• Part 14 •

2.1K 173 22
                                    

Day 14
- Blood symbolizes satisfaction -

Sudah puas aku geledah seluruh pelusuk rumah agam ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sudah puas aku geledah seluruh pelusuk rumah agam ini. Namun bayang Jungkook pun tidak kelihatan. Segala anasir-anasir jahat yang bertandang di minda aku tepis jauh.

Sayup-sayup kedengaran bunyi suara seseorang dari bahagian hujung lorong yang tidak dijejaki aku selama ini. Firasat aku kuat menyatakan Jungkook menyembunyikan diri disitu.

Baru setapak kakiku melangkah mendekati kawasan tersebut, diri diserang perasaan gugup yang hebat. Mataku bertaut erat pada permukaan pintu berwarna merah kusam yang terletak di hujung lorong.

Aura seram tersebar luas menghiasi suasana yang sepi dan suram ketika ini. Aku gagahkan jua diri untuk melangkah ke arah kawasan tersebut.

Jari-jemariku mula mengenggam tombol pintu dengan erat. Hembusan nafasku bertukar cemas tatkala satu lembaga hitam melintas laju di hadapanku.

Diri diserang perasaan panik dan gelabah apabila cahaya langsung tidak menjelma di dalam kamar misteri tersebut. Bunyi pintu tertutup kasar lantas membuatkan aku menoleh laju ke arah belakang.

Air liur diteguk cemas. Degupan jantung aku jelas memainkan irama kurang enak. Imej Jungkook mengeheret kapak jelas bertandang ke dalam benak kepala membuatkan aku semakin gelisah.

Figura seseorang yang sedang berdiri di tepi tingkap menjengah pandangan aku. Telingaku menangkap suara bisikan halus yang menerpa jelas ke dalam cuping telinga.

Bahang panas yang terasa mula membuatkan aku mengusap kasar lengan serta tengkuk. Semakin lama semakin jelas suara bisikan tersebut menerjah ke dalam halwa telinga.

Jatuh terjelupuk aku saat terasa bahang panas mencengkam diri sehingga mengakibatkan aku menjerit kesakitan.

"Argh!!! Panas!!! Panas!!"jerit aku nyaring seraya diri menggelupur bak ikan kehilangan oksigen.

-tbc-

A/N : Senow dah bagi clue. Boleh agak apa rahsia Jihyun?

[C]Armastushäire •Jjk•Where stories live. Discover now