let's cheer to this.//3

1.4K 167 61
                                    



This Is My Life
I've Got It All
Right In Front Of Me
I Won't Let It Go
There's No Way
This Is Our Time
Don't Slip Away
Don't Slip Away  

let's cheer to this- sleeping with sirens.

-

נקודת מבט לוק

אני לא יודע מה נכנס בי, אבל די התנפלתי על אשטון בחיבוק. הרגשתי אותו נהיה דרוך מבעד לזרועות שלי. זה בכנות כמעט שבר את הלב שלי. אם מישהו מחבק אותי, אני אחבק אותו בחזרה ללא שום היסוס, אבל אשטון היה מאוד חשדן. יכולתי להרגיש את הצלעות שלו דוקרות את הבטן שלי, וזה באמת שבר את הלב שלי. למה שנער יפהפה כזה כמו אשטון ירעיב את עצמו?

"מה גרם לך לרצות להצטרף?" מייקל שאל אותו. הוא רק משך בכתפיו.

"טוב, היכנס, אדוני הנכבד." קאלום צחק. אשטון חייך חיוך קטן, שהיה בבירור מזוייף. הוא נכנס פנימה, נראה נהנה מהחמימות. הוא בהחלט לא יכל להישאר עם בגדים רטובים לגמרי, אז הצעתי לו לשאול כמה משלי, והוא הסכים. כמובן, הוא רצה לסרב, אבל התעקשתי. הושטתי לו חולצה לבנה וזוג סקיני ג'ינס שחורים. העיניים שלו נפערו למראה הבחירה שלי.

"א-אולי יש לך חולצה ארוכה שאוכל ללבוש? זה מ-מעט קריר כאן." הוא שאל אותי, מגמגם מעט. זה היה סוג של מתוק. אבל הסיבה שלו הייתה בולשיט אחד גדול. בבית הייתה תחושה של שלושים ושתיים מעלות. (ה/מ באנגלית זה 90 מעלות פרנהייט, אני שיניתי לצלזיוס.)

"אתה בטוח? זה מרגיש כאילו זה שלושים ושתיים מעלות כאן." אמרתי לו. אני לא רוצה שהילד המסכן יזיע למוות.

"כן, אני בטוח. הושטתי לו סוודר שהיה מעט קטן עליי, אז זה לא אמור להיות גדול עליו בכלל אם הוא במשקל תקין. לעזאזל. למה רציתי לעזור לא כל כך? אני מניח שאולי באמת יש לי קראש עליו.

הבאתי לו את שאר הבגדים והנחתי לו איפה השירותים. הלכתי במורד המדרגות, רואה את קאלום ומייקל צופים בטלוויזיה. טוב, קאלום צופה בטלוויזיה. מייקל כמעט ישן על הספה. זה לא הולך להימשך לזמן רב. הלכתי לעברו וישבתי על הבטן שלו.

"אה. לוקאס המינגס. לרדת. עכשיו." מייקל גנח, בבירור לא נוח עם הפעולה שלי.

"אני ארד ממך אם אתה מבטיח להישאר ער." אמרתי לו.

"אתה תרד ממני אם אתה לא רוצה לחטוף מכות." הוא איים.

"ממש לא! אני לא אחטוף מכות כי קאלום יהיה בצד שלי." אמרתי, מוציא את הלשון שלי החוצה. לא שהוא יכל לראות זאת, כי העיניים שלו היו סגורות.

"קאלום לא יתערב בגלל שקאלום לא שם פס." קאלום ציין.

"לך תזדיין, קאלום. אתה רוצה שמייקל ישן?" שאלתי אותו.

"אוקיי, בואו נגמור עם זה." קאלום צחק, מתאפק לא לחייך. 

"קאלום מתחיל להתערב." מייקל אמר, דוחף אותי ממנו והולך לעבר קאלום. הוא דחף את קאלום על הספה כך שהוא שכב וישב עליו. ראיתי את ההזדמנות וישבתי על מייקל, ועכשיו אני הייתי על מייקל, שהיה על קאלום.

oreo // lashton [hebrew]Where stories live. Discover now