34

1.9K 131 18
                                    

"מאסטר מימיני מפחד. ומימיני גם עצוב כי הוא לא רוצה שיכנסו לכאן אנשים~~" ניצמדתי ליונגי והתחלתי לבכות לו בחזה.

"אתה יכול לדבר שוב." יונגי חייך חיוך קטן. "אל תבכה קיטן... אל תדאג. אנחנו נגלה מה קורה פה.. האנשים האלה נשמעו כמו נערים צעירים הם לא יכולים לפגוע בך כשאני שומר עלייך." יונגי אמר וחיבק אותי בעדינות מתחת לשמיכה.

"אבל מימיני לא יכול לשמור על מאסטר~~!" עדיין בכיתי לו בחזה.

"זה בסדר בייבי... אתה לא צריך לשמור עלי." יונגי חייך אלי. "אתה רוצה שאני אכנס איתך לחלום בייבי שלא יהיו לך סיוטים?" הוא שאל.

"כן מאסטר" מילמלתי לתוך החזה שלו. עצמתי את העיניים שלי והתחלתי להרדם. ברגע שהרפתי את כל הגוף שלי הרגשתי את הנכחות של יונגי במוח שלי.
וכמעט מיד החלום שלי התחיל...

שמעתי קולות של לחשושים ומיד התעוררתי, פתחתי את העיניים שלי ויונגי התעורר כמה שניות אחרי. הוא פתח גם את העיניים שלו והסתכל מסביבו.
"מי אתם?" יונגי התיישר מהר במיטה "מי הסכים לכם להיכנס לכאן??" הוא שאל בקול מפחיד עם הניבים שלו בחוץ.

"א-אני קאי.. זה ג׳ה וזאת ליסה... ו-ואני יכול להכנס לכאן כי א-אני האח של ג׳ימין... ואני תמיד הייתי בכל הגילגולים הקודמים שלכם..." אחד מהנערים אמר. התיישרתי מהר והסתכלתי עליו מבולבל.

"מה?" יונגי שאל מבולבל בדיוק כמוני.

"ג׳ימין..." קאי אמר כמעט על סף דמעות. חיבקתי את יונגי חזק והחבאתי את הראש שלי בכתף שלו.

"אוקיי קודם כל הוא מעדיף שיקראו לו מימיני... ודבר שני איך זה הגיוני שאתה אח שלו? אתה בן אדם"

"סליחה... לא התכוונתי לפגוע בו. אבל אני גם הייבריד, מלאך לקח את ג׳י- מימיני מההורים שלנו כדי לגדל אותו בעולם הרוחני כדי שהוא יוכל לפגוש אותך יום אחד... כי ההורים שלנו גורשו מהעלום הרוחני בגלל שהם לא הסכימו לעובדה שמימיני נועד להיות עם ערפד.. אז אני מסתובב כל החיים שלי בין בני אדם ואנחנו לוקחים את הכדורים שגורמים לנו להראות בני אדם כל יום. אם אתה לא מאמין לי אני יכול להראות לך בסוף היום... ואלה החברים הכי טובים שלי, הם גילו שאני הייבריד כשהיינו כאן בטיול ומשהו משך אותי לתוך המערה הזאת... "

"אז ג׳ימין...הוא האח הגדול שלך?" יונגי שאל.

"כן. מימיני... הוא האח הגדול שלי... וההורים שלנו עדיין חיים." קאי ענה "ויש לי הסבר למה שקורא עכשיו לכול ההייברידים ואני חייב ללכת לסיפרייה של הבית ספר שלכם כדי לקחת ספר שיעזור למצוא את המקור של קריסטל כי יש מישהו מצא שבר של הקריסטל שמחזיק בו את כל הרוחניות והוא מצליח להשטלת רק על ההייברידים כי הם הכי פגיעים וגם הכי חדשים בעולם הרוחני. ואם לא נעצור אותו הוא ימצא דרך להשתלט על כל העולם הרוחני הטהור.... אבל רק של המלאכים... לשטנים יש קריסטל אחר... "

school for special creatures 2. yoonmin Where stories live. Discover now