פרק 1

2.8K 232 94
                                    

״אז... באותה שעה מחר?״

קים טאהיונג ניסה לקחת את חייו לפני חודשיים, כדור אחד שירה בראשו וכמעט הרג אותו, כמעט, אבל הוא גרם לו נזק גופני אחר, במהלך החודש הראשון הוא היה צריך תמיכה בשביל ללכת, ובגלל זה היו לו קביים, בנוסף לכך הוא היה צריך לעשות תרגילים כדי להחזיר את הרגל שלו, שנפגעה בגלל פגיעה במוחו של הנער באזור שמשפיע על גפיו התחתונות. הוריו היו עסוקים מדי לעזור לו בתרגילים אז חברתו הטובה של אימו החליטה לנדב את בנה, ג׳ונגקוק, שיעזור לו במקומם. ג׳ונגקוק הסכים ישר, הוא אהב לעזור לאנשים, הוא רק לא ידע שטאהיונג יהיה סגור וציני ורשע אליו.

״כן״ טאהיונג ענה והתקדם לכיוון הדלת, אבל הוא נתקע במשהו וכמעט נפל. ג׳ונגקוק ישר תפס אותו, ״תיזהר״ הוא אמר לשני כשהוא עדיין היה בזרועותיו. טאהיונג מהר השתחרר מהאחיזה של השני וגלגל עיניים, יוצא מהחדר.

״אוי קים טאהיונג... אני עוד אגרום לך להיפתח בפני״ ג׳ונגקוק מלמל לעצמו ויצא ממכון הכושר שהשניים עבדו בו לפני גם הוא.

-

״טאהיונג!״ ג׳ונגקוק קרא לנער השני כשראה אותו הולך במסדרונות בית הספר. ׳לא שוב הוא׳ טאהיונג חשב לעצמו והסתובב לכיוון הנער שרץ לכיוונו, ״היי״ ג׳ונגקוק אמר וטאהיונג אמר ״היי״ בקול נטול רגשות, ״אז.. יש מצב שנקדים את המפגש היום קצת? אני יוצא עם סו-מין היום״ (סו-מין זו בת הזוג של ג׳ונגקוק) ״כן שיהיה״ טאהיונג ענה וג׳ונגקוק חייך, ״יש תודה, אז אני אפגוש אותך אחרי בית ספר ונלך ישר לחדר כושר ביחד טוב?״ טאהיונג הנהן וג׳ונגקוק חיבק אותו, השני לא חיבק חזרה, ואז הוא רץ חזרה לחבריו.

למרות שג׳ונגקוק אהב להיפגש עם טאהיונג, הוא אף פעם לא יודה בזה, והוא אף פעם לא יודה שהוא ממשיך לעשות את זה מרצונו, כל פעם שג׳ימין ישאל אותו ״למה אתה עדיין ממשיך להיפגש עם היצור הזה״ הוא יענה, ״אמא שלי מכריחה אותי״ למרות שזה שקר מוחלט, הוא הרגיש רע שטאהיונג מקבל את כל היחס הזה, אבל, הוא אחד הילדים הכי מקובלים בבית ספר, הוא לא יכול להיפגש איתו מרצונו, זה יפגע לו ב׳מעמד׳.

״היי!״ ג׳ונגקוק אמר כשהתיישב ליד סו-מין בחדר האוכל ונישק אותה בלחי, ״היי״ היא ענתה והסמיקה, ג׳ונגקוק חייך והניח את ידו סביב מותנה. ״היייי גם אני פה״ ג׳ימין אמר והשניים צחקו. ״אתה גמד ג׳ימין, כנראה הם לא ראו אותך.״ יונגי העיר כשהוא התיישב ליד ג׳ימין ביחד עם נאמג׳ון, ג׳ין והוסוק. ״אתה גבוה ממני רק באיזה סנטימטר!״ ג׳ימין אמר, ״אז מה, גמד.״ יונגי החזיר וכולם צחקו.

״הנה היצור הזה״ נאמג׳ון אמר וכולם סובבו את ראשם לכיוון איפה שהוא הסתכל.
״איך קוראים לו? טאיונג?״ ג׳ין אמר, ״טאהיונג.״ ג׳ונגקוק תיקן וג׳ימין צחק, ״ג׳ונגקוקי שלנו יודע, הוא הבייביסיטר שלו אחרי הכל.״ כולם צחקו חוץ מג׳ונגקוק, שהסתכל על הבוגר ממנו שעבר ליד חדר האוכל ולא טרח אפילו להיכנס פנימה.
״מעניין איפה הוא אוכל״ הוא מלמל לעצמו.
״מה זה אכפת לך?״ סו-מין פתאום התפרצה וג׳ונגקוק הביט בה מבוהל, ״ל-לא אכפת לי״ הוא ענה ואכל את הארוחה שלו, מתעלם מההערות של חבריו על כמה מוזר טאהיונג נראה ומתנהג.

what if? / taekookWhere stories live. Discover now