"You..." Bisikan gadis berpakaian bathrobe itu ke telinga lelaki yang berbadan sasa itu kemudin kepalanya diletakkan pada dada bidang lelaki itu.
"Yes, baby ?" Balas lelaki itu sambil mengelus lembut rambut kecoklatan itu. Sekali-kali pipi mulus itu diusap lembut. Siapa yang tak gembira, kalau gadis di hadapannya ini sanggup menggadaikan tubuhnya pada dia. Dah lah cantik, ramai peminat dan seksi pula tu.
"Erm... Pasal perempuan tu, macam mana ?" Soal gadis itu dengan manja.
"Perempuan mana ?" Kening lelaki itu diangkat tinggi.
"Hanna." Kata perempuan itu.
Lelaki itu tersenyum sinis. Dia bangun dari perbaringannya dan melangkah menuju balkoni. Rokok dikeluarkan lalu dinyala. Udara malam sejuk meniup tubuh sasanya tidak dihiraukan. Lengan dia diletakkan pada besi balkoni itu.
"Awak cintakan perempuan tu ?" Tiba-tiba pinggang lelaki itu dipeluk oleh gadis itu.
"You know me well Damia...I nakkan dia bukan sebab cinta tapi dendam. Cinta I hanya untuk you je. You're my love. Now let me ask you, do you love me or Ad ?" Tanya lelaki itu lalu menarik tangan gadis itu. Mata coklatnya merenung anak mata gadis itu. Ya, itulah Damia Izzara. Siapa tak kenal dia, model terkenal dengan paras rupa yang tak setanding dengan Hanna. Memiliki tubuh yang ramping dan seksi serta wanita yang sering menjadi dambaan lelaki.
"Ofcourse I love you, Nik Zafriel. You always be mine. You tahukan kenapa I nak Ad tu masuk dalam perangkap I ? Sebab harta. Kalau I tak dapat dia, memang merempat susah I dengan you. I janji lepas I kahwin dengan Ad, I akan suruh dia pindahkan semua harta dia dekat I. Lepas tu, I minta cerai then kahwin dengan you." Jelas Damia. Pipi lelaki itu dicuit manja sebelum dia merangkul leher lelaki itu. Siapalah tak nak lelaki ini. Dahlah hensem, mata biru yang menawan, hot tapi tidak boleh jugalah nak setanding dengan lelaki yang dia damba dahulu seperti Adryan Qashaff. Dia lain. Dia ada aura tersendiri nak memikat hatinya.
Adryan Qashaff, I'll make you more suffer than this !
"I love you."
"I love you too... " Balas lelaki itu sebelum menarik tangan gadis itu masuk ke dalam apartment mereka. Antara dosa dan halal, bagi mereka tidak dipersoalkan. Apa yang mereka tahu, hanya melayan nafsu masing-masing.
⚜️❣️⚜️
"Ada apa-apa lagi honey nak beli lagi ?" Tanya Qashaff sebelum dia memandang wajah isterinya itu. Dia melihat kelibat kawannya yang sudah penat akibat berjalan dari hujung ke hujung di Myeong-dong food street.
Aku mendongak sedikit melihat wajah Qashaff sebelum memberi senyuman. Kepala ku digeleng tanda tidak mahu.
"Dah jom, kita duduk dekat taman tu. Kesian Han dari tadi jadi bodyguard kita." Tangan isterinya ditarik menuju ke sebuah bangku serta meja yang tidak berjauhan dari tempat mereka berdiri tadi.
"Dude, i'm exhausted." Kata Han. Punggungnya dihenyak kasar disisi Qashaff. Minuman yang baru Qashaff nak teguk, dirampas Han begitu sahaja.
Qashaff mengetap bibirnya dengan geram. Amboi... Selamba badak dia je ambil minuman orang. Nasib kawan, kalau tak dengan botol-botol sekali kasi telan !
"Honey makan lah." Arah Qashaff membuatkan aku mengangguk kepala. Ramen yang berada didalam mangkuk plastik tersedia dikeluarkan. Tetiba, hatiku terdetik sesuatu. Qashaff tak makan ke ?
Penutup mangkuk ramen dibuka. Bau ramen yang sedap menusuk deria bauku. Uish....sedap ni. Aku ambil chopstick lalu mee ramen ku lilit di seluruh chopstick ku. Mee ramen ditiup sebelum masuk ke dalam mulut ku.
YOU ARE READING
Tolong Lindungi Dia
RomanceAdryan Qhasaff - Sebut sahaja nama, satu Kuala Lumpur kenal dia. Orang ternama macam dia, mana tak nya orang kenal. Syarikat AQ's Holding. Perwatakan dingin serta kekacakan dia sering menjadi tumpuan para wanita. Malah ful pakej yang mana dia mempu...