happy little pill. // 26

927 104 23
                                    


Oh, 
glazed eyes, empty hearts
Buying happy from shopping carts
Nothing but time to kill
Sipping life from bottles
Tight skin, bodyguards
Gucci down the boulevard
Cocaine, dollar bills

And My happy little pill
Take me away
Dry my eyes, Bring colour to my skies
My sweet little pill
Tame my hunger
Light within, Numb my skin  

Happy Little Pill~Troye Sivan

~

נקודת מבט אשטון

התארגנתי לחזור הביתה היום. הם לא הולכים לשלוח אותי מפה. הבטחתי שארגיש טוב יותר. עם לוק לצידי, איך לא ארגיש טוב יותר?

"אתה מתרגש לחזור הביתה, אש?" אמא שלי שאלה אותי. מאוד התרגשתי לחזור. בית החולים היה משעמם לגמרי. זה היה כיף רק כשחברים שלי ביקרו אותי. 

בעיקר לוק.

לקחתי את הלפטופ שלי והבאתי אותו לאמא שלי. היא הכניסה אותו לשקית של חרא שהבאתי לפה. היה בה את הלפטופ, האייפוד שלי, האייפון שלי, וכמה ספרים. הזמן שלי בבית חולים בוזבז בעיקר בטאמבלר, מוזיקה, קריאה והחלמה. הדבר האחרון לא היה כיף במיוחד.

האחיות כאן מתייחסות אליי כאל תינוק. הן מתנהגות כאילו אני לא יכול לטפל בעצמי. אני יודע שטיפול לקוי בעצמי הוא שהביא אותי לפה, אבל זה שינה את איך שראיתי את המצב במעט.

ממש מעט.

אני יודע שאני ארגיש טוב יותר אם אני אשאר כאן. אני יודע שאימא שלי הייתה ממש קרובה ללשלוח אותי למקום אחר כדי לעזור לי. סיפרתי לה שהמקומות האלו לא יעזרו לי כלל. היא אמרה לי שלא הייתי חייב ללכת כל עוד ניסיתי להרגיש טוב יותר.

"כן, אני כן. אני שונא להיות פה." אמרתי, משלב את זרועותיי. אמא שלי פשוט צחקה, נותנת לי כמה בגדים כדי שאחליף. לקחתי אותם, הולך לעבר השירותים כדי ללבוש אותם. היא הביאה זוג סקיני ג'ינס שחורים וחולצת 'סליפינג ווית' סיירנס' אדומה. התבאסתי מעט מהבחירה שלה. כלומר, אני אוהב את המכנסיים האלו ואת החולצה, אבל החולצה הייתה בעלת שרוולים קצרים, והיינו חייבים לעצור בכמה מקומות לפני שהגענו הביתה.

"אימא?" אמרתי, יוצא מהשירותים. היא הסתכלה עליי, מחייכת עד שהיא ראתה את המבט העצוב על פניי. היא הלכה לעברי, מניחה את ידה על הכתף שלי. הסתכלתי מטה.

"אש, מה קרה, חומד?" היא שאלה, מבט מודאג על פניה. התבוננתי בה, מעביר את מבטי לידיים שלי. היא החזיקה אותם, מעבירה את אגודליה על חלק מהצלקות.

"זה יהיה בסדר. אני לא אתן לאף אחד לשפוט אותך." היא אמרה, מנשקת את הלחי שלי. חייכתי, כורך את זרועותיי סביב הצוואר שלה. היא הניחה את זרועותיה על המותן הקטן שלי. שחררתי אותה, מחייך לעברה. היא לקחה את התיק שלי ועשינו את דרכנו אל המעלית.

oreo // lashton [hebrew]Where stories live. Discover now