• Part 4 •

2.8K 228 79
                                    

Day 4
- There's the misery that knows no end -

Day 4- There's the misery that knows no end -

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

---

Daging yang berada di dalam mulut dikunyah perlahan sambil menatap wajah kacak Jungkook. Lelaki itu sedang mencemarkan virgin matanya dengan membuat freeshow.

Pagi-pagi buang tabiat tak pakai baju apa citer bang? Tau lah badan tu cekci ada enam ketul roti sampai bikin seketul Choi Jihyun meroyan.

Kepalanya menoleh ke arah kanan tatkala bunyi loceng menganggu suasana hangat aums aums di dapur ketika ini. Pantas kakinya melangkah menuju ke arah pintu utama.

Jungkook jongketkan keningnya. Takkan sahabat dia datang seawal ini? Jari-jemarinya mula menarik pemegang pintu. Kepala dijengukkan keluar.

Susuk tubuh seorang lelaki yang amat dikenali menjengah pandangan mata. Pantas senyuman manis terukir di bibir lelaki tersebut.

"Apa khabar, bro? Long time not to see! "sapa lelaki itu riang. Senyuman petak tertayang megah di wajahnya.

"Oh, Taetan. Jemputlah masuk."ajak Jungkook tanpa perasaan.

Anak matanya meliar ke segenap ruang di rumah agam Jungkook. Mulut dimuncungkan tatkala bunyi perut berkeroncong mula mengirim salam perkenalan.

Sebaik kaki mencecah ke lantai dapur, membulat matanya melihat susuk tubuh seorang wanita yang sedang enak meratah daging lembu.

"AAAAAAAA MAK JUONNNNNNN TOLONGGGG MA---ADUH!"aduh Taehyung kuat apabila Jungkook menghempuk kepalanya menggunakan sudip.

"Yang kau jerit macam nampak hantu tu pehal, setan."ujar Jungkook geram manakala sudip yang berada di genggaman dilempar sadis ke dalam sinki.

Taehyung cebikkan bibirnya. Kepala ditoleh menghadap ke arah Jihyun. Terpaku dirinya saat melihat wajah wanita tersebut.

-tbc-

A/N : Bersedia, taehyung bakal menghanat di dalam bab yang akan datang.

[C]Armastushäire •Jjk•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang