hell above. // 7

1.4K 143 73
                                    


  This is a wasteland, my only retreat

With heaven above you, there's hell over me

The water is rusted, the air is unclean.

And there for a second I feel free

This is a wasteland, my only retreat

I've waited all this night to honor you and say,

"I know it's hard, but who are you to fall apart on me, on me?"

This is a wasteland, my only retreat

With heaven above you, there's hell over me  

Hell Above ~ Pierce The Veil

~

נקודת מבט אשטון

תפסתי בקבוק תרופות רנדומלי, מסיר את המכסה. החזקתי את הבקבוק בידיי והתחלתי לחשוב. אני חושב שאפילו הסיבה הגדולה ביותר לא תעצור אותי. אבל, שוב, אני כנראה טועה. אני טועה בדרך כלל.

הארי לא יגיד את זה, נכון? לא, הוא לא. זאין הוא פשוט פוץ שאוהב להרוס חיים של אנשים אחרים. אבל האם האחרים היו אומרים את זה? לי? ניילר? לו הקטן והתמים, שאף פעם לא מקלל ולא יכאיב לזבוב, לא יגיד את זה, או שכן? הם כנראה כן. זה לא כאילו הם טעו, האמת.

אמרתי בסוף השיחה שאולי אהרוג את עצמי. אני לא יכול להגיד ששיקרתי. באמת שקלתי את זה. אבל, שוב, מישהו השאיר אותי כאן. מישהו שנקרא לוק. לפחות בפעם הזו אני לא מרגיש מוזר כמו בפעם שעברה. בפעם הזו אני יכול לקרוא לו "שלי."

איך הוא יגיב? הוא יהיה שמח? מדוכא? כועס? אולי אפילו חסר ביטחון. הוא יכול לחשוב שחשבתי שזה היה רעיון רע לצאת איתו. זה לא אפשרי, כי ההפך הוא הנכון. 

אני אוכל לעזוב את האידיוטים האלה מהלהקה כל כך במהירות? לא, זה יהיה פאקינג לא מנומס. חשבתי שפשוט אוריד את הנטל מגביהם אם אהרוג את עצמי.

אבל אם זה היה נכון, למה הם ניסו להכיר אותי לעומק? למה הם ביקשו ממני להצטרף ללהקה שלהם? למה הם דיברו איתי בכלל?

פשוט נאנחתי, והחזרתי את המכסה לבקבוק.

לא היום. 

~

התעוררתי בבוקר הבא והרגשתי כאילו עשיתי את המעשה השגוי. כאילו הייתי צריך להרוג את עצמי אתמול בערב. עכשיו אני פשוט אפריע לכל אחד. אם הייתי עושה את זה אתמול, הייתי עושה להם טובה.

ניערתי את ראשי כדי להיפטר מהמחשבות והתחלתי להתלבש. התחמקתי מלהסתכל על המראה כשהחלפתי לסקיני ג'ינס ולסווטשירט של להקה. אני לא אהנה ממה שאראה.

מדלג על ארוחת בוקר, התחלתי ללכת לבית ספר. כשאני עושה את זה, שמעתי רכב נעצר לידי. המשכתי להסתכל על הרצפה, כי באמת לא הייתי במצב רוח להיאנס... או אף פעם. הנהג דיבר אליי, מפחיד אותי בטירוף.

oreo // lashton [hebrew]Where stories live. Discover now