Chapter 25-

8.2K 334 40
                                    

יום חדש היום. קריאה מהנה מי לאבס😘

~~~~

פרק 25-

כבר לילה ואני ואית'ן התחלנו להתארגן למועדון.
"מוכן" אית'ן אמר לי. הבטתי בוא והוא היה הדבר הכי סקסי שראיתי מימי. הוא לבש ג'ינס כחול כהה וחולצת טי שרט לבנה. נעלים תואמות בצבעם לטי שרט ומעל הטי שרט ז'קט דק בצבע כחול בהיר. בחיי שהוא היה כל כך חתיך החולצה והז'קט הדגישו את חזהו השרירי והג'ינס תאם בדיוק לרגליו. יצירת אומנות מוצגת לפני.

"את בוהה" הוא אמר וקרץ לי. "זה לא אשמתי שאתה חתיך!" אמרתי והוא צחק. "גם לך לא חסר" אמר כאשר הוא בוחן את השמלה האדומה והצמודה שנמצאת על גופי ונעלי העקב השחורות שנעלתי ונשך את שפתיו. "תפסיק" אמרתי לו והוא צחק קצת והסתובב לקחת את הטלפון שלו.

"אני מוכנה" אמרתי גם כן לאחר שסיימתי להתארגן ויצאנו. אספנו בדרך את לורן שלא הפסיקה להגיד לאית'ן כמה שהוא חתיך ולהגיד לי שיש לי טעם בגברים. לא שלא ידעתי את זה, כן?

"יאללה מועדון!" לורן אמרה בקול מתרגשת. "התגעגעתי אלייך" היא אמרה לי וחיבקתי אותה חזק. אין ספק שהיא החברה הכי טובה שלי! נכנסנו למועדון כאשר אית'ן מצמיד אותי אליו וכולם מסתכלים עלינו בפחד. גם לורן נרתעה ממנו בהתחלה אך אחר כך כשהם דיברו קצת היא הבינה כמה הוא מדהים ורע הוא ממש לא. לפחות לא אלי ולאנשים שקרובים אלי. וזה מה שחשוב! לורן ניגשה לבר והזמינה משקה. ואני הזמנתי שוט אחד. אני לא רוצה להשתתות עד כדי כך שמחר לא אזכור כלום רק קצת בכדי להשתחרר.

אני ולורן עשינו לחיים ומהר מאוד סיימנו את כל התכולה. לורן הזמינה עוד כמה שוטים ואני ואית'ן בינתיים התמזמזנו קצת. הוא לא שתה כלום וזה הפתיע אותי אבל בהחלט גרם לי לרצות אותו יותר!

"באה לרקוד?" שאלתי את לורן והיא אישרה. הלכנו כולם לרחבה ולרקוד ואית'ן אמר שהוא ישב וישגיח עלינו מהצד. נסיך שלי.

אני ולורן התחלנו לרקוד ולזוז. השתגענו כמו מטורפות. לבסוף חזרנו לבר שם אית'ן חיכה לנו. ואחרי משהו כמו שעה וחצי בערך החלטנו שנחזור. נכנסו למכונית ואית'ן נהג. "נהנתן?" אית'ן שאל אותנו. "מאוד! התגעגעתי אלייך יפה שלי" לורן אמרה לי ואני חייכתי. "גם אני התגעגעתי אליך" אמרתי לה והבטתי באית'ן שמבט אשמה היה על פניו.

במטרה לנחם אותו הנחתי את ידי על הירך שלו מסמנת לו שזה בסדר. הוא ממש מצטער אני רואה את זה עליו.

החזרנו את לורן הביתה. ואחרי שווידאתי שהיא נכנסה לבית בריאה ושלמה המשכנו לנסוע לאחוזה של אית'ן. יש אנשים שיגידו שזה שאני מתגוררת אצלו אחרי זמן כל כך קצר שלנו ביחד זה לא בריא וטוב לזוגיות. אבל אני אוהבת ומכירה אותו די הרבה זמן. בינתיים הסתדרנו אז אני לא רואה בזה נזק לזוגיות שלנו.

חזרנו הביתה גמורים מעייפות התקלחנו כל אחד בנפרד ונשכבנו במיטה. "אני כל כך אוהב אותך שרלוט" אית'ן לחש שלי. חיוך התפשט על פני. "גם אני אוהבת אותך. אתה מדהים" אמרתי לו והוא הידק את אחיזתו בי. אהבתי את זה. זה נתן לי הרגשה שאני מוגנת. "אני מצטער שרלוט. מצטער על כל מה שעשיתי לך. הייתי חמור" הוא הצטער שוב כמו בכל לילה. "אמרתי לך שאני סולחת לך. באמת השתנית ואני אוהבת אותך בטירוף" אמרתי לו ונשקתי לזרוע ידו שחיבקה אותי ושמרה עלי קרובה אליו. "לילה טוב" הוא אמר לי ואני רק התחפרתי בגופו יותר. לילה מושלם!

~~~~

איך הפרק? טוב? גרוע? דעות אני רוצה לקרוא את הדעות של כולכםםם

שבת שלום💗

WANTS HIMWhere stories live. Discover now