• Part 10 •

2.3K 198 82
                                    

Day 10
- Creatures who hide in my dark side -

Day 10- Creatures who hide in my dark side -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---


Anak mata bundar Jihyun mula meliar ke kiri dan kanan. Bilah pisau yang terhias di genggaman di hunus ke arah depan sebagai perisai diri.

Badannya mula terundur kebelakang tatkala kelibat susuk tubuh tinggi lampai melintas laju di hadapannya. Bunyi yang datang dari arah kamar pantas membuatkan wanita tersebut berlari kecil ke arah pintu bilik.

Harapannya musnah tatkala ia hanya hasil dari bunyi deruan bayu malam yang datang menerpa masuk dari tingkap yang terbuka. Kelopak mata dikatup saat angin malam mula meniup lembut tubuhnya.

Terasa lehernya sedikit sakit, lantas kelopak mata dicelik kembali. Terbeliak luas mata wanita itu tatkala wajah Jungkook begitu hampir dengan wajahnya.

Hidung mancung lelaki itu mula digeselkan ke arah leher jinjang miliknya. Terketar-ketar badannya menahan rasa takut yang mula bertandang. Pisau yang digenggam olehnya mendarat sadis ke atas lantai.

Jungkook mula mengambil kesempatan dari belakang. Lengannya mula melilit ke arah pinggang wanita itu. Erat sehingga membuatkan wanita tersebut tidak cukup nafas.

Anak mata pisau ditekan lembut ke atas permukaan leher Choi Jihyun. Sedikit demi sedikit pisau tersebut mula terbenam ke dalam kulit gebu milik wanita itu.

Bibir Jungkook tidak henti mengucup belakang tengkuk gadis tersebut. Sedari, darah mula membuak keluar dari kawasan tengkuk Jihyun.

Merengek sakit pun tiada guna. Sekarang Jihyun kena cari jalan macam mana nak hentikan perangai gila lelaki ini. Otak ligat berputar mencari jalan bagi menyelamatkan diri dari cengkaman Jungkook.

-tbc-

A/N : Maybe dalam bab ke 15 saya bongkarkan rahsia gelap Jihyun.🎈

[C]Armastushäire •Jjk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin