33%

303 20 10
                                    

Telefon bimbit di gengam kemas di dalam tanganku. Perlu ke aku telefon Hospital sekarang ini? tapi Jackson cakap kalau aku tak telefon nyawa aku dalam bahaya! Tapi perlu ke aku percaya kata-kata Jackson tu?  Aku masih lagi berdiri di hadapan cermin. Aku menarik nafas. Perlahan-lahan jariku mendail Nombor Telefon Hospital Sakit Mental.

Flasback....

"Saya akan ceritakan" Jackson membetulkan kedudukannya. Aku yang sedari tadi diam membisu sahaja. Dia nak cakap apa? Ade perkara sulit ke yang Nam Joon sembunyikan dari aku?

" Nam Joon tu adalah orang yang kaitan dengan arwah adik awak " Cawan yang aku gengam kemas itu terjatuh jua dari tanganku. Aku memandang ke arah Jackson

"Mak.. Maksud a... Awak.....Umaira? " Tanganku sudah mengigil menahan amarah ini. Tak..  Tak mungkin.  .Nam Joon kan pernah cakap Jackson ini bukan boleh percaya.

"Dia yang bunuh adik awak Ayra"

"Awak tipu" aku bangun dari tempat duduk ku.

"Up to you Ayra" Jackson mengangkat kedua-dua belah tangannya. Baru sahaja aku nak naik atas dia memulakan bicara nya semula.

"Awak lupa ke? Tak tanya apa motif Nam Joon culik awak? Dan kenapa Nam Joon mesti nak culik awak sedang kan dia dah bunuh arwah adik awak UmairaDah lupa macam mana dia muncul masa awak dalam kesedihan duluDah lupa kenapa dia puaskan nafsu dia ke atas awak pula diaSebabSebab dia nak balas dendam dia pada awak Ayra... Sebab arwah adik awak dah mainkan perasaan dia.... Take a note Nur Ayra Mysha! " Jackson melepaskan segala benda yang sudah lama terbuku di dalam hatinya.

Aku diam membisu. "One more thing Ayra" Jackson berjalan ke arah pintu keluar.

"Dia sebenarnya tak dilepaskan pun dari Hospital sakit mental.. But his run away from that Hospital. So jaga diri elok-elok saya takut nanti nyawa awak dalam bahaya... nam Joon tak dilepaskan lagi sebab penyakit dia masih di aras yang tinggi... Masih tak boleh di kawal... Saya sarankan awak call Hospital sakit mental.... Mesti mereka sedang cari Nam Joon sekarang ini" Jackson menyelitkan Nombor Telefon di celah pasu bunga di atas meja itu.

Aku memandang sepi ke arah kertas itu.

End Flasback

Aku jatuh terduduk di atas lantai. Gambar Nam Joon aku gengam kemas.

Maafkan saya awak...

Demi kebaikan awak... Saya kena juga buat...

Dan...

Saya nak tuntut hak kematian Umaira.....

Air mata berjujuran di kelopak mataku.

JACKSON POV

Aku tersenyum sinis dari jauh. Melihat Ayra mendail nombor itu, aku menepuk tanganku. Well well akhirnya Ayra kau termakan jua tipu helah aku. Hahaha aku tak sabar nak bunuh kau. Tak sabar melihat Nam Joon masuk hospital Sakit Mental.

Jumpa adik kau di Syurga yang indah ya Ayra!

Aku memanggil orang-orang kuatku. "Ready nanti kerja kau akan bermula"

Aku memerhati segala Tingkah laku Ayra dari Jauh.

You will die Nur Ayra Mysha.....

Next chapter hohoho Nam Joon akan start...... Jeng jeng teka lah sendiri 😋 Ayra akan start diseksa semua... Hohoho sorry late Update Author ni duduk kat perantauan hahahah so nak update tu susah dan lambat lah jadinya 😌 hohohoho wait for next chap darling 💕

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Where stories live. Discover now