Chapter 16-

9.2K 382 72
                                    


קריאה מהנה💕

~~~~


פרק 16-

נקודת מבט אית'ן

השתנתי כל כך בחודשים האחרונים. אני מתייחס אליה כמו אל חיה. התנהגתי אליה באכזריות! ואני כל כך שונא את עצמי על זה. אני לא יודע מה עובר עלי. אני לא יודע מה לעשות כדי למנוע את זה! היא כל כך מפחדת ממני. היא נרתעת ממני ונבהלת מכל מילה שיוצאת מפי. אני רואה את זה עליה.

אין לילה שאני לא בוכה על היחס המזעזע שאני נותן לה. לא חונכתי ככה. זאת אישה! ממתי אני מכה נשים? אני פשוט השתגעתי. אני השטן בהתגלמותו. אני מטומטם ומפגר ואני מאחל לעצמי את כל הדברים הרעים בעולם! זה לא מגיע לה! אני שברתי אותה. ככה נראה בן אדם שהוא שבור. אני גרמתי לה לבכות. בכל לילה אני שומע את היבבות שלה. היא כל כך מתגעגעת למשפחה שלה. אבל זה מעצבן אותי שלה יש משפחה ולי אין!

אני מרגיש ריק. רע לי. אבל היחס הזה אליה פשוט יוצא מבלי שליטתי. לכולם אני מתנהג רגיל. אבל לידה. אני מתנהג ברשעות.

הכל התחיל בכוונה של לא להתאהב בה. הרגשתי שאני מתחיל לפתח רגשות. הרגשתי שאני דואג לה יותר מידי והיא מתחילה להיות יותר מידי חשובה בשבילי. אני לא רציתי להתאהב עוד פעם. לא רציתי להתאהב בה יותר נכון. היא לא מהסוג שאני אוהב. היא שונה והיא מעזה.  העזה יותר נכון. לפני שהתחלתי להתנהג אליה ברשעות שכזו. לפני שהתחלתי להתעלל בה.

הרגשתי שאסור לי להתאהב בה אז החלטתי להתנהג אליה באטימות וקרות. אולי ככה אני אצליח להתרחק ממנה. לא רציתי לשחרר אותה. הרגשתי שהיא חייבת להיות בקרבתי אחרת אני עלול לאבד את שפיותי. ואז.. יום אחד. עברתי במסדרון בלילה בכדי לראות למה לאלכס לוקח כל כך הרבה זמן להביא לה אוכל. ואז ראיתי. ראיתי את שניהם מדברים בניהם. ראיתי איך הוא מצחיק אותה וגורם לחיוך להתפרס על פניה. חיוך שלא ראיתי שמגיע ממנה בגללי וגם בכללי. הוא נתן לה להרגיש טוב. ופחדתי. פחדתי שהוא יגרום לי לאבד אותה. רציתי שהיא תאהב אותי אבל במקום זה ראיתי אותו עושה לה את כל הדברים שאני רציתי לעשות לה. ואז הגיע רגע השיא. הם התחילו להתנשק. לקח לי כמה שניות להבין מה עיניי רואות. ניערתי את ראשי מתרכז ומקווה בכל ליבי שאני חולם וזה סך הכל עוד סיוט. אבל לא. זה היה אמיתי לגמרי. הרגשתי איך הלסת שלי מתקשחת ואגרופיי מתחילים להתחזק. התעצבנתי כל כך וברגע שבאתי להיכנס לחדר ולפוצץ את אלכס במכות הם התנתקו. הרגשתי שאין טעם שאני יפוצץ אותו עכשיו אז הסתובבתי בחזרה לחדר אוכל כאשר אין אדם עצבני ממני וכל מה שאני רוצה לעשות זה להרוג את אלכס עם הידיים שלי.

אלכס חזר לחדר אוכל כאשר הוא קורן מאושר ושמחה. רק אני ידעתי למה. כל הארוחה שתקתי. ידעתי שאם אני רק אביט בו אני לא אשתלט על עצמי. ואני חייב להשתלט על עצמי אחרת יצא לי שם רע. ואני ממש לא הולך להרוס לעצמי את השם שבניתי במשך כל כך הרבה זמן.

בסוף הארוחה החלטתי שאני לא הולך לשתוק אז קראתי לאלכס למשרדי. הוא הגיע והודעתי לו שהוא הולך להתרחק משרלוט עד להודעה חדשה ואם אראה אותו קרוב אליה ואפילו בעשרה מטרים הוא יפוטר. כמובן שעבודתו חשובה לו מאוד ומי כמוני יודע כמה זמן לקח לו להשיג אותה אז הוא הסכים במהרה ויצא במהירות שיא מחדרי.

באותו לילה הבנתי שנפלתי חזק. אני מאוהב בה. לא משנה כמה שניסיתי להתרחק ממנה ולהיות קר אליה. המשכתי לדאוג לה והרגשות שהתחילו רק התחזקו יותר. קיבלתי את זה כל כך קשה. לא רציתי לאהוב אותה. לא רציתי זוגיות עם בחורה שאני אמור להרוס! יש לי מילה. ואם החלטתי שאני הולך לפגוע בה כמו שפגעה בי ואפילו יותר אז אני לא יכול לשבור את המילה הזאת! אני לא יכול להתחיל להתמזמז איתה ולהיות איתה במערכת יחסים רצינית. ואפילו לא רצינית. זה יהיה מוזר מידי והתקבל בעיניי הצוות שלי כדבר רע מאוד! זאת לא דוגמה שאני צריך לתת להם. היה בי גם את החשש שאם אני יחליט שאני עושה צעד ונותן לזוגיות שלי ושלה צ'אנס מה אם היא לא תאהב אותי חזרה? אולי היא בכלל לא רוצה ואוהבת אותי?

אז וויתרתי על הכל. התחלתי להיות כל כך רע אליה כי שנאתי את העובדה שאנחנו לא יכולים להיות יחד. אני כל כך רע אליה שעכשיו אני יכול להיות בטוח שהיא לא מעוניינת בי ובטח שבטח לא אוהבת אותי. אני בטוח שהרגש היחידי שהיא מרגישה אלי הוא שנאה. אבל אין לי ברירה. אני חייב להמשיך בתוכנית שלי.

~~~~
אהבתם? רוצים המשך??

WANTS HIMWhere stories live. Discover now