31%

362 24 42
                                    

NAM JOON POV

Aku terjaga dari lenaku. Jam digital menunjukkan pukul 3.00 pagi. Aku menoleh ke arah Ayra yang berada di sebelah ku. Kelihatan sisa air mata mengalir di kelopak matanya. Perlahan-lahan aku mengelapnya. Kelihatan banyak kesan lebam diwajahnya. Cecair berwarna merah melekat di cadar katil.Aku membetulkan balutan comfortable di badannya.

Kakiku memijak lantai di bilikku. Aku berjalan melintasi baju- baju yang habis berselerak di bilik itu.

Aku keluar menuju ke balkoni. Aku memandang langit yang berwarna biru gelap itu.

Aku meraup mukaku. Ya tuhan apa yang aku telah buat ni?

Aku dah seksa Ayra...

Kenapa aku tak boleh kawal perasaan ni?

Kenapa mesti nafsu yang menguasai diri aku baru pemikiran yang waras datang kemudian?

Maafkan Oppa Ayra...  Aku memandang dari jauh wajah Ayra yang lena dibuai mimpi. Aku mencapai Iphone 7 di atas meja solek.

Aku mendail nombor telefon bodyguardku.

Aku akan cari siapa pengirim barang tak guna tu!

███████████████

AYRA POV

Aku membuka mataku perlahan-lahan apabila aku dapat rasakan ada satu tangan kasar menyentuh bahagian 'Aku' itu aku buat tak tahu sahaja. Aku merengus perlahan. Sakit dalam hati ni masih terasa apa yang Nam Joon.

Aku cuba bangun dari pembaringanku.Si.. Siapa pula yang ma..masuk bawah skirt aku ni?! Aku bangun dengan kasar ,kelihatan Nam Joon keluar dari skirtku sambil mengosok kepalanya seraya dia membetulkan cermin matanya "awak buat apa haa?!" muka ku terus menjadi tegang. ."Shh... Baring balik, saya nak sapu krim ni " Nam Joon membetulkan balik cermin matanya seraya fokus pada 'Aku' punya itu. Mukaku menjadi merah apabila melihat Nam Joon masuk balik ke dalam skirt labuhku. Malunya!!!

"Yahh Nam Joon... Saya ma... Arghh! " aku menjerit kesakitan apabila krim itu meresap pada 'Aku' punya itu. Aku memegang dahiku. Entah bila Nam Joon pakaikan aku baju dengan tampal plaster ni aku tak tahu.

"Tahan sikit"

Disebabkan aku tak tahan kesakitan itu air mata mengalir jua. Sebaik sahaja Nam Joon selesai kerjanya. Aku mengubah posisiku.

Cecair darah masih melekat di cadar katil ini. Aku segera menutupnya.

"Ayra" panggilnya.

Aku diam membisu di situ. Dia duduk menghadap aku.

"Nak makan? Saya ada masak err... Apa benda yang leper tu? Pastu letak macam benda melekit tu? " dia menggaru kepalanya. Blur pula jadinya.

"Pancake" aku menjawabnya perlahan. Aku beralih ke tempat lain.

"Ouh.. Urmm lapar? Jom. " dia bangun dari tempat duduknya. Tiba-tiba Aku mengaduh kesakitan.

"Kenapa? " dia kembali berdiri menghadapku.

"Saya sas.. Sakit... Tak boleh jalan" jujur aku mengatakannya.

"Saya dukung awak" segera dia mencempung tubuhku itu. Tanganku melingkari lehernya. Kepalaku disandarkan di bahunya. Dia membawa aku menuruni anak tangga perlahan-lahan.

Dia meletakkan aku di atas kerusi.

Dia menundukkan wajahnya memandang lantai. Mataku tak memandang dia sebaliknya mataku masih melekat memandang disekeliling dapur itu.

Tiba-tiba sahaja aku mendengar esak tangisannya.

Dia melutut dihadapanku.

"Ayra... Maafkan saya sebab sakiti awak semalam saya sepatutnya tanya awak dulu...bukan main buat tuduhan saya tahu awak belum pernah lagi keluar dengan mana-mana lelaki dekat korea ni selain saya.. Saya tak dapat kawal kemarahan... Please forgive me? " dia memeluk pinggangku seperti kanak-kanak kecil.
 
Tapi... Hatiku masih sakit apa yang dia telah lakukan.

Aku terus bangun dari tempat dudukku walaupun aku dalam keadaan kesakitan. Aku terus berlalu pergi tanpa menoleh ke arah Nam Joon.

Yoo!  Sorry lambat Update!  Chapter ni kita kasi diorang gaduh k

Ingat Jackson takHalah abang Nam Joon tu 😋

The next chapter he will comeback! 😂 come for what?  Come baby come baby 😹 merepek je kerjanya ahhahah

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang