36%

363 22 75
                                    

"Jangan!!! " dia mengheret aku pergi ke tali itu. "Diamlah!!! " dia menyepak perutku sekuat hatinya. Aku tiada kudrat untuk melawanya.Jackson tersenyum saat 'Kemenangan ' sudah menghampiri nya.

"Get ready little girl" dia mengangkat tubuhku berdiri menghadap nya. Dia menarik tali itu, perlahan-lahan dia mengikat tali itu di leherku.

Tubuhku di bawa perlahan-lahan menaiki di atas kerusi itu. Aku dah tak mampu nak lawan Jackson lagi.

"Anything to say before say goodbye to the world? " mataku sudah kabur melihat nya. Dia ketawa sinis ke arahku. "Go to the hell" dia tersenyum sinis ke arahku.

"Say goodbye to the world Ayra!! " dengan Pantas Jackson menarik kerusi itu. Tali yang diikat pada leherku terus terjerut pada leherku.

"Erh... Arghh!!! " leher ku sukar bernafas. "Hahahaha kau patut mati Ayra kau patut mati hahahah" Jackson ketawa bagaikan orang yang sudah gila. "Le.. Lepaskan!!  Erghh! " Mukaku sudah bertukar menjadi merah menahan sesak di leher ini. Penglihatan ku semakin kabur akibat kesan itu.

Sedang aku terjerut dan melawan tali itu dari aku lemas, tiba-tiba seseorang telah menembak tali yang telah menjerut leherku.

Aku jatuh dari atas. "Uhuks uhuks" mulutku penuh dengan darah yang mengalir keluar dari bibirku.Lelaki itu melangkah perlahan ke arah aku dan Jackson. Segera Nam Joon menumbuk muka Jackson. Jackson terdorong ke belakang. Dia mengesat sisa darah yang melekat di bibirnya. Lelaki itu berdiri di belakang Jackson.

Jackson menoleh ke arah orang itu. Lelaki itu membuka topeng di mukanya.

"Well well hero sudah datang!  Kali ni kau lari dari Hospital Gila tu ke huh?! " Jackson ketawa sinis ke arah lelaki itu. Jackson cuba menyepak Nam Joon namun Nam Joon sempat mengelak ,menyebabkan Jackson jatuh di atas lantai.

"Kau yang patut masuk hospital itu bukan aku bodoh! " Nam Joon memandang Jackson sesekali dia memandang wajahku. Dia tersenyum sinis ke arah Aku. Dia memandang semula ke arah Nam Joon. Pistol di keluarkan dari poketnya. Dia bangun lalu pergi ke arahku.

"Kau nak tahu apa yang aku nak buat? " Tiba-tiba pistol itu dihalakan di kepalaku.

"Nak lihat dia mati ke? " Jackson tersenyum sinis ke arah Nam Joon. Aku melihat ke arahnya.

Dari matanya... Ya wajahnya berfikiran kosong seolah-olah tidak kisah apa yang terjadi pada  aku. Menyesal pun tak guna Ayra apa yang kau dah buat padanya. Nam Joon menundukkan wajahnya, tiba-tiba matanya tepat memandang Jackson.

"Yes you can do it My lovely brother " Nam Joon tersenyum saat kata-kata itu meluncur di bibirnya. What?!  Nam Joon jangan buat aku macam ini!

"Thanks Joonie" Jackson ketawa sinis ke arahku. "See?  Nam Joon izinkan aku untuk lakukan benda ini"

Aku menangis sekuat hatiku di situ. Aku berdoa banyak-banyak pada Allah agar Nam Joon mengubah fikirannya. Aku belum sempat nak minta maaf padanya. Pistol di tangan di tarik.

Baru sahaja Jackson nak menarik picu pistol itu, satu tembakan di lepaskan dari arah lain. Tubuh Jackson rebah di atas lantai Nam Joon menurunkan Pistol itu dia memandang wajahku, dia menyimpan pistol di dalam poket sweaternya.Kelihatan Jisoo berjalan ke arahku. "Are you okey dear? " Jisoo membantu aku bangun. Aku sempat mengerling ke arah Nam Joon. Tubuh badan Jackson sudah tidak bernyawa di situ. Jisoo memandang aku. "Awak okey tak Ayra? Risau nya saya pada awak!" aku memandang Nam Joon.

Nam Joon mengalihkan wajahnya dari memandang ku. "Saya keluar dahulu ya" Jisoo berjalan melepasi Nam Joon. Tinggal aku dan Nam Joon sahaja yang berada di dalam bilik itu. Suasana menjadi sepi seketika apabila kami berdua diam.

"Nam Joon.... Saya... " aku cuba memulakan bicara namun Nam Joon memotong nya terlebih dahulu.

"Mulai pada hari ini saya lepaskan awak Nur Ayra Mysha, pergilah keluar dari sini... Bebas buat apa yang awak suka" Nam Joon pergi meninggalkan aku sendirian di dalam bilik itu namun aku sempat capai pergelangan tangannya,air mata ini sudah mengalir di pipiku. "Tolong Nam Joon saya nak minta maaf! Saya betul-betul tak sangka yang Jackson berbohong pada saya!!!" aku menjerit ke arahnya. Dia menoleh ke arahku. "Too late Ayra.. My heart has change... Saya dah tawar hati dengan awak setelah apa yang awak telah lakukan pada saya" dia menolak lembut tanganku seraya keluar dari bilik itu.

Aku terduduk di atas lantai, aku menangis sepuas hatiku di situ. Ya Allah!.aku betul-betul menyesal apa yang aku dah buat pada Nam Joon... Kini aku dah menyesal apa yang aku telah buat...

Aku menyekat air mataku ,aku bangkit dari kesedihan . Aku melangkah perlahan keluar dari rumah ini. Sedang aku lalui jalan keluar, aku terlihat...

Nam Joon kiss Jisoo di hadapanku.

Mataku tak berkedip melihat apa yang mereka buat di hadapan  aku ini.

Apa yang awak telah buat Nam Joon?...

Luluh hati aku apa yang aku lihat ini... Jisoo nampak akan aku di situ. "Ayra... " belum sempat Jisoo menghabiskan ayatnya aku terus lari keluar dari rumah itu.

Adakah ini balasan aku sebab dah buat begitu pada Nam Joon?  Aku terus berlari meninggalkan mereka berdua.
Jeritan Jisoo tidak aku endahkan ,aku teruskan larianku, Dalam fikiran aku 1 sahaja.

Pergi jauh dari Nam Joon...

Aku berhenti di tepi jalan yang sunyi, kelihatan gaung di bawah dalam sekali. Aku duduk di bahagian tepi sekali. Kaki perlahan-lahan melangkah ke tepi itu. Aku melihat langit di atas.

Kini aku benar-benar bebas dari Nam Joon...

Tapi...

Aku belum bebas dari cinta Nam Joon...

Maafkan saya Nam Joon...

Baby  baby lonely lonely lonely ,

It's is like this, so why do you think you're doing it all time,

I'm alone and lonely....

This is love,  I've change,

Now You're all alone ,You're ready for the end...

perlahan-lahan tubuhku jatuh ke dalam gaung yang dalam itu.

Thank for everything Nam Joon...

Goodbye....

Dalam aku tak sedar ade tangan sempat mengapai tanganku ini

🔥 THE END 🔥































😂 tipu je hehehhehe tunggu next chapter guys!!  😌💕

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Where stories live. Discover now