Dzień dobry!
Nowa edycja Hotelu Maffijii skłoniła mnie do wstawienia wam nowego rozdziału 😼
Fajnie by było gdybyście też zostawili komentarz i głos ❤️
Buziaki 💋
§§§
Wrzesień 2019
Pov: Pola
Ostatni tydzień był świetny. Jako klasy maturlane całą szkoła udaliśmy się na wycieczkę do Krakowa na kilka dni, a następnie zwiedziliśmy też Zakopane, gdzie było ślicznie.Przez te wyjazdy ucierpiało jednak moje życie "prywatne", bo ominęło mnie kilka imprez i spotkać z Tadziem, za którym już serio tęsknie.
~~~
Dziś była moja pierwsza noc od kilku dni w domu, a dyrektorka z powodu wycieczki odpuściła nam lekcje.
Dzięki temu też mogłam się wyspać, a gdy już się obudziłam w pierwszej kolejności zabrałam się na przeglądanie social mediów.
Następnie wstałam, bo pół nocy bolał mnie brzuch i udałam się do łazienki, gdzie zobaczyłam, że dostałam okres.
Wspaniale.
Oczywiście od razu przebrałam się w czystą bieliznę, włożyłam co trzeba było i ubrałam się jeszcze w jakieś dresy i bluzę, którą zabrałam kiedyś Tadkowi.
Później stwierdziłam, że idę na dół coś zjeść, a następnie wezmę leki i znów się położę.
~~~
Wróciłam już do łóżka. Jeszcze zanim pójdę spać chciałam wrzucić coś na instagrama, dlatego zrobiłem sobie szybkie zdjęcie.
matczak
📍 WarszawaLubi to 33mata, janekoficjalnie i 2 096 innych użytkowników.
matczak: bluza, misiek i paczka apapu pozdrawiają 🛐
blankamaciak: 😩
33szczepan: denm period, hm?
matczak: zaraZobacz wszystkie komentarze: 55
~~~
Pospałam chyba z 3 godziny, ale przynajmniej czuję się już lepiej. Dodatkowo jak na złość za oknem tylko pada, dlatego owinęłam się szczelniej kołdrą, położyłam głowę na misiu i wzięłam do rąk telefon.
Na nim miałam powiadomień, ale najwięcej chyba od Tadka, dlatego weszłam na konwersacje z nim.
Tadek
co tam Poluś?
halo?
???
co jest?
obraziłaś się?
mała!!!
Pola no!
odpiszesz mi?
coś się stało?
Apolonia!
CZYTASZ
Bachor || 33tadeo
FanfictionNastoletnia miłość znających się praktycznie od dzieciństwa osób, których nie podzieli praktycznie nic... a w zasadzie tak im się wydaje.