Medya Bölümden Kesitler..💫
‼️Yarın ki bölüm için 100 oy 1K yorum sınırı
🌿Dün gece bölüm geç geldiği için bu gün sınırı geçmeden atacaktım ama sizler zaten yine sınıra gelmişsiniz..🤍
❄️
"Bence de öyle büyük bir şeye hiç gerek yok" Annesinin konuşması ile günler önce bana söylediği sözler aklıma gelirken zihnimde canımı en çok yakan, kalbimi parçalayan sesi duyuldu. 'Bu rezilliği duyuracak mısınız?' Tam olarak söylediği şeyden anladığım sözünü aklımda döndürürken Savaşın gözlerimde ki bakışlarımı asla ayırmadım ve gözlerinin içine derince baktım. Aslında o an ona sadece her an güçsüzlüğümü gösterecek olduğum için gözlerinin içine yardım dilerce bakarken bana o sert yüz ifadesi ile hiç acımadan baktı ve sanki 'Ben sana demiştim' der gibi başını salladı. "Tabii 'Büyük bir şeye gerek yok derken kendim için demiştim. Savaşın çevresi geniş, illa ki arkadaşları, dostları, akrabaları olacaktır." Bir anlık cesaretle konuştuğum an Savaş kollarını göğsünde bağlayıp onu oldukça çekici kılan hali ile elinin birini kaldırıp baş parmağı ve işaret parmağı ile dudağı ile oynarken gözlerinin içinde zevkin en koyu tonunu görmüştüm.
"Dimi Savaş?" Benden yana olmasını, daha doğrusu günlerdir benimle kavgaya girişini ona hatırlatmak ister gibi konuştuğumda dudağını serbest bıraktı ve kollarını göğsünde yeniden bağlayıp oturuşunu yayvanlaştırdıktan sonra konuştu. "Dost, akraba bunlar önemli olsa da her şeyden ziyade bu koca bir ömürde bir defa olacak bir şey.. Ben her şeyin en iyisi olmasını istiyorum. Yoksa evde bir davet vermek düğünden sonra ailecek kendi aramızda yapmamız gereken bir kutlama olur, düğün olmaz." Gözleri gözlerimden bir saniye ayrılmazken benden bir cevap beklediğini anlamıştım. Gözlerinde gördüğüm keyif ile onu kendi direk özgür irademle onaylamamı istediğini anladığımda bu keyfini kendime borçlu olduğumu anlamıştım.
Arzu teyzeye bakışlarımı gözlerimde ki güç ile çevirirken ortamda ki gerginliğin aksine Savaşın o halleri gıcık olmama neden olsa da aynen onun gibi bir keyifle konuştum. "Savaşın istediği yer olsun." Arzu teyze bakışlarını benden kaçırıp ağzından derin bir soluk aldığında Savaşın gözlerini bakışlarım anında buldu. "Bir kaç yer var aklımda. O yerlerden de Esin istediğini seçsin" Savaş ona attığım bir adımla bana bir adım daha atarak geldiğinde aslında beraber anlaşacağimizi göstermek istediğini anlamıştım. "Benim için neresi olduğunun bir önemi yok.. Muhtemelen yarın gittiğimizde Savaşla seçeriz" Bende son noktayı koyduğumda Arzu teyzeye 'Evet' demek düştüğü için memnuniyetsiz bir ifade ile başını salladı.
Gerçekten de sabahtan beri uyuduğum için acıksam bile daha çok susadığımı hissederken Parsa su alacağımı söyledikten hemen sonra ayağa kalktım ve üzerimde ki Savaşın beni kötü hissettiren bakışları yüzünden hızlıca içeri geçtim. Hayatımda bir tek onun varlığının gerçek olduğunu biliyordum. Onu böyleyken daha da çok seviyorum, böyleyken bizi değil, ona daha çok bağlanıyordum. Farkında dahi olmadan doğuyordu içimde değişik hisler. "Bu kadar kolay kabul edeceğini bilmiyordum." Arkamdan gelen sesi ile duraksarken bir an önce kendimi toplamam gerektiğini bildiğim için zihnimde ki en yanlış şeyleri bir bir yok etmeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Orenda
RomanceTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ Serisinin 3. Kitabı 15 Nisan Aksiyon #1 Uzun soluklu ve gizemlerle dolu bir kurgudur. İlk bölümlerde sanıldığı gibi bir kurgu ortada yoktur! ❝..Duyduğum her ses yine yeni bi hayaldi. Zihnim koca bir çıkmazda sürüklenirken...