Mikor a házunkhoz értünk egy öleléssel és egy szájra puszival köszöntem el Ace-től. Majd kiszálltunk és bementünk a házba. Nem volt itthon senki. Hiszen a szüleim még mindig üzleti úton vannak. Csodás. Sosincs rám idejük. Na mindegy is. Bementünk a konyhába és csináltunk egy nagy tál popcornt.
-Asszem erre szükségünk lesz. -vett elő a szekrényből Lucy egy vodkát.
-Holnap suli. Tegnap is ittunk a lányokkal. Nem lenne jó ötlet -csóváltam meg a fejem.
-Hát ha belegondolok akkor tényleg. Akkor pia kilőve. De csokit azért viszek fel a szobába. Van mit megbeszélnünk. -húzogatta a szemöldökét. Ajaj...
-Mármint? -kérdeztem értetlenül.
-Nem hiszek neked. Biztosan érzel iránta valamit. -mosolyodott el sejtelmesen. Esküszöm mint Mila. Ugyan ezt csinalja mindig amikor Ace-ről van szó.
-Jó lehet, hogy... Nem is tudom... -már a szobámban ültünk az ágyamon egymással szemben. -Féltékeny voltam amikor... Veled beszélt tánc előtt. -nyögtem ki amit még magamnak is nehezen vallottam be.
-Tudtaaam... -nyújtotta rám a nyelvét. -Én mondtam, hogy érzel iránta valamit. -kuncogott halkan.
-Nem az nem lehet... Azt mondta van egy lány akit szeret és...és...ez nem... nem lehet. Mi legjobb barátok vagyunk. -fúrom a parnámba a fejem és úgy dörmögöm az utolsó szavakat.
-De ez nem baj...hiszen láttam, hogy néz rád. Szerinted? -kérdezte mire én felnéztem a vigyorgó arcú lányra.
-De hiszen nem lehetek én. Egészen baba kirunk óta legjobb barátok vagyunk. Nem én vagyon az a lány. Biztos vagyok benne. És azt sem tudom mit érzek egyáltalán. -temetem a kezeimbe az arcomat.
-Hé ne legyél ennyire kiakadva. Mi van ha te vagy az a lány? Lehet azért nézett olyan gúnyosan rám. -vonta meg a vállát.
-Vagy azért mert rikácsoltál. -szakadt ki belőlem a nevetés, mire ő bevágta a durcis fejét. De nem tartott sokáig, belőle is kitört a nevetés.
Ott fetrengtünk nevetésben kitörve az ágyamon és csak nevettünk és nevettünk.
-Amúgy itt aludhatok? -kérdezte mikor már csak néztük a plafont és beszélgettünk.
-Persze. Majd adok holnapra ruhát és megkérem Ace-t, hogy jöjjön el értünk kocsival. Hozzád majd beugrunk a cuccodért. -ültem fel és mentem a szekrényem felé. Majd kinyitottam és bementem.
-Azta... Ez még az én szekrényemnél is nagyobb... -csodalkozott el Lucy mikor belépett utánam a gardróbomba. Hát igen elég nagy, mint már mondtam. -Azta és még a stílusod is nagyon jó. Az egy Gucci öv? -szaladt oda az öveimhez. Igen a drágáknak saját fiókjuk is van. Több márkás övem van de nem szeretem mutogatni. Én sem a pénz alapján ítélkezem. Akkor mások sem.
-Ömm igen... De nem szeretem mutogatni mert én sem a pénz alapján ítélek meg másokat. Attól még, hogy gazdag vagy még nem kell lenézni. Megdolgoztál azért amid van. De nem mutogatod. Ezzel bizonyítod, hogy nem vágsz fel vele. -mondtam majd elővettem egy hálóinget. Én még régebben becsórtam Ace pólóját. Abban alszom meg egy bugyiban.
-Teljesen igazad van. Egyébként az kinek a pólója? -húzogatta a szemöldökét már megint.
-Ace. Már nem is tudom mikor csórtam be tőle. De vannak itt még ruhái. Arra az esetre ha itt alszik. -vontam vállat majd mentem a fürdőmbe.
-Aludtatok már egy ágyba? -fuladt meg a nyálától kishíján.
-Igen. Legjobb barátok vagyunk. Ez normális. -mondom majd vállat vonok.
YOU ARE READING
Ez sokkal több mint barátság
RomanceSkylar egy hétköznapi lány akinek szinte mindene megvan. Barátok, szerető család. Legjobb barát akivel kiskora óta össze vannak nőve és folyton együtt vannak. Vajon ez az a dolog amiatt ennyire belsőséges, más a kapcsolatuk mint a többi legjobb bará...