2%[EDIT]

893 64 13
                                    

AYRA POV

3 minggu kemudian....

Hari yang ditunggu sudah tiba. Fuhh~ semoga pengantin itu suka akan hasil kerjaku.  Sudah 3 minggu aku bertungkus lumus menyiapkan semua kelengkapan ini agar majlis ini di dalam keadaan yang sempurna sekali.

Entah macam mana tiba-tiba fikiran ku teringat akan Namjoon eh?  Ayra kenapa kau teringat akan dia ni? Takkan baru jumpa kau sudah suka pada dia?

Mengingati akan kejadian itu mukaku terus merah kemerahan. Aihh.! Pabo pabo!!  Aku cuba untuk menghilangkan rasa malu itu dengan mengetuk kepalaku. Sudah kenapa diingati kejadian yang telah memalukan kau itu?!

"Cik sakit ke? " salah seorang pekerjaku menyapa ku yang kebetulan lalu di tempat aku duduk.  "Eh tak lah" Dia memandang lagi wajahku.  "Tapi wajah cik merah macam orang demam?  Cik demam ke? " dia menghalakan jarinya ke arah wajaku, aku melihat wajahku di skrin telefon. Ya Allah!!! Benar katanya 😂 mukaku sudah bagaikan epal merah yang tunggu gugur itu.

"mungkin " ujar ku padanya, aku cuba menghilangkan rasa gusar di dalam hati ni.  "Ok cik berehatlah saya akan uruskan semuanya untuk cik" Dia berjalan meninggalkan aku. Aku bangun dari tempat dudukku. Aku mengatur langkah untuk melihat persiapan akhir yang dijalankan untuk majlis ini.

Secara tiba-tiba Kepalaku berasa sakit. 'Hmm migrain balik' aku memegang kepala aku. Bagaikan orang yang kurang waras kerana hampir-hampir sahaja aku mahu menghantuk kepalaku di dinding.

Sedang aku berjalan tiba-tiba bahuku dilanggar seseorang.  "Maafkan saya encik err.... " aku mengerang kesakitan sambil memegang kepalaku. Ya Allah kenapa masa ini juga kepala aku hendak sakit?

Lelaki itu berjalan mendekatiku. Dia mengeluarkan sesuatu dari beg sandangnya.  "Nah cik makanlah ubat ni saya tahu cik migrain" dia menghulurkan 2 biji penadol kepadaku sekali dengan botol air mineral.

"Kamsahamnida" aku mengambil ubat di tangan lelaki itu sambil menunduk hormat padanya. Baru aku perasan yang suara lelaki ini seperti yang aku kenal. Biar lah semoga budi pekerti nya dibalas oleh tuhan bisik hatiku.

Selepas aku makan ubat yang diberikan olehnya aku mendongak sedikit untuk melihat wajahnya. Aku seolah-olah terkaku di situ.

"Nam... Na.. Nam Joon.........ahh? "Terketar-ketar aku menyebut namanya.

Ya lelaki yang aku jumpa di cafe tempoh hari.

Kini dia muncul di hadapanku semula.

"You look so tired" Dia tersenyum manis padaku sambil membelai wajahku itu, segala perilakunya aku biarkan. Kenapa aku rasa macam dipukau eh?

Nam Joon awak pakai jampi apa sampai saya terpukau melihat wajah tampan kau ini? 🐻

"Ermm yes i'm really really tired... Right now Nam Joon" aku menjawab balik kata-katanya sambil mencium Bau badanku. Allahuakbar 😂 busuknya aku! Patutlah Nam Joon macam hendak jauhkan dirinya dari aku. Aku mengeluarkan botol minyak wangi yang aku selalu gunakan untuk menyembur badanku. Hurmm yelah badanku sudah mula berbau yang tidak menyenangkan tadi sudah duduk di bawah panas terik.... Baik sembur  minyak wangi sebelum majlis itu bermula.

Aku menyembur minyak wangi di seluruh badanku. Dan errr.... Aku tidak perasan bahawa ada sepasang mata sedang memerhati setiap tingkah laku ku itu .

'Macam mana aku boleh lupa yang dia ade kat depan aku ni? ' desis hatiku

"Errr sorry Nam Joon kalau minyak wangi saya ni menganggu konsentrasi hidung awak" aku Menunduk kepalaku Malu Ya amat!

"No it's ok " Dia tersenyum padaku. Baru sahaja aku hendak berjalan aku merasakan badanku seperti hendak terjatuh. Apa yang sudah terjadi ini?.

Mataku semakin lama semakin berat kepala ku yang sakit seolah-olah melayang pergi meninggalkan aku. Perlahan-lahan tubuh ku mula rebah.

Ada seseorang telah memautku pinggangku dari terjatuh. "Thanks.. Nam..." belum sempat aku menghabiskan kata-kata ku aku terlebih dahulu pengsan di situ. Dia mengeratkan lagi pelukannya.

Aku tidak sedar apa yang terjadi selepas itu.

Lelaki yang berada di situ mula tersenyum sinis padaku.

→∞←

NAM JOON POV

'Hell yeahh akhirnya kau jatuh juga di tangan aku' aku tersenyum sinis pada Ayra .Badannya terus dicempung olehku.

Ya aku telah memasukkan pil khayal dalam air mineral itu untuk memudahkan kerja ku ini.

Aku mencempung dia masuk ke dalam van aku.

"Bawa aku ke villa sekarang" aku mengarahkan orang kuat aku untuk beredar dengan segera.

"Ok boss" dia mengikuti arahan ku.

Van aku laju meluncur di atas jalan raya.

Aku menoleh ke arahnya pipinya yang lembut aku pegang. Cantik sungguh wajahnya bisik hatiku seraya mencium lembut pipinya.

Wajahnya mula menghantui di fikiranku.

Tangan nakalku laju melingkari pinggangnya. Pandai kau sorok saiz pinggang kau Ayra. I like it! Desis hati nakal ini. Aku mengusap bibirnya. Bibirnya yang aku idamkan kini dihadapanku.

Aku memeluk pinggangnya. Aku mencium Bau wangian yang dia sembur tadi. Bau wangian yang dia pakai mula sebati di dalam hidungku.

Bau wangian yang menaikkan hati lelaki ini.

Sampai sahaja di villa ku. Aku mencempungnya. Dia tidak lah berat mana jadi senang aku mencempungnya di bawa masuk ke dalam.

Aku membawanya masuk ke dalam bilikku. Aku mengarahkan orang aku jaga villa aku ini dari luar.

"Jangan sampai orang tahu dia ada di sini" aku memberikan arahan kepada Orang suruhanku.

Aku naik semula ke tingkat atas. Kelihatan gadis itu mengeliat kecil. "Urm urm" Suara lunak dia mula kedengaran di telingaku ini.

Aku duduk di sebelah dia.  "Hi sweetie" aku berbisik lembut di cuping telinganya. Diam tidak menjawab mungkin dia sudah tidur semula.

Tanganku perlahan-lahan menanggalkan tudung yang di pakai olehnya. Aku menarik getah rambut yang di pakai olehnya.

Rambut beralun berwarna hitam terdedah di depan mataku. Cantik! Aku mencium rambutnya. Wangi seperti tuannya. Aku tersenyum sendiri .

Aku mengusap rambutnya perlahan. Aku menutup balik kepalanya dengan shawl yang aku bukak tadi.

Aku keluar dari bilikku. Ade kerja yang aku selesaikan hari ini juga.

'Akhirnya Ayra kau akan jadi milik aku tidak lama lagi' bisik hati jahatku ini.

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Kde žijí příběhy. Začni objevovat