Chapter 1-

29K 541 101
                                    

פרק ראשון של הסיפור ואני ממש מתרגשת!! אשמח שתכתבו לי מה אתן חושבות תגיבו ותצביעו אוהבת מלא!! <333

~~~~

פרק 1-

"מחר כל המסמכים יגיעו אלייך" אלכס הודיע לי. "אני סומך עלייך" אמרתי. "ועוד דבר אחד.." עצרתי את אלכס העוזר האישי שלי מלצאת ממשרדי. "מה?" שאל. "אני צריך שתארגן לי עוד כמה שומרים מסורים אתה יודע לא כאלה שיחשבו שזה משחק" אמרתי לאלכס בקשיחות. ככה זה כשאתה אחד מהאנשים מהמסוכנים בעולם. כשזה מגיע לחיים שלך ולעבודה שלך אין שום צחוק. "בסדר" אלכס ענה ויצא ממשרדי.

זמן עבודתי נגמר ואני עכשיו יוצא מהמשרד שלי לכיוון בית קפה קטן שאני נוהג להתארח בו כל יום אחרי שאני מסיים את עבודתי.

אני מגיע לבית הקפה מסב את תשומת הלב של הסועדים לכיווני. פעם זה היה מרתיח אותי. היום זה מחמיא לי. כנראה שאני באמת עושה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר אם הם מכירים אותי.

"שלום מה תרצה להזמין?" אחת המלצריות שאלה. יפיפייה ולא מתאמצת. כמו שאני אוהב. "אותך" עניתי בממזריות. "מצטערת אבל זה לא אפשרי. תרצה להזמין משהו אחר?" המלצרית שאלה. "כן את המנה הקבועה" אמרתי והיא הבינה אותי. כמו שאמרתי אני אורח קבוע. ככה שהעובדים כבר מכירים אותי ולא חוששים. והמנה הקבועה.. מנה שאהובה עלי מכל. המבורגר וצ'יפס עם ספרייט בצד, ואם אני לא מזמין את זה אז כנראה שאני לא מרגיש טוב.

"בבקשה ובתיאבון" המלצרית אמרה אחרי שהגישה לי את ההזמנה. "תודה" אמרתי והתחלתי לאכול.

נקודת מבט שרלוט-

"אל תגידי לי שהוא לא חתיך" אנה חברתי אמרה. "הוא חמוד" אמרתי. הוא לא חמוד הוא מושלם. "את שפויה? הוא אחד החתיכים" היא אמרה ואני גלגלתי עיניים. "הוא רצה להזמין אותי במקום מנה מסוימת.." היא אמרה ופניי נפלו. איכשהו הצלחתי להרים אותן חזרה. "אבל זה לא אפשרי.. חבל. את לא יודעת מה הייתי עושה לו" היא אמרה בחולמניות. נמאס לי לשמוע אותה מדברת עליו ככה בכל פעם שהוא מתארח, ואם חושבים על זה ככה אז זה בערך כל יום.

אנה היא יפה. יש בה הכל. אני יכולה להבין למה הרבה גברים נמשכים אליה. יש לה יופי טבעי. לא כמוני. אני נוהגת להעמיס על פני כמה שכבות של מייקאפ בכל יום וזה בגלל שאני לא אוהבת את מראה פניי. יותר נכון לא אוהבת את איך שאני נראת. אנה נוהגת להראות לי כל יום כמה היא מדהימה ומקסימה. כמה דברים טובים יש בה ואין בי. למה? אין לי מושג.

"מה את אומרת כדי לי לגשת אליו?" היא המשיכה להגיד. "אני לא חושבת שכדי להפריע לו לאכול" אמרתי מחפשת כל תירוץ אפשרי שירחיק ביניהם. אני אוהבת אותו. אני יודעת שאני רוצה אותו. ואני יודעת בפירוש שאין לנו סיכוי. אנה לא יודעת על זה. היא גם לא תדע. זה עניין שלי ושל עצמי.

"ניראלי שאני בכל זאת ייגש אליו" אנה אמרה והלכה לכיוון שולחנו. זה כאב. עצמתי את עיניי בחוזקה מתאמצת לעצור את הדמעות. והצלחתי. היא ניגשה אליו והתחילה לדבר איתו. אני לא כל כך מכירה אותו. יצא לי למלצר לו כמה פעמים. ולדבר איתו. אבל זה היה ממש בקטנה. מהרגע הראשון שראיתי אותו הוא שבה אותי עם מבטו.

אנה עזבה את שולחנו והתקדמה לכיווני מחויכת. "השגתי פרטים עליו" היא אמרה שמחה ומאושרת. כאילו השיגה את האוצר. תכלס היא השיגה את האוצר. "מה השגת?" אמרתי לא משתלטת עצמי. "קוראים לו אית'ן. והוא בן 25" אנה אמרה ואני הקשבתי לה בקפידות. "ולא תאמיני.. השגתי את מספר הטלפון שלו" היא אמרה. הלך עלי. עכשיו באמת אין לנו סיכוי. "את יודעת אולי מה השם משפחה שלו?" שאלתי. לפחות שאני אדע מה אני הולכת להפסיד. "כן. אית'ן ג'ונס" אנה אמרה. שם משפחה מושלם. שרלוט ג'ונס. אני יכולה לדמיין את זה. אבל חבל שזה רק הדמיון המפותח שלי.

~~~~

בתמונה- אית'ן ג'ונס המושלם!

לדוגמן החתיך קוראים פרנסיסקו במציאות ואני אכתוב לכן את שמו המלא והמסובך!

francisco lachowski

אני מצטערת לשבור לכן את הלב בנות אבל הוא נשוי עם ילד לפי התמונות שלו באינסטגרם :')

אהבתן??? אשמח אם תגיבו ותצביעו! אוהבת מלא ונתראה בפרק הבא <3

WANTS HIMWhere stories live. Discover now