12

508 29 14
                                    

NAM JOON POV

Aku mencari buku yang sudah lama aku tak bacanya. Sedang aku mencari tiba-tiba ada buku terjatuh. Habis bersepah segala isi di dalam buku itu.

Aku mengambilnya. Aku tersentak apabila melihat isi di dalam buku itu. Ya buku itu lah membuatkan hatinya luka suatu ketika dahulu.

Gambar itu aku mengambilnya perlahan-lahan

Ya Doktor Kim Ji-Yeon atau lebih suka dipanggil Kei

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ya Doktor Kim Ji-Yeon atau lebih suka dipanggil Kei. Doktor yang aku cintai dahulu semasa dia merawat aku.

Disebabkan aku dahulu mempunyai penyakit seperti abangku jadi aku membuat keputusan untuk mencegahnya sebelum aku menjadi teruk.

Pertama kali aku disapa oleh Doktor Kei ia telah membuatkan aku jatuh cinta buat pertama kalinya.

Dia layan aku baik sekali. Dia sahajalah yang tahan dengan kerenah aku yang kadang kala berlebih-lebih. Tetapi hanya dia sahaja yang tahan dengan semua itu.

Sampailah suatu hari aku membuat keputusan untuk menjadikannya sebagai kekasih aku.

Dia sememangnya gembira akan berita itu. Siapa tidak suka apabila orang yang kita minat sudi menjadi kekasih.

Ternyata aku silap... Selepas 3 Bulan aku bersama dengannya, dia seolah-olah tidak mahu melayan aku. Dia layan aku hanya pada waktu temujanji sahaja. Yang lain dia akan berikan alasan 'I busy'.Ya aku faham diakan doktor manalah ada masa dengan semua benda tak berfaedah macam ini kan.

Suatu hari ,takdir sudah ditentukan oleh-nya, aku terserempak dengan Kei bersama seorang Doktor yang jauh lebih baik dari aku.

"Siapa ini Kei? "Inilah soalan pertama yang terpancul dari mulutnya.  "Kekasih Kei kenapa? " Memang sakit di hati mengenangkan ayat yang terpancuk dari mulutnya sehingga kini aku masih mengingati.

Selepas dari itu aku dah tak muncul di hospital tempat Kei bekerja itu. Sehingga lah suatu hari.... Aku tidak sangka yang aku akan memegang pisau dan membunuh orang yang telah menyakiti hati aku.

Walaupun polis telah menutup kes itu tetapi hati aku puas apabila melihat Kei terbaring dengan berlumuran darah di seluruh tubuh badannya.

Mengambil masa 3 tahun aku menyediri sehinggalah... Aku terjumpa dengan Ayra. Ya gadis yang sekali lagi telah mencuri hatiku semasa konsert di Malaysia. Gadis yang aku bertemu dalam keadaan menangis . Ya dia baru kehilangan adiknya Umaira. Dia tabah menghadapi semuanya.

Dari situ aku menyukainya sehingga obses terhadapnya. Setiap kali bersama dengannya aku menjadi tak keruan lagi-lagi mendengar suara dia yang lembut itu.

Sehinggalah pengakhiran itu tiba aku berjaya memiliki gadis yang aku menyukainya. Walaupun terpaksa mengambil 'Hak' dia tapi aku terdesak untuk bersama dengan nya.

Aku yakin kalini aku tak salah membuat keputusan untuk memiliki Ayra.

Tiba-tiba pintu bilik perpustakaan sendirian aku diketuk. Terpancul wajah Ayra di sebalik daun pintu. Eii comel betul dia ni. "Nak makan tak? " Dia tersenyum sehingga terbaris gigi dia yang comel itu.

"Nak makan awak jelah" ok nampak dia tenung muka aku tajam. Lek lu... 😂. "Tak adalah saya tak lapar lagi" Dia mengangguk. "Kalau awak nak cari saya kat dalam bilik air nak basuh cadar" Aku mengangguk perlahan.

Sedang aku nak menyimpan buku itu. Tiba-tiba aku terdengar jeritan dari dalam bilik air. "Nam Joon!!!!! " ya tahun kuatnya suara dia 😂.

"Ya" Aku berlari ke arah bilik air yang dia sedang basuh cadar itu. Kelihatan mata sebelah dia dah tertutup. "Arghh" Dia menjerit perlahan.

"Hish sini mata tu " Aku mengambil air dari sinki dan di letakkan di bahagian mata dia.  "Argh!  Pedih pedih! " Aish!  Melompat-lompat pulak dia ni. Tau lah juara melompat kan tapi tak payah nak lompat dalam bilik air ni !

"Dah-dah lega tak? " Aku meniup di matanya. " dah ok sikit dah" Dia membuka matanya perlahan-lahan. Merah sungguh 😂. "Dah tak payah nak basuh cadar nanti saya suruh orang saya hantar kat dobi" Aku menarik tangannya keluar dari bilik air itu.

Baru aku perasan yang Ayra ni pakai baju kemeja berwarna putih. "Kenapa pandang saya? " Dia memandang aku.  "Tu" aku memuncungkan bibirku ke arah baju nya itu. Dia menundukkan mukanya memandang bajunya. Tiba-tiba sahaja dia menutup tubuhnya.  Hahahah gatal lagi pakai baju putih kan dah nampak benda kat dalam tu 😂

"Apa tengok-tengok?! "Muka dia dah merah kemerahan. "Indahnya yang ada kat dalam tu" Aku dah menjilat bibirku. Tak tahan dorh!. "Hish kawal boleh tak? " Aku menundukkan wajahku separas dengan wajahnya.  "Masalahnya sweetie dah goda Oppa" Dia membulatkan matanya dan memukul pakai tangan comel dia tu.

Memang takde effect langsung pada aku 😂. "Can i? "Dia memandang aku seraya mengangkat keningnya.  "Can i? " Aku tak menjawab sebalik nya aku mencempung dia.  "Yah turunkan saya lah!!! " aku buat tidak tahu sahaja.  "Sweetie you really turn me on" Dia dah menelan air liurnya.

Bunyi dari dalam bilik mula kedengaran.

Dalam aku tak sedar... Abangku menelefon ku .Aigoo~ handphone tertinggal di bilik Studio. Nantilah.

*****************

"Yah kenapa Si Nam Joon ni tak angkat? " Dia meletakkan telefonnya di sisinya.

"Mesti perempuan tu layan dia" Dia menghentakkan tangannya di meja.

"Aku benci melihat kau bahagiakan adik aku Ayra! "

Dia mengambil pemetik api dari laci mejanya dan membakar gambar Ayra.

"Say goodbye little girl"

"Tak lama lagi kau akan ikut juga jejak langkah adik kau nanti"

"Tak sabar aku nak melihat kau menderita nanti"

Sorry kalau chapter harini bosan. Author Demam so nak menulis tu hilang mood sikit. Maafkan author ya! 😔

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu