• Part 1 •

3.8K 299 170
                                    

Day 1
- Beware of his innocence -

Day 1- Beware of his innocence -

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

---

Setiap lengok badannya lincah bergerak di atas permukaan lantai kelab. Tempat yang boleh dikategorikan sebagai syurga dunia.

Choi Jihyun. Gadis liar yang merayau hanya pada malam hari. Di kala matahari memunculkan bayang, dia lesap tanpa jejak.

Psilotákouna bertona merah garang yang tersarung elok di kaki menyerlahkan lagi daya tarikan dirinya yang menawan. Segelas wine merah diteguk rakus. Kepalanya mula tersengguk-sengguk akibat penangan air syaitan tersebut.

Bunyi bingit yang terhasil dari sekeliling lansung tidak membataskan dirinya yang sudah mula melentokkan kepala ke atas permukaan meja bar.

Pandangannya kabur. Tempat di sebelahnya mula diduduki oleh seseorang. Jihyun celikkan kelopak mata ingin melihat gerangan manusia yang menganggu lenanya.

"Hey, my name is Jeon Jungkook. Anak teruna laku keras abad ni. Kau?"

Walau dirinya berada di bawah kawalan alkohol, tetap dia menyambut salam perkenalan ringkas lelaki tersebut.

Hatinya berbisik keras akan tindakan diri yang sewenang-wenangnya menerima kehadiran lelaki tersebut. Jihyun buat bodoh. Wajahnya terhias sengihan bak kerang busuk.

"J-jihyun. Choi Jihyun.. Hihi, kau kacak ahh~ Macam Jungkook Bts.. Hihi.."ujar Jihyun meleret-leret.

Pujian dilemparkan dalam keadaan tidak sedar kepada jejaka tersebut. Pantas Jungkook tersenyum. Wine merah yang pegangan diteguk rakus.

Anak matanya mula meliar ke segenap ruang kelab tersebut. Kornea matanya terhenti ke arah susuk tubuh pengawalnya yang sedang berjaga di pintu hadapan.

Bibirnya bergerak tanpa suara. Dalam sekelip mata mulut wanita tersebut ditekup lalu jatuh ke dakapannya.

"Mangsa ke sepuluh masuk perangkap. Nice to meet u, babe."

-tbc-

A/N : Biasanya pesakit yang mengalami love obsessions/disorder takkan mencederakan pasangannya akibat sayang yang melampau.

Namun dalam karya ini saya buat satu kelainan sedikit. Pesakit akan mencederakan pasangannya. Namun dalam secara tidak sedar ataupun cara dia mengungkapkan kasih sayangnya.

Then, karya ini juga diinspirasikan dari ava max, lagu ciptaannya sweet but psycho.

So, karya ini akan ada sedikit sebanyak filler psycho and abnormal scene.

[C]Armastushäire •Jjk•जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें