3% (scene 18+)[EDIT]

1.1K 53 10
                                    

WARNING! ⛔

HAA! sebab aku dah edit so aku beri amaran yang bawah 18 tahun jangan baca kalau otak hampa suci lagi kalau baca juga terpulang lah sebab dah beri warning ok?

Enjoy! ♥

****************************************

AYRA POV

Aku membuka mataku perlahan-lahan. Masih terasa sakit dibahagian kepala ku ini. Aku bangun sedikit dari pembaringan. 'Aku dekat mana ni? ' aku melihat keadaan di sekelilingku kelihatan aneh dan bukan tempat yang da. Ini bukan bilik aku ni! Aku segera bangkit dari tempat tidur itu. Kepalaku yang masih terasa sakit telah menyukarkan aku untuk bergerak pantas keluar dari bilik itu. Terasa bagaikan angin mudah menyapa di kepalaku ini, seolah-olah aku tidak memakai tudung pada ketika itu.

Aku menyentuh di kepalaku sejurus itu aku tersedar akan sesuatu yang membuatkan aku tertanya-tanya akan itu tadi. 'Ahhh! Tudung aku ade orang buka!!! ' ,aku berlari anak mencari dimana tudung ku diletakkan,mataku terarah pada bucu bahagian katil itu, tudung di sangkut pada bahagian bucu itu. Aku segera mengambil nya dan aku menlilitkan sedikit tudungku untuk menutup di bahagian kepala yang terdedah itu. Aku berlari menuju ke arah pintu bilik itu.

Aku membuka pintu bilik itu dengan cermat,buat seketika aku melopong melihat akan keadaan di sekeliling ruang itu. Wah! Rupa dah macam villa mewah dah aku tengok! Aku mengetuk kepalaku itu, aku lupa akan motif ku itu tadi segera keluar dari villa ini! Aku menutup pintu bilik itu. Aku berjalan perlahan-lahan untuk meninjau disekeliling. Mencari dimana tangga untuk menuruni villa ini.

Sedang aku berjalan aku tidak sedar akan ada sepasang mata sedang memerhatiku yang sibuk mencari pintu keluar itu.

Sedang aku berjalan pergi ke arah tangga itu,kain jubah aku tersekat di bahagian bucu tangga itu. Menyebabkan ia menyukarkan aku untuk berjalan turun ke bahagian bawah rumah itu.

Aku menarik kain itu dengan sekuat hatiku. Baru sahaja mahu menarik.

Kain jubah aku terkoyak. Ya Allah jubah aku terkoyak sehingga menampakkan betis aku yang sudah terdedah itu.

Aku cuba menutup bahagian itu. Tetapi tidak dapat kerana kain jubahku sudah terkoyak sehingga ke paras peha.

Macam mana ni?! Aku sudah menjadi tidak tentu arah kerana ingin mencari kain yang boleh menutup sebahagian betis yang terdedah ini.

Sedang aku leka mencari kain ,Tiba-tiba aku dapat merasakan ade tangan melingkari pinggangku ,aku terkejut akan hal tersebut . Aku memejam mataku. 'Siapa dia ni? '

Aku dapat merasakan gerakan itu telah melilit kain pada bahagian pinggangku. Aku membuka mataku. Ya dia telah menutup bahagian yang terdedah tadi.

"Dont worry sweetie , Saya sudah tutup bahagian itu. Only me who can see it." Dia mengeratkan lagi pelukan di pinggangku.

"Who are you? " aku menoleh ke arahnya.

"I'm Your Boyfriend Ayra" aku membulatkan mataku.

Boyfriend?! Helloo aku mana ada boyfriend lah!

"Maaf tapi saya tiada boyfriend " Dia diam membisu. 'What?diam dah? '

Tiba-tiba tudungku melurut ke bawah. 'Aduh! Kenapa masa ini juga kau nak terbuka ni! '

Dia mengeratkan lagi pelukan di pinggangku. Rambut yang menutup leherku dia alihkannya. Aku dapat merasakan nafasnya hinggap di leherku. Bibir nya dapat kurasakan berada di leherku ini.

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Where stories live. Discover now