Chapter 28-

7.6K 310 57
                                    

קריאה מהנה!
~~~~

פרק 28-

עברה כבר חצי שעה וכמו שבטח ניחשתם. לוק ולורן התנשקו. למען האמת הם התנשקו ממש עשר דקות אחרי שהתחילו לרקוד. הם פשוט לא יכולים אחד בלעדי השני! זוג יונים. אני יושבת לי פה על הכיסא בלי חשק לכלום. אלה הם חיי האמיתיים. אף אחד לא מתחיל איתי ואני גם לא צריכה שיתחילו כי יש לי גבר שמחכה לי בבית. בעצם לא! הוא לא מחכה לי בבית. הוא נמצא בג'קוזי יחד עם חבר שלו והרבה מאוד זונות שסביר להניח נמרחות עליו כאילו אין מחר.

יצאתי החוצה אל חצר הבית בכדי להתאוורר קצת. באיזה שהוא שלב התחלתי להשתעמם והלכתי לרחבת הריקודים לרקוד קצת. עם כבר מסיבה אז ננצל אותה. אחרי משהו כמו עשרים דקות החלטתי שאני את שלי עשיתי אז ניגשתי ללוק ולורן. "לוק אתה מחזיר אותה?" שאלתי אותו והוא הנהן. "ביי יפה שלי אני הולכת" אמרתי לה היא חיבקה אותי ויצאתי מהבית של הידיד הזה שאין לי מושג מהו שמו.

הגעתי הביתה או יותר נכון לאחוזה של אית'ן והלכתי לחדר מחליפה לבגדי בית נוחים ונכנסת למיטה מדליקה את הטלוויזיה וצופה בסרט. הסרט נגמר ואית'ן עדיין לא חזר. החלטתי לבשל לי ארוחת ערב בשעה שש. כן מה לעשות אני רעבה ובאלי לאכול. וארוחת ערב זאת הארוחה הכי קרובה בזמנים. הכנתי לי חביתה עם פיתה וירקות חתוכים בצד.

סיימתי לאכול והלכתי לחדר שלי ושל אית'ן נשכבת במיטה. עברה כבר שעה וחצי והתחלתי לדאוג לגבי אית'ן. רציתי להתקשר אליו אך לא רציתי להפריע לו. אם הוא נהנה? אני סתם יהרוס לו את הכיף. בסופו של דבר השטן ניצח והתקשרתי לאית'ן.

"היי בייב קרה משהו?" שאל בדאגה. "לא לא קרה כלום" אמרתי לו ותחושת אשמה הגיעה. אני כל כך אגואיסטית! הפרעתי לו. "אז למה התקשרת?" שאל. "סתם, עזוב אל תיתן לי להפריע" אמרתי לו והתכוונתי לנתק. "שרלוט מה קרה?" המשיך לשאול. "לא קרה כלום!" עניתי. אני צריכה להתקשר אליו רק כשקורה משהו? לא! "למה את נשמעת עצבנית?" שאל. אני נשמעת עצבנית? "כי כבר עבר מלא זמן וחשבתי שקרה לך משהו כי עדיין לא הגעת. אבל עזוב אתה נהנה אל תיתן לי להפריע, ניראלי שהפרעתי לך מספיק" אמרתי את מה שחשבתי. "את לא מפריעה לי" אמר. "אני כן! אתה סתם מדבר איתי בזמן שאתה יכול להיות עם הבנות וליהנות" אמרתי לו. "להיות עם הבנות? את רצינית? יש לי אותך מה אני צריך את הבנות האלה?" שאל.
"אני לא יודעת, אולי כי הן יותר יפות ממני? יותר מושכות ממני? הרבה יותר ממני", "את הדבר הכי יפה בעולם מה קרה לך?" שאל. "כלום לא קרה לי. ביי אית'ן!" ניתקתי את השיחה.

נקודת מבט אית'ן

אחרי השיחה משרלוט לא יכולתי להישאר אצל מייקל יותר. "מייקל אני הולך" הודעתי לו ויצאתי מביתו. כעבור נסיעה של רבע שעה הגעתי לאחוזה שלי. "בייב!" קראתי לה כמו בכל יום אך היא לא ענתה לי. זה היה קצת מדאיג. לפני עשרים דקות דיברתי איתה ועכשיו היא לא מראה נוכחות? עליתי במדרגות לכיוון החדר שלנו שומע יבבות. היא בוכה? פתחתי את דלת החדר רואה את גבה ופניה מכוסות בכרית. "שרלוט?" שאלתי מתקרב אליה. "תעני לי" ביקשתי. כשראיתי שאין תגובה התיישבתי לצידה והפכתי אותה כך שפניה יופנו אלי. "למה את בוכה?" שאלתי נואש לתשובה. "כי אני אגואיסטית! אני הפרעתי לך ובגללי חזרת" היא אמרה. "זה לא נכון" שיקרתי לה. חזרתי בגללה אבל במילא התגעגעתי אליה. "תפסיק לשקר לי" אמרה. "בסדר חזרתי בגללך אבל גם רציתי לחזור" הסברתי לה. "נהנת?" היא שאלה ואני חייכתי. "כן" אמרתי לה. "והבנות שם. פשוט מושלמות מאיפה מייקל מביא אותן" אמרתי בציניות. "אתה רציני?!" התעצבנה לא מבחינה שצחקתי. "לא" אמרתי. "אתה נגעת בהן?" היא שאלה בחשש. "ל-" נקטעתי על ידה. "אתה נגעת בהן! אני לא מאמינה! אני סמכתי עלייך! ואתה.. אתה פשוט נגעת בהן כי הן היו יותר יפות ממני. אחרי כל השבועות האלה? איך אתה מעז?! ואני בוכה פה מרגישה אשמה שהפרעתי לך.. אתה פשוט מגעי-" קטעתי אותה גם מנשק אותה ולא מאפשר לה להתנגד. "פשוט תשתקי ותביני שאני אוהב אותך" מלמלתי מקווה שתשמע. "איך אתה אוהב אותי ומנשק בנות אחרות?" שאלה עצבנית. היא כל כך קנאית! "מי אמר שנישקתי אותן?" שאלתי מנסה לקחת אותה לקצה. בחיי שהיא כל כך סקסית שהיא עצבנית וקנאית. "איכס! אני לא מאמינה שזיינת אותן. אחרי שנתתי לך להיות הראשון שלי! ואתה, איך אתה מעז לנשק אותי בכלל!" היא דחפה אותי בעצבים ולקחה את המזוודה שלה מתחילה לזרוק לתוכה מלא בגדים שלה. "זה נגמר בנינו" אמרה והתכוונה לצאת מהחדר אך לפני שהספיקה לעשות זאת משכתי אותה אלי.

"את לא רצינית נכון?" שאלתי מחזק את אחיזתי בה ומקרב אותה יותר. "אני רצינית לגמרי! אתה בוגד בי ומצפה שאני אשאר איתך?" שאלה לא מבינה. "אני לא בגדתי בך! צחקתי איתך. מאיפה כל החוסר ביטחון הזה שלך? את הדבר הכי יפה בעולם ואת לעולם לא תפריעי לי!" אמרתי והיה שקט שנמשך כמה דקות שהרגישו כמו נצח. "באמת?" היא שאלה בשקט. "באמת" אמרתי לה ונישקתי אותה.

הפעם היא לא התנגדה בכלל. נסחפנו לנשיקה חסרת מעצורים הרמתי אותה מניח אותה בזהירות במיטה וגוער מעליה. המשכתי לנשק אותה יורד לכיוון צווארה ומשאיר בה סימנים. היא שלי ואם זה מה שיגרום לה להבין את זה אז אני יעשה עוד מיליונים כאלה! המשכתי לנשק אותה באזור בצווארה שהובחן כרגיש כשגניחות קטנות נפלטות מפיה. הורדתי ממנה את חולצתה ומכנסיה משאיר אותה בהלבשה תחתונה. "כל כך יפה" אמרתי לה. היא חייבת להבין את זה. ראיתי שהיא מסמיקה והמשכתי. "מושלמת! את פשוט מושלמת!" צעקתי מתגאה. "תשתוק עוד יחשבו שאנחנו השתגענו" אמרה מובכת כאילו עד לפני דקה היא לא צעקה עלי כאילו אין מחר. "אנחנו ממזמן השתגענו בייב" היא גלגלה את עיניה. פתחתי את סוגר חזייתה מבחין בשדיה בתאבה. וואו. נישקתי את שדיה נשיקות רטובות וגניחותיה התחזקו. היא הייתה באופוריה. אהבתי לראות אותה ככה. נהנת ממני. המשכתי בנשיקות עד שהגעתי לתחתונים שלה. הורדתי אותם במהירות מנשק את פנים הירח שלה. "כל כך שלי!" הפשטתי את בגדיי ואת תחתוני הבוקסר שלי. מהר הלבשתי על איברי את הקונדום ובלי התראות מיוחדות חדרתי לתוכה. "אית'ן" היא גנחה מעורפלת תחתיי. המשכתי לנועה בתוכה עד ששתינו הרגשנו שאנחנו קרובים. "שרלוט", "אית'ן" גמרנו יחד. לאחר כמה שניות יצאתי מתוכה נשכב לצידה כששנינו לא מפסיקים להתנשף.

"אני אוהב אותך הכי בעולם ואין סיכוי שהרגש הזה הולך להתפוגג בזמן הקרוב" זרקתי לאוויר.

~~~~
אהבתם? לא אהבתם? אשמח שתגיבו לי את דעתכם😘

יום טוב💜

WANTS HIMWhere stories live. Discover now