• Epilogue •

2.2K 137 113
                                    























Armastushaire epilogue •


























• Armastushaire epilogue •

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.















" I will never let you go. "
















___________________________________
















Senyuman manis mula terukir di wajah wanita itu apabila bayi yang berada di dalam gendongannya meletuskan tawa kecil.

"Alololo, comelnya anak eomma. Eiii, geramnya!"ujar Choi Jihyun geram dengan kecomelan cahaya mata pertamanya.

Ketukan bertalu-talu yang terhasil dari pintu utama pantas membuatkan wanita itu tergopoh-gapah meletakkan bayi tersebut ke atas permukaan tilam.


Jarum jam tepat menunjukkan jam dua belas tengah malam. Langkah dibawa menapak ke arah ruang tamu sebelum pemegang pintu ditarik. Belum sempat wanita itu bersuara, susuk tubuh tinggi lampai Jungkook memenuhi ruangan mata.

Raut wajah tegang lelaki itu sedikit-sebanyak membuatkan air liur Jihyun terteguk perit. Terkebelakang tubuh wanita tersebut saat bahu Jungkook merengkuh kuat bahunya.

"Auch! "adu Jihyun sakit. Ekor matanya mula menangkap tingkah laku aneh Jungkook.

Baju yang tersarung kemas di badannya kini telah selamat mencium lantai manakala susuk tubuhnya pula menghilang entah kemana.

Permukaan bahu diusap perlahan sebelum telinganya menangkap bunyi pelik yang terhasil dari dapur. Lantas, telapak kaki diorak menuju ke dapur.

Mengucap panjang Choi Jihyun tatkala kelibat susuk tubuh lelaki itu menjengah ke deria penglihatan. Dada bidang Jeon Jungkook tertayang megah mencemari mata virgin Choi Jihyun.

Pisau yang berada di genggaman ditoreh kasar ke permukaan perutnya yang berketul-ketul. Menjerit takut wanita itu menyaksikan darah yang membuak keluar dari kesan torehan tersebut.

Laju Jihyun menerpa ke arah Jeon Jungkook. Pisau yang terhias kemas di genggaman lelaki itu direntap kasar oleh Jihyun. Lengannya mula melilit ke arah pinggang Jungkook.

"Jangan! Kook, jangan.."pujuk Choi Jihyun lembut. Telapak tangannya mengusap belakang badan lelaki tersebut.

Tangisan kecil jejaka tersebut mula kedengaran memecahkan kesunyian malam.

"Hiks.. Yun dah tak sayang kook.. Yun sayang baby yun je.. Yun dah tak kisahkan kook.."tersedu-sedan Jungkook menuturkan luahan hati.

Alahai Jungkook, dengan bayi pun kau jealous..

Tangannya yang cuba menggapai pisau ditepis kuat oleh Jihyun. Pelukan diperkemas lalu wajahnya disembamkan ke arah dada bidang jejaka itu.

"Jungkook sayang.. Takmo cakap gitu. Siapa cakap Yun tak sayang kook? Kalau Yun tak sayang, dah lama Yun lari tau."beritahu Jihyun lembut. Telapak tangannya mengelus lembut helaian rambut coklat kepunyaan Jungkook.

Jeda. Sebelum dengkuran halus lelaki itu mula kedengaran. Lantas, Jihyun lilitkan lengannya ke arah tengkuk anak Jeon.

Jihyun baringkan perlahan tubuh tinggi lampai milik Jeon Jungkook bersebelahan bayi kecilnya. Pandangannya berubah redup tatkala anak mata mula tertala ke arah wajah kacak Jungkook.

Anak rambut yang menutupi dahi diselak ke belakang lalu bibir kecilnya singgah mengecup permukaan dahi Jeon Jungkook. Senyuman hambar dipamerkan lalu tubuh lelaki itu diselimutkan dengan comforter tebal.

Jungkook gila..

Dia tak boleh lari..

Sebab apa?

Dia selamanya telah terikat dengan jejaka bernama Jeon Jungkook.






















- THE END -


















A/N : Maka tamatlah karya armastushaire lakonan mantap abe Jeon. So.. Kita bertemu dalam karya senow yang seterusnya!

Jemput singgah ke karya Mr Vaselo. Heronya Kim Seokjin, worlwide handsome hikkhokkk.

Saya tunggu pukul 12 tepat baru publish epilogue. 😂😂

[C]Armastushäire •Jjk•Where stories live. Discover now