Selam!
🅞̈🅝🅔🅜🅛🅘
Siyahın Esiri Serisinin 3. Kitabıdır! 1. Ve 2. Kitabına profilden ulaşabilirsiniz..💫Aşağıda sezon finalinde bitirdiğim yerden devamı niteliğinde bir video ve Birinci bölümden bir kesit var. Yarın yine aynı rutinde bölüm atmaya devam edeceğim. Umarım güzel bir seriyi daha hep beraber gerçekleştirmiş oluruz.
Herkese bütün destekleri için çok teşekkür ederim. Bu seriyi yazmaya başlarken üçüncü seriyi yazmaya başlayıp ve hatta beş seri gibi bir hayal kurmuyordum. Fakat sizler sayesinde bu gün buralara kadar beraber geldik. Herkese tekrardan, o güzel düşünceleri için, her daim bizimle beraber olduğunu tekrar tekrar belirttiği için sonsuz teşekkürler..️🤍
Bölüm gif'leri ve spoiler için
Pinterest: İremErduran
Instagram: iremerduran_❄️
Siyahın Esiri Orenda 3. Serinin devamı niteliğinde ki videoya aşağıdan ulaşabilirsiniz..🔻
📌 1. Bölümden Kesit. Yarın atacağım 1. Bölüm de tamamı bulunacaktır.
Duyduğum her ses yine yeni bi hayaldi. Zihnim koca bir çıkmazda sürüklenirken kaybolmuştu yine. Ruhum son serzenişleri içinde yine aynı şeyleri tekrarlıyordu. Zihnimde 'Umut' adı altında beslediğim her şey belki de hayatımda yaptığım en büyük aptallıktı. Gözüküyor muydu dışarıdan da..? Yani kanayan ruhum.. Dışarıdan bir harabeyi anımsatıyor muydu? Can çekişen ruhum muydu, yoksa bedenim miydi?
Omuzumda yüzü yaralar içinde ki adam sanki onca acıyı bize çektiren o değilmiş gibi kollarımı acı ile yalvarırca tutarken gözlerimden akan yaşlar ve dolan gözlerim yüzünden bulanık gördüğüm her şey gözlerimin önünde silikleşmeye başlamıştı. Önce Savaşın babasının güçsüzce iki yana düşmüş omuzları, tek eli ile gömleğinin yakalarını açmaya çalışması ve her an daha da güçsüzleşen adımları.. En son ise parmakları arasından yere düşmek üzere olan silahı..
Tabanca sesi yine kulaklarımda yankılanırken savaşın annesinin sesi ve savaşın korku ile adamları yere devirip ismimi haykırışı beynimin içinde dönen sesler arasında karıştı ve yine her şey tepetaklak olmaya başladı. Sanki zihnim sıfırdan alıyordu yine her şeyi.
O gece.. Hikayemizin başladığı gece tenimde hissettiğim soğuk, üzerimde yırtılmış olan geceliğim, ambulansın ışıkları ve o kulakları sağır edecek sesi, bütün bedenime karışan savaşın kanı..
Gitmiştim yine. Yine çok eskilere gitmiştim.
En son ise Savaşın suyu içişi gözlerimin önünde can buldu. Yaralarla dolu ve hala izleri derin bir şekilde duran bedeninin soğukta titreyişi, siyah saçlarını ıslatan yağmurun şiddeti ve ormanın o lanet olasıca kendine özgü sesi.. Pars'ın bizi çukurdan çıkarttığı an duyduğum huzur ve Parsın kucağında savaşın öldüğünü duymadan önce ki özgürce kanla kaplanan ellerimi havaya kaldırıp ellerimin üzerinde ki kanları izleyişim.
Birden bedenimin aldığı rahatlama ve anında derin bir soluğu içime çekişim ile bedenim savaşın bedenine yaslanırken aslında bedenimde ufak bir çizik dahi olmayışını savaşın ismimi söylerken ki anlık rahatlayışından anlamıştım. Bakışlarım asi yüzünün her bir köşesinde gezinirken aslında savaşın boynumdan can çekişen bedeni aldığını anlamıştım.
"Savaş.." Dudaklarımdan kaçan fısıltı şeklinde ismi ile kendimde olduğumu anladığını anladığımda her şeyin bitmiş olması düşüncesi ile sordum. "Bitti mi?" Gözlerinde hırs dolu bir mutluluk oluşurken başımı sırtına daha sıkı yasladı ve başımı arkamdan ağrı boynuma eğip dudaklarını boynuma bastırdı. Aldığı şükür ederce nefesleri uzun zaman sonra sessizliği bozan tek güzel şeyken Onatın konuşması ile savaşın arkamda ki bedeni kasıldı. "..Açılay.."
Yardım dilerce konuşması ile göz yaşlarım anında yanaklarımı yeniden ıslatırken savaşın ani bir şekilde arkamdan kalkması ve Onatın bedenine tam olarak saplamış olduğum bıçağı acımasızca çıkarması ile hızlı bir şekilde kendimi toplamaya çalışarak ayağa kalktım. Savaşın ağzından kaçan öfke dolu küfürler ve aldığı sert soluklar beni iyice korkuturken Savaşın babasının Onatı sırtından vurmuş olduğunu bildiğim için Savaşın Onatı kaldırdığı sırada ani bir şekilde onlara arkamı döndüm ve gözlerimi sıkıca kapattım.
Boynumda aniden hissettiğim kollar ile ellerim iki yanıma düşerken duyduğum tanıdık ses bana gerçekleri sorgulattı. "Kurtuldum. Kurtulduk Esin."
❄️
Yarın yeniden başlıyoruz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Orenda
RomanceTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ Serisinin 3. Kitabı 15 Nisan Aksiyon #1 Uzun soluklu ve gizemlerle dolu bir kurgudur. İlk bölümlerde sanıldığı gibi bir kurgu ortada yoktur! ❝..Duyduğum her ses yine yeni bi hayaldi. Zihnim koca bir çıkmazda sürüklenirken...