📀 51

1.1K 135 80
                                    

"Bodoh! Bodoh! Bodoh!" satu per satu barangan yang berada di atas meja solek menyembah lantai marmar bilik itu. Pasu kaca yang menjadi 'rumah' kepada kuntuman mawar merah itu tidak terkecuali dari menerima tempias amarah si singa jadian.

Pintu yang diketuk bertubi-tubi dari luar langsung tidak diendahkan malah kehadiran Jungkook membuatkan hatinya terbakar dengan marak sekali. Baru saja buku limanya hendak mendarat pada cermin, tubuh genitnya terasa di awang-awangan.

Sepasang lengan kekar milik Jungkook menghumban tubuhnya yang seperti dirasuk iblis ke atas katil. Tubuhnya ditiarapkan dan kedua tangannya dikunci di belakang badan.

"Lepaslah! Lepas!"

"Saya takkan biarkan awak buat kerja gila, Jeon Hara!" tubuh yang tadinya tegang terasa mengendur, maka Jungkook melepaskan kilasan pada tangan gadis itu. Menekup wajah pada bantal dan menangis. Itulah pemandangan yang terpapar di hadapan Jungkook tika ini.

Kotak bantuan kecemasan dicapai dari kamar mandi. Lengan gadis itu yang calar-balar ditarik perlahan dan disapu dengan cecair berwarna hijau muda.

"Mari saya tengok bibir awak"

"Keluar" hanya kata itu yang terpacul dari belahan bibir bergetar gadis itu. Jungkook akur dan meninggalkannya untuk bersendirian. Setidaknya dia dapat menenangkan diri sendiri.

Telefon pintar dicapai dari saku skirt bercorak checkered miliknya. Satu kenalan yang tidak asing baginya diketik pantas.



Seokjin Kentang 🍌
last seen 02.15 p.m.


Seokjin
03.17 p.m. ✔️


Ya mambang ✅
03.20 p.m.

Ada apa? ✅
03.20 p.m.


Malam nanti kau sibuk tak?
03.21 p.m.✔️

Aku nak balik rumah
03.21 p.m.✔️

Rindu
03.22 p.m.✔️


Cis, sejak bila manja macam ni? ✅
03.23 p.m.

Malam nanti aku tak sibuk ✅
03.23 p.m.

Kau nak aku jemput pukul berapa? ✅
03.23 p.m.


Lepas eomma dan appa tidur
03.24 p.m.✔️


Heol! ✅
03.25 p.m.

Diorang tidur pukul 1 pagi ✅
03.25 p.m.


Please 😞
03.26 p.m.✔️

Yalah 🙄 ✅
03.26 p.m.


Sayang kau 💓
03.27 p.m.✔️



🍌🍌🍌



Deruan enjin kereta milik Seokjin bergema di ruang parkir bawah tanah membuatkan Hara tersentak dari lamunannya. Bagasi yang berada di tangannya ditarik menghampiri kenderaan mewah milik saudara kandungnya itu.

Cikguku Suami Private 💜jjk 💜 (16+) •✓•Where stories live. Discover now