the end. // 34

712 91 19
                                    


  To all my friends, let's make this count
We're not alone, not alone

How can you think that any of this was easy

With all the friends I've lost along the way?

When this is over, we're all getting older now

And we all play a part in it

Innocence is falling, can you hear them calling now?

And I'll be by your side until the end  


The End ~ Mayday Parade

~

נקודת מבט אשטון

עשינו את זה.

קרב הלהקות היה הצלחה ענקית לוואן דיירקשן. הם עשו את זה. הם עזבו את הבית ספר לזמן מה. רק לכמה חודשים. אז הם היו בטור.

אבל הם היו צריכים הופעת פתיחה.

החיים שלי באמת השתנו לגמרי. האני הישן היה למעשה אדם מת מהלך. האני החדש? האני החדש היה אהוב. האני החדש היה נקי כבר חודשיים. האני החדש שקל 132 פאונד.

הייתי רק קצת בתת-משקל. בהשוואה לכמה שהייתי שוקל, הייתי במשקל מושלם. עדיין שקלתי פחות ממה שאני אמור, אבל לא היה אכפת לי. הייתי בדרכי לשם וזה הספיק לי.

הייתי בטור עם וואן דיירקשן והאידיוטים מהלהקה כבר כמה שבועות. כבר יש לנו פאנדום. נראה שהם אוהבים אותנו. לא אמרתי דבר על הקרב שלי, ולא התכוונתי לעשות זאת לזמן מה. כולם מבינים. פשוט נשארתי עם שרוולים ארוכים וצמידים.

גם מותר לנו לאהוב את מי שאנחנו רוצים. זה יתרון. אחד ענקי. נייל וזאין לא הצליחו להישאר יחד. זאין חזר לפרי. נייל פגש בחורה שקוראים לה דמי. זה לא היה כזה מוזר ביניהם. נייל וזאין היו חברים טובים, אפילו הכי קרובים שאני מכיר. הם פשוט פגשו אנשים אחרים. לליאם יש חברה בשם דניאל. הכל היה מושלם.

לוק ואני עדיין מושלמים. אימצנו חתלתול וקראנו לו אולי (Oli). פרוותו אפורה ויש לו עיניים כחולות חמודות. מייקל וקאלום אמרו שהם שונאים אותו, אבל הם מתכרבלים איתו כל הזמן.

ברוכים הבאים לחיי. איפה שאתם אהובים. איפה שאנשים צורחים את שמכם כשאתם על במה. כשיש לכם את החבר הכי טוב בעולם כולו. איפה שאתה באמת רוצה לחיות.

כן, ברוכים הבאים לחיי.

oreo // lashton [hebrew]Where stories live. Discover now