📀 56 🚫

1.5K 129 101
                                    

STRICT REMINDERS

️ Mengandungi adegan psikopatik, penyeksaan dan adegan melibatkan keganasan

↪️ Tidak sesuai untuk yang mempunyai trauma tertentu

↪️ Pembaca yang lemah semangat disarankan untuk membaca update seterusnya dan meninggalkan bab ini

↪️ Semua adegan hanya fiktif semata-mata. Jangan cuba aksi ini di rumah atau di mana-mana saja

↪ ️Read at your own risks

🌼

🌼

🌼

🌼

🌼

Daniel menyisip amerikano panasnya sambil memerhati Taeil yang menyantap makanannya dengan lahap. Taeil yang menyedari tatapan mendalam milik Daniel terus menghentikan aktivitinya.

"Kenapa kau tak makan?"

"Aku rasa ada yang tak kena dengan pukulan kau tadi. Kau tak apa-apa untuk diceritakan pada aku ke? Yalah, kita ni dah berkawan lama. Takkanlah aku tak boleh baca gerak-geri kau" Taeil tersenyum sungging sebelum mendekatkan wajahnya ke telinga Daniel.

"Kau memang pemerhati yang baik" ujarnya sebelum seketul kimbap disumbat ke dalam mulut. Daniel mengetapkan giginya menahan geram yang memuncak.

"Adakah perkara ni ada kaitan dengan Hwayoung?" Taeil begitu tersentak dengan soalan itu sehingga kunyahannya terhenti.

"Aku dan dia bekerjasama untuk hapuskan Kim Hara. Ya, kau tahu kan? Dia musuh aku sejak tahun pertama dia masuk ke sini" Daniel cuba mengumpan Taeil supaya masuk ke dalam perangkapnya.

"Kalau macam tu, kita berada di pihak yang sama. Hwayoung yang suruh aku musnahkan masa depan perempuan tu dengan pukulan homerun aku. Tapi, tak sangka pula guru ganti tu akan berada di situ. Tak sempatlah aku rosakkan wajah yang kau benci tu" ujarnya bangga. Maka, kambing hitam malang itu sudah pun 'terpijak' jerangkap samar yang Daniel sediakan.

Tangan dikepal erat sehingga buku limanya memutih dan urat hijau menghiasi lengannya. Wajah Taeil dicerlung tajam. Mujurlah mereka sedang berada di kafe. Jika tidak, pasti Taeil tidak akan sempat melihat bintang malam ini.

"Kurang ajar punya perempuan. Aku dah beri amaran, jangan sentuh Hara. JANGAN SENTUH HARA! Kenapa kau degil? Kau nak menempah maut dengan aku Hwayoung Park"

"Aku nak ke suatu tempat. Guna duit ni untuk bayar semua pesanan" beberapa keping not mata wang Won diletakkan di atas meja kemudian langkahnya diatur ke arah tempat letak kereta. Daerah Songpa menjadi hala tuju perjalanan, tempat letaknya kediaman Hwayoung.

S

K

I

P

Hwayoung menggetus geram tatkala pintu rumahnya diketuk berkali-kali dengan kuat. Dengan rambut yang kusut masai, Hwayoung melangkah malas ke pintu. Sebaik daun pintu terkuak, wajah tenang Daniel terpacul membuatkan Hwayoung sedikit gugup.

"Kau nak apa datang rumah aku ni?"

"Ewah, ewah. Kau dah ambil duit aku, sekarang kau nak senyap macam tu saja? Rancangan kita macam mana?" Daniel merempuh masuk dan berbicara seperti tiada apa-apa yang berlaku.

Cikguku Suami Private 💜jjk 💜 (16+) •✓•Where stories live. Discover now