beautiful. // 10

1.2K 137 90
                                    


  There are days when I wake up
That I don't know what I'm doing here
I barely recognize the pair of eyes staring back at me in the mirror
there was a day that I was free
Not a care that I could see
So good I barely could believe that it was happening
Oh take me back again

I was 16 with an open heart
windows down in a beat up car
When I was dumb and the world was young and she was beautiful
She was beautiful
She was beautiful

How do we end up like this?
Living lives that we don't care about?
Too busy fixing things
On computer screens
While the grass grows green
Me, I'm screaming out  

Ben Rector ~ Beautiful


~

נקודת מבט אשטון

טוב, מתמטיקה זה חרא. קודם כל, אני שונא את זה. ושנית, לוק וזאין בכיתה הזו. זאין נעץ בי מבטים מפחידים ולוק לא הסתכל לעברי. זה די ביאס אותי. אין לי שמץ למה, כלומר, אני נפרדתי ממנו, נכון? אני לא אוהב אותו, נכון?

כן, אתה כן.

תשתוק.

אבל זה נכון. אתה אף פעם לא תקבל אותו בחזרה. אתה רק אשטון.

אני יודע. מי יאהב אותי בכלל. אני רק אשטון. אשטון אירווין. זה שלאף אחד לא אכפת ממנו. אף אחד לא יוכל לאהוב אותי לעולם. אני לא יכול לשמור על החברים שלי, מה גרם לי לחשוב שיכלתי להשאיר חבר?  במיוחד כשזה קורה מרחמים. אף אחד לא יכול לאהוב את אשטון אירווין, נכון?

נכון.

נכון.

~

הלכתי לקפטריה עם הראש שלי מורכן. זה לא כאילו מישהו ירצה להסתכל עליי. זה לא מפריע לי אני לא רוצה להסתכל על בני הזונות האלה גם.

אה, אבל אולי לוק, האמת.

אני באמת חייב להפסיק לחשוב ככה. הוא אף פעם לא אהב אותי. הוא רק הרגיש רע בשבילי.

פאקינג תבין את זה כבר, אשטון!

אני מנסה.

ניערתי את ראשי כדי להוציא את המחשבות האלו מראשי אבל נכשלתי. אז רק נתתי למחשבות לזרום בראשי. אלה היו בעיקר קולות. טוב, קול. שלי. זה היה הקול שלי שאומר לי כמה שאני שמן, מכוער, ופתטי.

יצאתי ממחשבותיי כשמישהו טפח לי על הכתף. הסתובבתי לאחור מהר, מקווה שזה לא זאין. למזלי, זה היה רק לוק. טוב, למזלי ולא למזלי.

"רוצה אוראו?" הוא שאל אותי. הוא עדיין ממשיך עם זה? תבין את זה כבר, ילד. אני לא רוצה אף אוראו מזדיין.

"בטח." ובת העשרה הפנימית שבי משתלטת על קולי. מצויין. עכשיו אני מצפה לעוגייה הקטנה ולוקח ביס. אני צופה בלוק כשהוא הולך בחזרה לקאלום ומייקל ומתחיל לצחוק.

רואים? הוא כבר שמח יותר בלעדיי.

~

רצתי הביתה  והלכתי ישר לשירותים. ידעתי שזה הולך לעלות. אכלתי אוראו היום, שזה משהו כמו 40 קלוריות. הארי הכריח אותי לשתות בקבוק של קולה, אז עשיתי את זה כדי שהוא לא יחשוב שאני רזה מדי, וזה משהו כמו 180 קלוריות.

הייתי חייב להוציא את זה מהגוף שלי.

רצתי לשירותים וישבתי מול האסלה . ללא עזרה מהאצבעות שלי, זה יוצא החוצה ואני מקיא עד שכל ביס יוצא מהמערכת שלי. בנקודה הזו, הבטן שלי והגרון שלי הרגו אותי.

גם התחרפנתי. זה אף פעם לא קרה. בדרך כלל הייתי צריך להוציא את זה בכוח. בפעם הזו, הקאתי בלי כוח. אולי הרחקתי לכת?

החלטתי שזה יהיה זמן טוב לשקול את עצמי עכשיו. הרמתי את גופי מהרצפה והלכתי לעבר המשקל. על החיים ועל המוות. השתמשתי בביטוי הזה הרבה בזמן האחרון. עליתי על המשקל וצפיתי בזה כשזה קלט את מסת גופי.

פשוט בהיתי במספר שקפץ לנגד עיניי. 

39 ק"ג.

איך יכולתי לרדת כל כך הרבה במספר ימים בלבד? זה אפשרי בכלל? הו, טוב. בכל מקרה אני אף פעם לא אהיה טוב מספיק. ושוב, אנשים אומרים לי בדרך כלל שאני לא יודע כלום. אבל יש דבר אחד שאני יודע בוודאות.

אני יותר מדי עמוק בדבר הזה מכדי לעצור עכשיו.

~

נקודת מבט לוק

אשטון אנורקסי. אשטון חותך. אשטון דכאוני. אשטון מפוחד.  אשטון שבור.

למה הוא לא פשוט סיפר לי במקום לברוח? האם עדיין היינו ביחד אם הוא היה מספר לי? היו לי כל כך הרבה שאלות. אני יודע שהוא חושב שפשוט ריחמתי עליו, אבל למה? הוא באמת סמך עלינו קודם. אבל עכשיו הוא הלך, באותה פתאומיות שהוא בא.

רציתי לתת לו את העזרה שהגיעה לו. הייתי צריך לתת לו את העזרה הזו גם אם הוא לא רצה בה. כולם צריכים מישהו לאהוב. רציתי להיות המישהו של אשטון.

ניערתי את ראשי כדי להיפטר מהמחשבות. וואו, זה באמת נכון כשאנשים אומרים שחושבים הרבה במקלחת. הו, כן, אני במקלחת. כנראה עמדתי פה ב10 הדקות האחרונות, רק נותן למים החמים להישפך על גופי כשחשבתי על אשטון. זה מוזר לחשוב על מישהו במקלחת?

התחלתי לנקות את עצמי כששרתי את Beautiful על ידי Ben Rector חזק ככל שיכולתי. למייקל ולקאלום לא אכפת. זה עוזר לי לחסום את הקולות שלהם בטח עושים סקס. אני צוחק, אני צוחק. אני חושב.

הממ מאלום. אוו, זה חמוד. הם צריך לצאת. אני צריך לגרום לזה לקרות. מאלום. אני אוהב את זה.

איו, לוק, תפסיק לחשוב על חברים שלך במקלחת. זה מתחיל באמת להיות קריפי.

אחרי שרשמתי לעצמי פתק בראש לגרום למאלום לקרות, סגרתי את זרם המים ולקחתי מגבת. התייבשתי וניסיתי לסדר את השיער שלי, אבל נכשלתי כי זה עדיין היה רטוב. טוב, אף אחד לא ישים לב. אני רק אהיה עם קאלום ומייקל. אגב הם, נשענתי לעבר הדלת וניסיתי לשמוע את מה שהם דיברו עליו.

במקום זה, שמעתי את מייקל צועק, "לוק, תביא את החת העלוב שלך לפה, יש לנו אימון להקה!" 

~~~

א

oreo // lashton [hebrew]Where stories live. Discover now