Part 22🔥

12.8K 388 3
                                    


"Laila?.." panggil Adrian pabila melihat gadis itu mendongak..kakinya melangkah dekat dengan gadis itu..air mata membanjiri pipi merah gadis itu..

"Cik Laila..mana Zacklin?..kenapa awak ada kat sini??.." tanya Adrian melutut dihadapan Laila yg duduk di sofa itu..gadis itu terus terusan menangis..Adrian buntu..nak pujuk tak reti..

BANG!

BANG!

Bunyi tembakan berterusan..Laila terkejut lalu memeluk erat Adrian..takut..Adrian hanya membiarkan..pistol Glok 17 M Duty dikeluarkan..Adrian memeluk Laila lalu dibawa gadis itu di bawah meja kerja pejabat itu..pintu yg tertutup tadi dibuka kasar..beberapa orang lelaki bersenjata masuk ke dalam..

"Cis! Ramai pulak.." bermula aksi tembak menembak..Adrian menyorok dibawah meja kerja tersebut..disebelahnya Laila sudah menutup kedua dua telinga..Adrian memandang tingkap besar di pejabat...satu cara mereka boleh terlepas ialah terjun..tapi mereka di tingkat 40..

BANG!

BANG!

"Keluar lah pengecut!" Sinis salah seorang lelaki di situ..Adrian mengetap bibirnya..tiba ii telefonnya bergetar..dikeluarkan phonenya..ID number Christ di skrin..rakan baiknya..

From: Christ

Aku ngan budak ii kat bawah bangunan hotel ni..kau ada kat tingkat 40 kau terjun je..

Terjun je?..biar kebenaran?..Adrian mengintai sedikit di cermin tingkap..tak lama itu Adrian tersenyum sinis..dia bangun diikuti Laila...memeluk erat gadis itu..musuh ii didepan mereka terus menembak mereka berdua namun dengan cekap Adrian mengelak..pistolnya menembak cermin..pecah..

"A-adrian..awak..nak buat apa ni??..." tanya Laila melihat Adrian membawanya undur ke arah tingkap yg pecah itu..Adrian tersenyum senget kepada gadis itu..

"Jangan risau..kita tak akan mati..tutup je mata awak Cik Laila.." balas Adrian tenang.. Laila akur matanya ditutup rapat tangannya yg berada di pinggang Adrian dipeluk erat..sejujurnya gadis itu takut tinggi..

"Orait..aku harap kita berjumpa lagi.." ujarnya lalu membaling satu jenis bom tangan ke arah mereka..Adrian dengan pantasnya terjun dari bangunan tersebut..

BOM!

Letupan bom menggegarkan bangunan hotel Z's..cermin pecah..perabot semua tercampak...kelihatan Zacklin juga terjun dari tingkat atas melalui cermin yg pecah...mereka bertiga selamat mendarat di atas..katil angin??..apa ntah nama nya..sis tak ingat..

Dengan cepat mereka masuk ke dalam perut kereta Christ dan berlalu pergi..Adrian memangku Laila yg pengsan di tempat duduk belakang manakala Zacklin di sebelahnya dengan sedikit luka ii di badan...Zacklin memandang Adrian yg memangku Laila di ribanya..panas hati namun di tahan..

"Aku rasa kau dah bole lepaskan Laila dari duduk atas riba kau tu..ada tempat lagi kat tengah ii ni.." ujar Zacklin cemburu melihat pemandangan disebelahnya..Adrian menoleh lalu tersenyum senget..

"Bukan aku tak nak lepaskan dia..dia yg tak nk lepaskan aku..tengok tangan dia Mr.Zull.." sinis Adrian..sengaja nk buat lelaki itu bertambah jealous..Zacklin memandang tangan Laila yg memeluk erat pinggang Adrian..matanya menjeling Adrian yg senyum kemenangan itu..

******************************

Zack mengorak langkah mendekati isterinya yg sibuk melipat baju yg telah kering di sofa kuning emas sambil menonton drama..Zack melabuhkan punggung disebelah Qarina...selesai melipat semua baju diletak tepi..suaminya dipandang..

Married To Mafia BossTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon