35%

303 21 9
                                    

Badanku di ikat pada kerusi. Aku di kurung di sebuah bilik yang kotor. Jackson memandang aku dari jauh. "Hoi setan lepaskan aku!!! " aku meronta-ronta minta dilepaskan. "Shh... Diam nanti orang dengar" Jackson bagaikan sudah separuh gila apabila dia memijak kakiku. Dia ketawa bagaikan orang yang sudah tidak waras.

"Sakit!!! " aku menjerit sekali lagi tatkala Jackson menyepak pula bahagian perut aku ni. "Aku suka dengar kau menjerit kesakitan Ayra" Dia membisik di bahagian telingaku.

"Kau memang dah gila Jackson!!!  Kau Syaitan!!! " Aku menyepak muka Jackson sekuat hatiku. Tubuhnya rebah di atas lantai kotor itu. Dia mengesat cecair darah yang mengalir di hujung bibirnya. Dia tersenyum sinis ke arahku.

"Kau memang dah melampau Ayra" Dia memanggil orang-orang kuatnya  dengan membawa sesuatu barang ke arahku. "Kau nak buat hah?! " Aku cuba sedaya upaya untuk membuka ikatan pada tangan ini. Ya Allah kenapa tak boleh bukak ni!!!

Dia mengeluarkan sesuatu dari sebuah kotak. Kelihatan barang untuk menghidup enjin kereta berada di tangan dia. "You know what before You die i would like to see you unbearable Little girl" Dia tersenyum sinis ke arahku.

Dia membuka kasut yang di pakai olehku. "Kau orang pegang perempuan ni" 2 orang lelaki datang mendekatiku. Tanganku di pegang erat olehnya. "Please Jackson!!  Don't you intolerable me!!  Please!!!  " air mata ini sudah membasahi kelopak mataku ini. Jackson ketawa sinis saat aku seolah-olah sudah menyerah kalah padanya.

"I dont care!" Dia segera mencapai mencapai wayar elektrik itu dan pasang. Wayar itu di halakan pada kakiku. "Get ready Little girl"

Wayar itu terus di halakan pada kakiku. Renjatan elektrik itu menusuk di dalam tubuhku ini. Di tambah pula Jackson sengaja membasahkan kakiku dengan air. "Arghhh!!! " aku menjerit kesakitan.

"What? You want it?  Ok" Sekali lagi di mencucuk wayar itu di kakiku. Badanku menggeletar menahan kesakitan di tubuh badannya.

"Ok little girl!  Enough for today! " dia mencabut wayar itu dari kakiku. Kakiku sudah dipenuhi dengan cecair berwarna merah. Badanku seolah-olah tidak seimbang dan hilang kawalan. Mataku terpejam rapat selepas apa yang dilakukan oleh Jackson.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Aku membuka perlahan kelopak mataku ini. Aku melihat di sekeliling semuanya gelap. Kelihatan orang-orang kuat Jackson nyenyak dibuai mimpi.

'Inilah masanya'

Aku membuka ikatan pada tangan ini. Selepas ikatan itu aku berjaya buka, aku bangun dari kerusi buruk itu. Disebabkan tubuhku terkena pada renjatan elektrik tubuhku rebah di atas lantai. Aduhai sakitnya badan ini

Aku cuba bangun. Walaupun kakiku sakit aku cuba untuk berdiri. Kakiku perlahan-lahan melepasi mereka semua. Aku cuba untuk pergi ke tingkat atas. Aku tahu di satu bilik terletak nya telefon rumah di situ.

Aku menaiki anak tangga perlahan-lahan. Sebaik sahaja sampai di bilik itu, aku membukanya. Baru sahaja aku nak capai gagang telefon itu seseorang menepuk bahuku dari belakang.

"Kau fikir kau boleh call polis huh? Kau lambat Ayra!  "

Jackson menumbuk wajahku. Aku jatuh terduduk di situ. "I think you must get your punishment because of your rudeness little girl " dia mengheret tubuhku pergi ke bilik yang berada di hujung itu.

Kelihatan di dalam bilik itu terdapat 1 tali yang elok tergantung di siling. "You see that?  You know what is that? " aku menggeleng perlahan. Jackson menggeleng kepalanya.

"The place that you will die Nur Ayra Mysha"

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Where stories live. Discover now