43%

418 25 26
                                    

NO ONE POV

"Ya Tuhan boleh tahan berat juga awak ni ya" seorang lelaki sedang mengangkat tubuh seorang wanita secara piggyback.

Sampai sahaja di depan pintu kondominium itu, dia mengeluarkan segugus kunci untuk dibuka pintu rumahnya. Baru sahaja dia nak membuka, sepasang tangan melingkari lehernya. Deruan nafasnya hinggap di lehernya.

Creepy jap weh~ º_º

"Damn! I miss you so much Nam Joon... "Separuh sedar Ayra menyebut perkataan itu seraya memeluk erat leher lelaki itu. Bau wangian Victoria secret yang di pakai di hidu olehnya. Terubat kerinduannya terhadap gadis itu.

Aku mengetuk kepala aku semula.

'Maybe just a dream'

Dia meneruskan balik kerjanya membuka pintu rumahnya. Selesai sahaja dia menutup pintu ,tubuh Ayra diangkat dan di letakkan di dalam biliknya.

Dia menyelimutkan tubuh Ayra yang sedikit terdedah akibat perbuatan lelaki tua kerepot itu. Baru sahaja dia hendak keluar dari bilik itu, laju sahaja sepasang tangan itu menyambar tangannya.

"Please don't leave me... I need you right now"

Dengan mata separuh tertutup dia berkata begitu,Perlahan-lahan dia menanggalkan tudung dan ikatan pada rambutnya.Tudungnya sudah entah ke mana melayang menyebabkan dia nampak rambut berwarna hitam neutral separas pinggang berada di hadapanya.

Dia menelan air liur. Please jangan goda aku!

Aku menolak lembut tangannya. "You must sleep right now tomorrow you have to go work" aku mengusap lembut rambut Ayra itu.

"So you gonna leave me again? "

Aku terdiam di situ kenapa aku rasa berat hati nak meninggalkan Ayra ini?. Tangan itu melingkari pinggang Ayra tanpa dia sedari. Ayra mendekatkan wajahnya dengan wajahku.aku merenung bibir berwarna pink neutral yang elok terbentuk itu.

Aku memandang wajah Ayra yang jaraknya sangat dekat denganku. Peluh di dahi mula menitis.

Jangan tergoda melihat dia! Kuatkan iman kau!  Kau dah berjanji takkan sakiti hati dia lagi!

Tiba-tiba satu suara membisik halus di telingaku

"I want you right now" sebaik sahaja Ayra mengucapkan kata-kata itu dia mencium kedua-dua belah pipiku. Muka ku terasa bahang apabila sudah lama pipi ini tidak sentuh oleh perempuan lagi-lagi Ayra.

Aku  menjadi kaku di atas katil itu. Melihat Ayra yang seolah-olah separuh mamai dan dia mula mengoda aku , aku juga turut hanyut dalam lautan asmara yang di bina oleh Ayra itu.

"Serious?! "Hoseok membulatkan matanya yang tak berapa besar itu. Aku mengangguk.

"Dia tengah subur time tu" selamba badak sahaja aku membalas balik kata-kata Hoseok setelah 1 jam dengar dia membebel seperti Jin.

Dalam fikiran aku 1 satu sahaja. Kalau dapat anak kan Best 😋

"Buatnya kalau dia pregnant macam mana?  Kau tak takut? " Hoseok mula mempersoalkan aku.

"Biarlah aku memang nak dia pregnant balik! Aku nak anak dari janin dia sahaja tak nak orang lain! " aku merengus kasar seraya menyilang kedua-dua  belah tanganku di dada. Nanti-nanti aku jadikanlah dia tu bini aku apa susah :(

Hoseok mengetuk kepalaku.  "Oik!  Kalau ya pun nak anak boleh tak buat secara halal? Kalau buat secara halal haa! Kau nak jadikan Ayra tu macam kilang anak pun tak apa! Asalkan hubungan kau dengan dia halal!  So bila kau buat ' ehe-ehem' tu tak ada lah rasa ragu-ragu ayooo" dia menepuk dahinya. Susah benor nak explain dekat budak pandai macam aku ini. Eh?

"Hmm yela yela" ujarku seraya memakai hoodie di kepala. "Oik setan nak pergi mana? " selamba kau je kau panggil aku setan? Kau memang nak mati ya Anak Jung?

"Nak pergi melawat bidadari syurga" aku terus menolak daun pintu rumah itu malas hendak layan Jung Hoseok ini. Hoseok menggeleng melihat kelakuan aku.

"Cakap pasal bidadari syurga.... Aku bila lagi ya? "


AYRA POV

Aku bangun dari pembaringanku perlahan-lahan. Kenapa 1 badan aku ni sakit?  Aku mengurut bahuku yang sedikit lenguh itu.

Aku menyelak kain selimutku. Bukan main terkejut aku apabila melihat.....

Kain baju aku semua bersepah!!!!

Aku melihat diri aku pula. Oh my god!!  Aku tutup balik tubuhku pakai selimut semula.

"Argh!!!! Ada orang rogol aku!!!! " aku meronta-ronta di atas katilku. Aku melihat di bahagian leherku. Terdapat banyak kesan lovebite ?!

Memang nak mati orang yang rogol aku ni eh?(;´ຶДຶ ')

Eh tapi... Bukan aku ke yang 'tergoda' dia semalam? Yelah datuk tak guna tu pergi letak pil khayal Aish! Aku mengetuk-getuk kepalaku ini. Sakit pulak hati ini. Buatnya kalau aku mengandung?!

Aku terdiam seketika di atas katil itu.

"Baik aku pergi mandi.... Aish apa nak jadi dengan aku ni... "

Aku cuba untuk masuk ke dalam bilik air tetapi aku terjatuh semula apabila bahagian kewanitaan aku terasa perit yang amat.

Aku cuba gagahkan diri aku untuk masuk ke dalam bilik air untuk membersihkan diri.

Selesai sahaja mandi, aku keluar dengan hanya berkemban sahaja. Malas hendak pakai baju apabila bahagian kewanitaan aku sakit sangat-sangat.

Aku baring sambil mengingati kejadian semalam. Aku ni ada buat apa-apa ke dengan lelaki itu?

Aku memejam mataku semula. Disebabkan aku letih aku tak jadi untuk pergi kerja hari ini.

Sedang aku terlena seorang lelaki keluar dari tempat persembunyian nya. Di tangan nya membawa krim.

"I'm sorry sweetie cause i'm too rough to you...

Damn... I miss all of you Ayra"

Special tag : Naliahusin

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Where stories live. Discover now