3.Stupid

9K 348 11
                                    

Aiden tersenyum sinis seraya memandang kertas yang berada di tangannya

Malayka Damia binti amirul
Berumur 23
Tinggal di bangi
Anak tunggal
Anak yatim
Bekerja di Ana Flower Shop
Tinggi: 166

Hatinya tetap tidak puas kerana seperti ada something wrong. Tetapi maklumat itu sudah cukup memandai. Aiden mula merangka rancangan bagi menghancurkan hidup gadis itu.

Mia yang ketika itu berada di tempat kerjanya, tidak habis-habis teringat akan si pujaan hati, Aiden. Mia mula mengemaskan dirinya dan melangkah keluar untuk mengusha si pujaan hati.

Puas dicari keberadaan Aiden tetapi tidak dijumpai. Gatai bebenor Mia ni. Mia mula bercadang untuk pulang semula ke kedai. Sampainya dia dikedai, telinganya dipulas oleh kak siti. Hatinya mula menyesal kerana keluar tak inform dahulu . " ampun kak, mia janji tak buat lagi"

" akak suruh kau jaga kedai, kau merayap pulak ye, pecat kang"

Muka Mia berubah pucat. Mati aku kalau kene pecat, mana nak dapat duit.

" akak ku sayang, Mia janji tak buat lagi, Mia lupa tadi hehe" pujuk Mia yang membuat muka comel.

" yelah-yelah, nasib sayang" kata kak Siti. Mia tergelak." Mia pergi mana tadi?" soal kak Siti

" mia pergi depan tu je, nk tengok ikan kat tasik" kata Mia

" nak kena tampar ke terajang? Tasik tu depan je, yang kau beria naik kereta apahal?" soal Kak Siti

" hehe, panas kak" kata Mia. Kak Siti sudah malas melayan Mia lalu melangkah masuk ke dalam kedai. Gugur jantungnya bila melihat kedainya kosong, kene rompak kang dia yang kene tanggung.

Aiden berada di markasnya. Perra mala merupakan kumpulan Aiden, Aiden yang tubuhkan sendiri . Dengar saja nama tersebut, pasti terketar-ketar. Kumpulan tersebut amat digeruni. Sesiapa yang berani mencari masalah dengan mereka, akan mati dengan terseksa.

Aiden berjalan laju ke dalam satu bilik, dengan kasar dia membuka pintu. Muka Aiden sangat dingin. Dengan pantas Aiden menumbuk pipi lelaki yang berada di hadapannya. Aiden memegang muka orang itu sambil berkata.

" you're the most stupid person i ever met, kau fikir kau khianat aku, aku tak dapat hidu ke sial?!"

Aiden tersenyum sinis seraya mengeluarkan pisau yang sangat tumpul. Pisau itu dilalukan di kawasan pipi lalu ditoreh perlahan-perlahan sambil bertanya  " bagitahu aku sebab apa kau buat macam ini? " lalu pisau itu ditusuk ke dalam pipi lelaki itu. Lelaki itu meraung kuat.

" aku buat ni sebab ada orang suruh kalau tak dia nak bunuh isteri dan anak-anak aku!" kata lelaki itu

" Joshua, kau boleh buat keputusan lagi bijak kalau kau guna otak kau betul-betul, Estúpido." (bodoh) kata Aiden

Aiden mula menarik pisau yang terletak elok di pipi Joshua." arghhh sakit, maafkan aku bos " kata joshua.

" its too late, say bye bye to the world ". Aiden pantas menikam bebola mata Joshua dan menarik pisau itu lalu menikam bebola mata Joshua yang lain pulak. Joshua yang meraung kuat itu diabaikan, tidak menganggu kerjanya langsung. Bebola mata itu kemudian dicampak ke dalam kandang harimau.

Aiden memandang joshua lalu menarik picu pistolnya. Bang! Headshot. Bersepai jatuh ke lantai. Aiden tersengih sinis. Thats why people dont mess with me. Kemudian Aiden tersedar sesuatu. Tangan menepuk dahi sendiri.

" shit! Aku lupa tanya siapa orang yang cari pasal dengan aku" kata Aiden dengan perlahan. Aiden pusing memandang anak buahnya. "settlekan mayat jantan tu, bagi makan dekat baby-baby aku"

My BadBoy (✅) Where stories live. Discover now