17%

438 30 16
                                    

(Permintaan chapter ini adalah dari salah seorang reader saya yang ingin benda camni 😹 ya Allah hilang kejap Innocent aku ni tulis part benda ni 😂 nak tag dia tak bagi😌apa2 pun hope you all enjoy read this chapter!)

NAM JOON POV

Aku mencari kelibat Ayra. Aih dia ni dekat mana?  Aku menggaru kepalaku yang tidak gatal itu. Puas aku mencari dia. Tapi tak juga jumpa dia.

Aku menaiki anak tangga menuju ke bilik Ayra. "Ayra! "Aku menggetuk daun pintu biliknya.

Tiada sahutan

Aku memulas tombol. Pintu biliknya. Kelihatan semua dalam keadaan tersusun dan kemas. Jubah dan tudungnya juga elok tergatung di pintu almarinya.

'Mana dia ni? ' aku melilau mencari nya. Yelah ada benda aku nak cakapkan.

Kedengaran bunyi shower di dalam bilik air. 'Hmm patutlah tak menyahut mandi rupanya' aku duduk di meja soleknya,sambil menunggunya keluar dari bilik air aku meneliti setiap alat make-up nya.

Pintu bilik air terbuka jua. Ok yang ni aku biasa je time Ayra baru keluar dari selesai mandi, tapi....

Dia hanya berkemban sahaja

"A... Awakk... Ke.. Ke... Kenapa t.. Tak... Ca.. Cakap awak nak masuk bilik saya?! " dia menyorok balik disebalik daun pintu bilik mandi.

"Salah ke?  Ni rumah saya kan" selamba badak sahaja aku memberi jawapan macam itu sahaja padanya. Wajahnya merah. "Tapi ni bilik saya! " Dia menahan geram disebalik kata-katanya.

"Siapa suruh tak kunci" Sekali lagi jawapan ku mengundang kemarahannya. "Tapi!! " aku mendekatinya.

Aku menghulurkan pakaian kepadanya. "Baik awak pakai baju sebelum saya cakap saya nak fresh milk karang" Dia membulatkan matanya. "Please jangan jadi byuntae!! " Aku memandangnya.

"Kenapa? Apa awak ingat saya ni tak ada perasaan 'LELAKI' tu?  And You look so sexy in my eyes" dia menjeling ke arahku.

"Tak" Ayra... Kau ni memang dah cabar aku. "Ok " aku menolaknya masuk ke dalam bilik air semula. Aku menutup pintu bilik airnya.

"Yahh!!!  Lepaskan saya lah! " aku memandang dia.

"Diam lerr"Aku menghulurkan pakaian kepadanya. "Saya nak suruh awak pakai baju je"dia memandang aku dengan pandangan 'what the heck? '."dah tu keluar ler" Dia menolak aku keluar. Ish tak padan dengan badan kecik tapi kuat jugak dia ni!

"Hish" aku membuka pintu bilik air. Entah macam mana tuala yang Ayra pakai tertanggal. "Arghhh!!!!!! " dia mengambil baju untuk menutup kain batik jarangnya. (Apa² sahajalah sbb malu nk tulis Body 😂)

"Wow" Ok nampaknya aku mengambil kesempatan melihat keindahan Alam semula jadi ini 😂.cepat-cepat dia menutup pintu bilik airnya.

"Lah Sweetie Oppa tak habis lagi tengok wayang free " entah macam mana dia lempar pencuci mukanya tepat ke arah kepalaku. "Aduh" aku menggosok kepalaku. "Gatal lagi!!! " Dia menjerit dari dalam bilik air. 'Tak padan dengan badan kecik suara boleh tahan gak' aku mengutuknya di dalam hatiku.

Dia keluar dari bilik dengan wajah merah kemerahan. "Alololo jangan marah" aku menggosok kepalanya. Wajahnya masam mencuka apabila memandangku.

"Meh sini" aku menariknya turun pergi ke taman belakang. "Nak buat apa? " dia memandang aku.

"Duduk dulu jangan marah-marah hilang manis diwajah sweetie nanti" aku tersenyum ke arahnya. Dia hanya diam membisu.

"Buat apa panggil saya kesini? " Aku memandang dia. "Saja" Aku memandang ke arah langit yang berwarna biru. Tiba-tiba ada cubitan kecil hinggap di lenganku.

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora