Chapter 4-

14.2K 487 139
                                    

קריאה קסומה לכולכן!<333

~~~~


פרק 4-

"הגענו" הוא אמר. "זה הבית שלך?" שאלתי בפליאה. "סליחה לא בית אמ.. אחוזה(?)" ספק שאלתי ספק אמרתי. "כן.. בואי תיכנסי" אמר מזמין.

"אוהבת את מה שאת רואה?" שאל כאשר קלט את הבהייה שלי במקום מגוריו. "פחות הטעם שלי.." אמרתי. כל הדירות הענקיות והאחוזות, לא עושות לי את זה. אני אוהבת מקומות קטנים ואינטימיים. כאלה שאני יוכל להרגיש בהם בבית. "תצטרכי להתרגל.." אמר. להתרגל למה? "באה לחדר?" הוא שאל אותי כשראה שאני לא מוצאת את עצמי. "כן" אמרתי.

נכנסתי לחדרו קופצת על מיטת הקינג סייז שלו. בעצם לא איו. שרלוט רדי מהמיטה. קמתי במהירות מהמיטה. עומדת לצידה. "מה קרה?" שאל. "אני צריכה מקום לישון בו" אמרתי. "המקום הזה נמצא ממש לידך" אמר לא מבין. "תראה זה קצת בעייתי.." התחלתי לומר והוא לא הבין. "אתה שכבת פה עם מלא בנות וזה קצת מגעיל. סליחה לא קצת זה מגעיל" אמרתי. "אחד יש דבר כזה שנקרא מצעים ומחליפים אותם ושתיים נראה לך שאני ישכב עם בנות שאני לא מכיר בחדר שלי??" שאל. "כשחושבים על זה ככה אז זה נשמע קצת נכון.." אמרתי. "עכשיו תרגישי חופשי לישון. רק תחליפי בגדים לא חושב שהשמלה הזאת נוחה לך מידי.." אמר וזרק לעברי חולצה גדולה ותחתוני בוקסר שעשו רושם שאיבר מינו בגודל של רקטה. "תסתובב" אמרתי. הוא הסתובב והחלפתי את בגדי. "תרגיש חופש לחזור למצבך הקודם" אמרתי והוא הסתובב בחזרה אלי נושך את שפתו התחתונה דבר שמביך אותי לגמרי. "די" ביקשתי. "אי אפשר מצטער" אמר כשהבין על מה אני מדברת. עליתי על מיטתו מתכסה בשמיכה ומנסה לישון.

"את ממש משעממת" מייקל התלונן. "בעיה שלך" אמרתי. "בואי נעשה משהו" אמר. "מה? אני רוצה לישון ואתה מפריע.." ניסיתי לרמוז לו. "תספרי לי עלייך.." התעקש. "תספר לי במה אתה עובד.." החזרתי על אותו הגלגל. אני סקרנית נורא. "עדיין לא" אמר. "בבקשה" התחננתי. "רק אם תתני לי לשכב איתך אספר לך" הציב בפני תנאים. כיוונתי לעברו אצבע משולשת. "אז כנראה שלא תגלי" אמר. "לך להזדיין" פלטתי. "שמרי על הפה שלך" אמר בכעס. "בסדר אמא" אמרתי בקול תינוקי. "תביאי נשיקה" אמר לי. "לא לא לא" ביטלתי את בקשתו. "את לא נותנת לי לשכב איתך וגם לא נותנת לי נשיקה. את בתולה?" שאל אותי. שתקתי. לא מדברים על זה. "לא תגלה עד שלא תגיד לי במה אתה עובד" אמרתי. "כלבה" אמר. "ולך מותר לקלל?" שאלתי מנסה להתגרות בו. "כן" עשה דווקא. "לילה טוב" אמרתי מפנה אליו את גבי ומנסה ללכת לישון. "יודעת מה עכשיו אני לא שואל" אמר. "לא שואל מ-" נקטעתי על ידי נשיקתו. אמרתי כבר שהוא מנשק טוב? הוא נלחם בי והצליח להחליק את לשונו במיומנות לפי. שפתינו זזו בתיאום מושלם והרגשתי מעופפת. הייתי מעדיפה שזה יקרה עם אית'ן. אחרי כמה דקות של נשיקה התנתקתי ממנו. "למה להרוס" גנח בעצבים. "מייקל, שתוק" אמרתי לו. "יפה שאמרת. לרגע שכחתי איך קוראים לי" אמר. לא התייחסתי אליו והלכתי לישון. הפעם באמת.

WANTS HIMWhere stories live. Discover now