i don't love you. // 9

1.2K 137 63
                                    


  When you go

Would you even turn to say

"I don't love you

Like I did

Yesterday"

Sometimes I cry so hard from pleading

So sick and tired of all the needless beating

But baby when they knock you

Down and out

Is where you oughta stay  

My Chemical Romance ~ I Don't Love You 

(מיי כמיקל רומנס מישהו?)

~

נקודת מבט אשטון

"ת-תיכנסו." אמרתי. על החיים ועל המוות.

תודה." ליאם אמר, נכנס לביתי יחד עם כולם. על מה אנחנו הולכים לדבר בכלל? אני לא הולך ללספר להם כלום, אז כדאי להם לדבר בעצמם

"טוב, אשטון, קודם כל רצינו להתנצל." נייל אמר.

"קצת באיחור." מילמלתי, זוכה במבט חודר מצד הארי.  למה לעזאזל הוא נועץ בי מבט? הוא מצפה ממני לסלוח להם? אני אעשה מה שאני רוצה, תודה רבה.

"כן, האמת, זה באמת די מאוחר. לא היינו צריכים ללכת עם זאין באותו היום. אני יודע שזה היה לפני הרבה מאוד זמן. שלוש שנים אם להיות מדויק. אבל אני עדיין מרגיש רע. כולנו עדיין מרגישים רע." ליאם אמר.

"אבל זה לא קרה. לא נשארתם איתי. עזבתם אותי." האשמתי אותם, חוץ מהארי, כמובן

"אש, תירגע. הם מתנצלים. הם רוצים שתסלח להם ושתחזרו להיות חברים שוב. זה לא מה שרצית?" הארי שאל אותי. כן, זה מה שרציתי. לפני שלוש שנים. אבל, שוב, זה לא קרה. הם עזבו אותי.

"רציתי להיות חבר שלהם שוב. אני לא יכול לבטוח בכם יותר כמו שיכולתי . כל מי שסמכתי עליו עזב אותי, חוץ מאדם אחד. האדם הזה הוא האדם היחיד שאני רוצה לראות עכשיו, אז בבקשה תצאו." אמרתי, מנסה לא ליצור קשר עין עם אף אחד. נשמעתי יותר בטוח בעצמי יותר ממה שבאמת הייתי. אני מתכוון, מי אני הייתי, הילד הפתטי והחלש, לעומת האנשים שעמדו מולי שהיו כל כך הרבה יותר חזקים ממני?

"אבל, אש-" נייל התחיל, אבל הפרעתי לו.

"לא, תפסיק. בבקשה, פשוט תעזבו." התחננתי. למה הם לא מקשיבים לי בפאקינג בית שלי?

"אשטון, אנחנו רק רוצים להיות חברים שלך שוב." לואי אמר, בוהה בי עם מבט של סימפטיה ורחמים. לא. לא! אני לא רוצה שפאקינג ירחמו עליי!

"למה? למה את רוצים להיות חברים שלי שוב?" שאלתי. רציתי לדעת, מכיוון שכולם פשוט החליטו להיות נחמדים אליי משום מקום. זה לא אמור לקרות. אני אשטון. אשטון אירווין. לאשטון אירווין לא מגיעים דברים טובים.

oreo // lashton [hebrew]Where stories live. Discover now