Chapter 26-

8.7K 357 42
                                    

קריאה מהנה😘

~~~~

פרק 26-

היום החלטתי ללכת עם לורן לקניון. נישקתי את אית'ן ויצאתי לבחוץ כאשר לורן צפצפה מסמנת לי שהיא הגיעה ומחכה קצת יותר מידי זמן. "ביי אהוב שלי. תהנה בעבודה" אמרתי לו ויצאתי.

נכנסתי למכונית של לורן מחבקת אותה וחוגרת את עצמי. "אז איך עבר עליכם הלילה אתמול?" שאלה והבנתי למה היא התכוונה. "לורן עדיין לא שכבנו" אמרתי מורידה אותה מהעניין. "כזה חתיך ואת ככה מחכה? אני במקומך כבר הייתי מסתערת" היא אמרה לי ואני התפקעתי מצחוק והסמקתי קצת מהמבוכה.

"אני חושבת לתת לו את הבתולים שלי" נפתחתי בפניה. זה מה שאהבתי בה. יכולתי לספר לה הכל והיא בחיים לא תשפוט אותי. היא תיתן לי להרגיש בנוח איתה. "מתי?" שאלה. "היום(?)" ספק שאלתי ספק אמרתי. לורן הופתעה ממני וחייכה אלי. "צריך למצוא לך הלבשה תחתונה??" שאלה אותי ואני חייכתי מהנהנת. זה צריך להיות מיוחד. "אין בעיה. חנות ראשונה ויקטוריה סיקרט!" אמרה בקול וצחקתי.

בהמשך הדרך לורן שמה שירים והשתגענו באוטו. לבסוף הגענו לקניון. נכנסנו אליו ולורן מיד משכה אותי לויקטוריה סיקרט. "אדום או שחור?" לורן שאלה אותי. "שחור" עניתי.

"סליחה" לורן פנתה לאחת המוכרות. "אני צריכה בייבי דול מתחרה בצבע שחור" אמרה ואני רציתי לקבור את עצמי. "למי?" שאלה מביטה בנינו. "לה" לורן הצביעה עלי והמוכרות בחנה את קימורי וחזי. בחיי שזה היה הדבר הכי מטריד והזוי שעברתי בחיי. היא פשוט הסתכלה לי על הגוף.

אחרי כמה שניות של חיפושים היא הושיטה לפני בייבי דול של שני חלקים בצבע שחור מתחרה הוא היה מהמם (=אל תשאלו אותי מאיפה כל הידע אוקי?) מדדתי אותו ולורן נכנסה לתא ואמרה לי שהוא מהמם ואית'ן התעלף רק מהצצה. אני צחקתי וגלגלתי את עיניי. אני לא בחורה של הדברים האלה אבל זה באמת היה יפה ולא זנותי. לבסוף קנינו ויצאנו מויקטוריה סיקרט.

המשכנו לעוד כמה חנויות אהובות עלינו. קניתי קצת איפור כמה בגדים וכך גם לורן ולאחר שעתיים יצאנו מהקניון. נכנסתי לרכב של לורן והיא התחילה לנסוע. "אולי תבואי אלי. נבשל יחד ותעזרי לי קצת לפני" שאלתי את לורן. לורן קצת הרבה יותר מבינה ממני בזה. היא איבדה את הבתולים לחבר האחרון שהיה לה. הם היו בקשר די רציני ואני גם מאמינה שהם יחזרו. הם היו מושלמים יחד. "מתאים. אני גוועת!!" היא אמרה ואני צחקתי.

לורן נסעה לאחוזה ונכנסו אליה. התחלנו לבשל יחד שניצלים וצ'יפס (=צמחוניות וטבעוניות אני מצטערת) כשסיימנו התיישבנו לאכול יחד. עשינו סלפי מצחיקים כאלה וצחקנו מלא. אני כל כך אוהבת אותה. אחרי זה צפינו בסרט רומנטי. "אני צריכה חבר!" היא אמרה. "מה עם לוק?" שאלתי. החבר הקודם שלה. "אנחנו אוהבים אחד תשני אבל החלטנו שזה לא יעבוד" אמרה. "בסדר, אנחנו נוציא לו את העיניים ונראה מה זה לא יעבוד!" אמרתי לה והיא צחקה. "מחכה לרגע הזה" היא אמרה לי ואני קרצתי לה.

WANTS HIMWhere stories live. Discover now