פרק 7

2K 220 44
                                    

שנה טובה לכולם! ❤️
———————————————————————

״ג׳ונגקוק, זה בדיוק מה שאמרתי לך לפני כמה דקות.״

ג׳ונגקוק קפא, הוא צודק. ״אה״ הוא אמר. ״כן.״ ג׳ימין החזיר.
כמה דקות של שקט עברו בין השניים, עד שג׳ונגקוק שבר את השתיקה שוב וניסה להעביר נושא. ״רגע, אז איך ידעת שאתה נמשך גם לבנות?״ הוא שאל וג׳ימין צחק, ״תפסיק לנסות להעביר נושא״ הוא אמר וג׳ונגקוק התעלם, ״אף פעם לא הייתה לך חברה, ולפי מה שסיפרת לי, למרות שהבנתי עכשיו שאני לא יודע הכל, גם לא התנשקת עם בת אף פעם?״ ג׳ימין נאנח, ״כן התנשקתי עם בת וגם שכבתי עם אחת, אבל לא, אני לא נמשך לבנות. היא מי שגרמה לי להבין את זה, אני אומר שאני ביסקסואל כי אני אמ.. מ-מפחד שיצחקו עליי״ הוא אמר וג׳ונגקוק לא הבין, ״אז מה ההבדל אם אתה הומו או בי״ הוא אמר וג׳ימין נאנח שוב, ״כשאנשים חושבים שאני נמשך גם לבנות זה פחות מוזר?״ הוא אמר וג׳ונגקוק צחק, ״אין שום דבר מוזר בלהימשך למין שלך, ג׳ימין.״ הוא אמר וג׳ימין כעס, ״ג׳ונגקוק אני פאקינג גיי אל תנסה להוציא אותו הומופוב.״ הוא אמר וג׳ונגקוק צחק, ״אני יודע שאין בזה שום דבר מוזר, אבל שנינו יודעים שהסביבה שלנו די הומופובית.. עדיין צוחקים עליי כי אני בי אז מה יקרה אם אני אגיד שאני הומו?״ הוא אמר וג׳ונגקוק הנהן.

״איך יצא שלא סיפרת לי על זה? אנחנו חברים הכי טובים.״ הוא אמר פגוע מעט, ״זה מביך, ועכשיו שאתה חווה משבר מיני בעצמך זה כבר לא מביך כי אתה יותר בצרות ממני״ הוא אמר וצחק, וג׳ונגקוק כעס, ״אני לא חווה משבר מיני!״ הוא צעק וג׳ימין מהר שם את ידו על פיו, ״אתה רוצה שכולם ידעו על המשבר המיני שלך?״ ג׳ימין אמר וצחק וג׳ונגקוק הרביץ לו חלש. ״מ-מה אני עושה ג׳ימין״ הוא אמר וג׳ימין חייך, ״רוצה שאני אנשק אותך ואז תדע אם אתה גיי״ הוא אמר ״ג׳ימין!״ הוא צעק והפעם הרביץ לו עם כל הלב. ״אוקיי אוקיי צחקתי תירגע!״ ג׳ימין אמר כשהרגיש את גופו הכבד של ג׳ונגקוק עליו וג׳ונגקוק צחק. ג׳ונגקוק זז ממנו והשניים חזרו לשבת אחד מול השני.

״יש משהו שלא סיפרת לי עליכם? כי אתם נשמעים הרבה יותר קרובים ממה שחשבתי.״ ג׳ימין אמר וג׳ונגקוק הנהן מסמיק.
״אוקיי, כולי אוזן״ ג׳ימין אמר ושינה את ישיבתו לישיבה מזרחית, ג׳ונגקוק התחיל לדבר, ״זוכר את הפעם שהוציאו אותי למנהל כי צעקתי עלייך שאמרת לי שסו-מין התנשקה עם גבר אחר״ ג׳ימין הנהן, ״אם לא שמת לב הוא יצא כמה דקות אחרי לשירותים, רק שהוא לא הלך לשירותים הוא בא אליי. זה היה די מוזר כי עד אותו רגע הוא תמיד היה מגעיל ודי רע אליי אבל שם ליד חדר המנהל הוא פתאום היה נחמד והוא עזר לי לשכוח מה׳שטויות׳ שאמרת לי, למרות שאלה לא היו שטויות ושנינו יודעים שנאמג׳ון ראה נכון, הוא ממש עזר לי לא להתפרק שם, הוא אפילו ח-חיבק אותי, אני די בטוח שהוא לא חיבק אף אחד בשנה האחרונה אם לא יותר.״ ג׳ימין הנהן שוב, הוא הרגיש פתאום רחמים כלפי טאהיונג, אבל התעלם והמשיך להקשיב.

״בחדר הכושר באותו יום הוא התנהג אליי כמו זבל, כרגיל, ולמרות שזה לא הזיז לי בדרך כלל, בפעם הזו זה כאב לי מאוד, חשבתי שהוא נפתח אליי. אולי הכחשתי את זה אבל תמיד רציתי להיות חבר שלו, פשוט פחדתי שאתה או החבורה שלנו תשפטו אותי כי בכל זאת הוא הילד הכי מוזר בבית ספר, אני לא חושב ככה. אני חושב שהוא מיוחד, ושהוא כמו תעלומה שרק צריכה מישהו שיפתור אותה.״ ג׳ימין צחקק, ״וואו, עמוק״ הוא אמר וג׳ונגקוק נזף בו אבל התעלם והמשיך, ״אחרי הדייט שסיפרתי לך עליו, האחרון שלי ושל סו-מין, די השמטתי חלק מאוד גדול. אחרי שהיא אמרה לי את כל מה שהיא אמרה, אני הייתי שבור, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, אני פשוט ישבתי על ספסל ברחוב ולא הפסקתי לבכות.״ הוא אמר וג׳ימין פתאום חיבק אותו, ״למה לא התקשרת אליי?״ הוא שאל וג׳ונגקוק ניגב דמעה אחת שירדה לו, ״אני מצטער, לא חשבתי על כלום חוץ מעל הכלבה הזו באותו רגע״ הוא אמר וג׳ימין הנהן, משחרר את החיבוק.

״בקיצור, טאהיונג מצא אותי, איכשהו, לא שאלתי. הוא שוב עזר לי, הוא שוב הרים אותי מהמקום הנמוך שהייתי בו. הוא אמר לי שהוא תמיד רצה לעשות משהו, מפה לשם פרצנו לבית של סו-מין ודי הרסנו לה את החדר.״
״מה?!״ ג׳ימין היה בהלם למשמע המילים של ג׳ונגקוק, ״אתם משוגעים?! אם היו תופסים אתכם!״ הוא צעק וג׳ונגקוק השתיק אותו, ״זה לא העניין ג׳ימין, לא ממש חשבתי באותו רגע, אבל תן לי להמשיך, לא תפסו אותנו אוקיי״ הוא אמר וג׳ימין הנהן למרות שעדיין כעס עליו. ״האמת, שכמעט תפסו אותנו, אז טאהיונג דחף אותי לארון ונצמד אליי, היה מאוד, מאוד, צפוף בארון. אז אמ, מ-מיני קוקי ה-התעורר״
״אוקיי דבר ראשון בחיים אל תקרא לזין שלך מיני קוקי לידי יותר, ודבר שני מה לעזאזל?! ואתה חושב שאתה לא הומו?!״ הוא צעק שוב וג׳ונגקוק כעס, ״תפסיק לצעוק כבר! אני לא יודע למה זה קרה או למה אוננתי עליו במקלחת וחשבתי על כמה שיהיה טוב לזיין אותו״ הוא אמר בלי לחשוב ואז מהר שם את הידיים שלו על פיו, משאיר את ג׳ימין עם פה פתוח לרווחה. ״אתה מה!״ הוא צעק שוב מתעלם לגמרי מבקשתו של ג׳ונגקוק וג׳ונגקוק הסמיק בטירוף, ״ל-לא התכוונתי לספר לך על החלק הזה״ הוא אמר ממשיך להסמיק.

״ג׳ונגקוק אתה פאקינג גיי, אתה מלך הגייז, אתה הגיי הכי גיי ששמעתי עליו-״ ״ג׳ימין תסתום כבר!״ הוא אמר והמשיך להסמיק, ״תפסיק, אני לא גיי.״ הוא אמר וג׳ימין רק צחק, ״אוקיי אז ניסית לנשק אותו, עמד לך ממנו, אוננת עליו במחשבה של כמה טוב הוא ירגיש סביבך ואני די בטוח שגם גנחת את השם שלו אם ככה, אבל לא, אתה לא גיי. להזכיר לך שיש לו זין?״ הוא אמר והמשיך לצחוק, וג׳ונגקוק הסמיק והתעצבן, הוא קם והלך משם, ג׳ימין הפסיק לצחוק ושם לב שחברו כבר לא שם, הוא קם ורץ אחריו ״ג׳ונגקוק!״ הוא צעק אבל השני המשיך להתעלם ממנו, ״סליחה נו!״ הוא צעק שוב וג׳ונגקוק עצר, ״אני מצטער, אבל תחשוב על זה, לפי מה שסיפרת לי, יש לך משהו כלפיו, וזה יותר מידידות״ ג׳ימין אמר וג׳ונגקוק השפיל את ראשו.

״כן, אני חושב שאני יודע.״ ג׳ונגקוק אמר וג׳ימין הופתע, ג׳ונגקוק המשיך לדבר. ״זה קשה להסתיר את זה כבר ואני לא חושב שאני אצליח, אבל כן ג׳ימין, אני לא יודע אם אני הומו, או בי, או מה שלא יהיה, אבל אני נמשך לבנים, לבן, אני נמשך לקים טאהיונג, וכן, אני חושב שאני מאוהב בו.״

what if? / taekookWhere stories live. Discover now