epilogue.

815 93 18
                                    





Now get set,  It's time we come to the endWe've circled around our doomYeah, I won't stop,Not 'til I get what I want'Cause all that I want is you

Epilogue ~ Crosses

~

נקודת מבט אשטון

"אוקיי, חבר'ה. לפני שאנחנו עוזבים, יש לי עוד שיר אחד שאני רוצה לשיר." אני שומע את לוק מודיע. אנחנו פופולריים עכשיו. לוק ואני בני 23. קאלום ומייקל בני 24. היינו על הבמה וניגנו את השיר האחרון שלנו. איזה שיר זה כבר יכול להיות? מישהו הביא גיטרה אקוסטית והושיט אותה לוק. הוא הניח את הרצועה מסביב לצווארו וכיוון את המיקרופון. הנחתי מטה את מקלות התופים שלי, כי לא היה לי מושג מה אנחנו הולכים לנגן עכשיו.

"אשטון, תוכל לרדת לכאן?" לוק שאל. בלעתי רוק בעצבנות, בכל זאת עושה את מה שהוא ביקש. כשהגעתי אליו, הוא התחיל לנגן.

הוא יושב מעלה, מוקף בחמה.

נשפתי אוויר כשהבנתי שהוא מנגן את השיר שלנו; Hold On Till May של פירס דה וייל. זה היה מושלם. הקהל הזיז את ידיהם בקצב המוזיקה. היו להם מקלות זוהרים בידיהם. כבר לא היה לנו פאנדום. זה היה יותר כמו משפחה. זה היה מושלם לגמרי. הקהל הריע בקול רם כשהוא סיים, ממש כמוני.

לוק הניח את הגיטרה שלו, הולך לעברי. הוא החזיק בידיי, כורע על ברך אחת. הנחתי את ידי על הפה שלי, בהלם. הוא עושה את מה שאני חושב שהוא עושה?

"אשטון, מהפעם הראשונה שעיניי נחו עלייך, ידעתי שנועדנו להיות יחד. התקרבתי כל כך ללאבד אותך, וזה גרם לי להבין משהו. זה גרם לי להבין עד כמה באמת הייתי צריך אותך. לא יכולתי לתפקד אפילו בלעדייך. אבל, חתלתול שלי, אני יודע שאני מאוהב בך. אז, אשטון אירווין, האם תתחתן איתי?" לוק אמר, מוציא קופסה ופותח אותה. הייתה טבעת בפנים, והיא הייתה מושלמת לגמרי.

"כן!" עניתי, קופץ לזרועותיו. נישקתי אותו, לא שם לב לעשרות אלפי האנשים שצפו בנו עכשיו. הם מחאו כפיים. חייכתי, לוקח את ידו של לוק בשלי ומסתכל על הקהל. הוא הכניס את ידו לכיס האחורי שלו והוציא חבילת אוראו, ואז הסתובב אליי.

"רוצה אוראו?"

~





ה/מ

הפרק האחרון של הסיפור. אז קצת על מה שעברנו?

פרולוג אחד.

35 פרקים.

11.4 אלף צפיות.

מאז יולי 2014- כמעט שלוש שנים.

הופסק אחרי הפרולוג, חזרתי לזה ביולי 2016.

עשרות הפסקות בין הפרקים האלו.

מאות קוראים תומכים שמעולם לא האיצו בי לתרגם פרק.

אני יודעת שאני בסך הכל מתרגמת את הפאנפיק הזה ואפילו לא כתבתי אותו, אבל זה מסמל לי סוף של תקופה קשה מאוד אך מלאה ברגעי אושר קטנים.

אני לא אחפור, רק אגיד שאני אוהבת אתכן.ם הכי בעולם ותודה לכן.ם על כל הצבעה, תגובה, קריאה, עוקב והודעה.

תודה.


oreo // lashton [hebrew]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora