Chapter 27-

8.3K 430 29
                                    

ההצבעות ממש ירדו לאחרונה אנשים קוראים מצביעים ואז בשתי הפרקים האחרונים הם מפסיקים להצביע וזה כל כך מבאס מוריד לי כל חשק לעלות עוד פרק. הייתי אמורה לעלות אתמול אבל זה פשוט הרס.
~~~~

פרק 27-

פקחתי את עיניי בשל צלצול הטלפון שלי. מי מתקשר בשעה כזאת?? הושטתי את ידי לשידה שליד המיטה מתחילה לסרוק את כולה עם ידי עד שהגעתי לטלפון. "הלו" עניתי בקול מטריד של בוקר מבלי להסתכל על צג המסך. "שלום שלום, איך עבר עלייך הלילה?" זאת הייתה לורן. "מדהים" עניתי בעייפות רק מחכה לרגע שהשיחה תיגמר ואני אוכל לחזור לשנתי. "כן הוא היה עדין?" המשיכה בשאלות. "כן הוא היה עדין" עניתי נאנחת. מה זה לעזאזל השאלות האלה?! "היה לכם כיף?" המשיכה. "היה לנו כיף ועכשיו לי יש שאלה" אמרתי. "תשאלי" אמרה. "את על סמים?" שאלתי. אפשר להגיד שהעייפות השתלטה עלי לגמרי. "לא! אני סך הכל רוצה לדעת איך עבר הלילה על חברה שלי" אמרה. "אז למה בשעה כזאת?" הרגשתי את עיניי מתחילות להיסגר. "השעה אחת וחצי בצהריים" אמרה. "באמת??" שאלתי. סקס זה דבר מעייף. "כן" ענתה בפשטות. "אז תני לי לישון ואני אחזור אלייך שאתעורר, ביי" ניתקתי כדי שלא תמשיך לדבר וחזרתי להתכרבל בזרועותיו של אית'ן.

"קצת מטריד לדעת את מדברת עם חברה שלך על הסקס שלנו" מלמל בקול הבוקר האלוהי שלו ואני קפצתי מהבהלה. "אתה שמעת את כל השיחה?" שאלתי מובכת. "מהרגע שאמרת שהייתי עדין" הבטתי בו בבהלה והוא קרץ לי. נהפכתי כולי לאדומה. "לורן זאת לא חברה. לורן זאת אחות" אמרתי עונה למשפטו הראשון. "אה אוקיי. לפחות אני יודע שהיה לך כיף" אמר קורץ לי שוב ואני סטרתי לו בחזה קלות. הוא יותר מידי מביך.

----

"צהריים טובים פרינססה" אית'ן אמר לי כשנכנס לחדר. "צהריים טובים גם לך" אמרתי לו וניסיתי לקום בכדי להתקלח. בכל זאת.... "אית'ן" קראתי לו. "מה?" שאל. "אממ" ניסיתי לא להסמיק. זה כואב לי. "כואב לך?" שאל ואני הסתרתי את פניי עם ידיי. זה פשוט יותר מידי מביך. "קצת" עניתי לגמרי מובכת מכל העניין. תוך שניות הרגשתי את ידיו מלופפות סביב גופי העירום. הוא הרים אותי הישר אל המקלחת. "אתה יכול להביא לי את הבגדים שמונחים על השידה?" שאלתי אותו כשבנתי ששכחתי אותם. "כן, בינתיים תתחילי להתקלח" אמר לי ואני הנהנתי. הוא יצא ונכנסתי למקלחת נרטבת במים החמים. "את בסדר? צריכה עזרה?" הוא נכנס מניח את הבגדים ושואל אותי. הפנתי את מבטי אליו רואה אותו בוהה ומהר כיסיתי את עצמי בווילון ממ של המקלחת. "את מתביישת ממני?" שאל. "אתה בוהה בי מה אתה מצפה?" שאלתי. "שתתלהבי מזה" אמר. "למה אני צריכה להתלהב מזה שאני דומה לחרא ואתה בוהה בי" אמרתי. "את לא דומה לחרא! את הדבר הכי יפה בעולם" אמר לי ואני שתקתי. הוא יצא מהמקלחת משאיר אותי לבד.

סיימתי להתקלח ולהתלבש והלכתי לעבר החדר בצליעות. הכאב נרגע אך זה עדיין כאב לי. הגעתי לחדר נשכבת על המיטה. אית'ן נכנס לחדר מביא לי כדור שאמור להרגיע את הכאב. זה נורא מחשיד כל הדברים האלה. אמצעי מניעה בארנק, כדור להרגעת הכאב בהישג יד שכזה. "אית'ן למה יש לך קונדום בארנק?" שאלתי אותו. הוא הביט בי בפליאה והשתעל מעט. "לכל גבר יש קונדום במקום נגיש במקרה שלי זה הארנק הוא תמיד עלי" אמר לי אך לא הבין אותי נכון. "אתה היית שוכב עם הרבה בנות?" קנאה נטפה מקולי. לא היה קשה לפספס אותה. "פעם" אמר. "אבל אני שלך עכשיו" ענה מעלה בי חיוך.

WANTS HIMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz