan wangi rambut gadis itu..senyuman terukir di bibir namun mati selepas melihat sesuatu di antara anak rambut gadis itu..dengan perlahan ibu jarinya menyentuh luka itu..luka itu akibat dari benda tajam dan halus ..matanya terus bertukar merah..beraninya mereka melukakan gadis miliknya ini..

"Maafkan aku sebab datang lambat tadi..berani betul diorang tu kan..tak pe..aku akan balas lebih dari diorang buat kat kau Syikin.." ujarnya mengusap lembut luka di anak rambut gadis itu..tangan kecil gadis itu diraih lalu dicium lama..

Perbuatan Zackrin itu membuat Syikin tersedar dari tidurnya..bulat mata gadis itu melihat wajah Zackrin  yg terlalu dekat dengannya..tersenyum lelaki itu memandang dirinya..

"Sorry..aku kacau kau tidur..but i cant hold my needs to kiss you..." tutur Zackrin sinis..merona merah muka gadis itu..

"Kenapa awak baring sini?.." bicara Syikin dengan bahasa isyaratnya..gadis itu ingin bangun namun ditahan Zackrin dengan memeluk pinggangnya..makin merah mukanya..

"Asal?..tak boleh ke aku baring atas katil aku sendiri?..berterima kasih sikit ye aku jaga kau...rawat kau..and..tukar baju kau tu.." balas Zackrin dengan senyuman nakal...terkejut gadis itu..lelaki ini menukarkan bajunya?..Syikin terus memeriksa baju yg dipakainya mana tau Zackrin gurau..but..ya..lelaki itu betul ii menukarkan bajunya..unbelievable..disilangkan tangannya ke dada...

"Tak payah cover..aku da tengok semua..nice Syikin.." tutur Zackrin memasukkan tangannya ke dalam baju Syikin dari belakang badan gadis itu..tersentak Syikin dibuatnya ...lantas ditampar tangan sasa Zackrin itu mengalihkan tangan dari badannya..namun makin galak pulak si Zackrin ni..

"Awak...alihkan tangan awak ni..nanti ada orang masuk macam mana?..Encik Zack..Qarina..Laila..Encik Zacklin..sape sape nanti..malu lah nanti.." tuturnya dengan isyarat tangan..pantas Syikin memaling mukanya dari wajah Zackrin yg semakin rapat dengannya..suka lelaki itu tengok Syikin..

"Ni rumah aku..rumah kita..aku ingat nk surprise kau lepas balik universiti tadi...but tulah..dalam rumah ni cuma kita dan mak Hani..so tak de sape yg masuk.." kata Zackrin mencium leher putih Syikin...

"Aku nak tanya kau..jawab dengan jujur..tipu aku 'kerjakan' kau sampai lunyai.." ugut Zackrin menakutkan Syikin..faham sangat maksud lelaki itu.. Syikin mengeluh..ya dia tak mahu beritahu perkara yg sebenar..dia tahu Zackrin ni bahaya orangnya..tidak mahu ada pertelingkahan...dia mengeluh..dianggukkan kepala..

"Aku tanya sekali je...apa yg betina ii tu buat kat kau...sampai lebam ii luka ii camni..and kau tak bagitau aku..nasib baik aku tukar baju kau tadi..kalau tak sampai bila aku tak tau semua ni..hm?..kenapa???..jujur dengan aku Syikin.." tutur Zackrin serius..matanya tajam memandang anak mata Syikin..gadis itu menceritakan segalanya dengan bahasa isyarat..

Flashback di Z's Universe..

Syikin menyimpan buku ii yg telah diguna tadi ke dalam loker..waktu kelas Kimia dah habis sekarang waktu lunch..Syikin berjalan menuju ke Cafeteria...dikuatkan kakinya untuk berjalan..sejak masuk Universiti ini..kerap sekali dia mendengar pelajar ii perempuan menghinanya..dan kerap sekali dia dibuli oleh geng ii Anna...entah apa salahnya terhadap gadis bernama Anna itu..

Married To Mafia Bossजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें