פרק 21

1.7K 171 290
                                    

רק אזהרה קטנה, בפרק מוזכרות נטיית אובדניות, אני לא יודעת אם חלקכם אולי מעדיפים להימנע אז אני מזהירה :)
———————————————————————

״ג׳ונגקוק?״

ג׳ונגקוק עמד שם קפוא, מביט בנער שאהב כולו אדום ומוצף בדמעות, ״טאהיונג? טאהיונג מה קרה!״ הוא צעק, הוא התקרב לחבק אותו אבל טאהיונג דחף אותו ממנו ורץ מהר אל מחוץ לבית. ג׳ונגקוק לא הבין מה קורה, אבל בשנייה שהתאפס רץ אחרי השני, אפילו לא טורח לסגור אחריו את הדלת.
״טאהיונג תעצור! בבקשה!״ הוא צעק, רץ אחרי השני ומתחיל להתקרב אליו יותר ויותר, המצב של הרגליים של טאהיונג עדיין לא היה במיטבו והריצה שלו הייתה די איטית. הם המשיכו לרוץ עד שכבר התקרבו לכביש רחוק מהחווה, ג׳ונגקוק בסופו של דבר הגיע אל טאהיונג, אבל מעד וגרם לשניים ליפול על הדשא, ג׳ונגקוק מעל טאהיונג.

הם שכבו שם, ג׳ונגקוק התיישב מעל מפשעתו של טאהיונג והחזיק את ידיו מעל ראשו, מנסה למנוע ממנו לזוז, ״בבקשה אל תברח ממני״ הוא אמר, ״אני אוהב אותך״ הוא אמר בשקט, גורם לטאהיונג להילחץ, אוהב אותו? הוא אוהב אותו? אז למה הוא ממשיך לפגוע בו ככה? טאהיונג רק המשיך לבהות בשני עד שפתאום ראה אותו מתחיל לרדת לכיוונו, ולפני שידע מה קורה השפתיים של הצעיר ממנו נחתו על שלו בעדינות. טאהיונג הופתע, אבל הוא כל כך התגעגע להרגשה החמימה הזאת.. אז הוא נישק חזרה. ג׳ונגקוק התחיל להזיז את שפתיו בעדינות משגעת, גורם לכל הגוף של טאהיונג להצטמרר, עד שהוא הבין מה הוא עושה. הוא השתחרר מאחיזתו של ג׳ונגקוק ודחף אותו ממנו, עדיין יושב על הדשא מולו, מנגב את שפתיו כאילו עשה דבר אסור. ״טאה..״ ג׳ונגקוק מלמל, דמעה בודדת ירדה מעינו השמאלית, ״בבקשה, אני אוהב אותך.. לעזאזל אני אוהב אותך כל כך טאהיונג אתה לא מבין כמה התגעגעתי אלייך וכמה אני מצטער על הכל״ הוא אמר, גורם לליבו של השני להחסיר פעימה, אבל זה לא שינה לטאהיונג.

״אם אתה כל כך אוהב אותי למה שכבת היום עם האישה הזו בבר? באת אליי אחריה בשביל לקבל גם ממני משהו?״ הוא שאל וג׳ונגקוק היה כרגע מבולבל לגמרי, ״אישה בבר?״ הוא שאל, ״אל תעמיד פנים, סו-מין שלחה לי את התמונות שלך מנשק אותה ולוקח אותה לשירותים או לא יודע לאן!״ הוא צעק הפעם, ונעמד. ״טאהיונג על מה אתה מדבר אני ברחתי מהבר הזה בשביל לבוא אלייך, אתה באמת מאמין לכלבה הזו? היא משוגעת טאה! היא בטח ערכה את זה בפוטושופ או משהו!״ הוא אמר, נעמד בעצמו מול השני, ״כן? היא גם ערכה בפוטושופ את הסרטון שלה ושלך מתנשקים בכיתה ביום שנעלמתי?״ הוא שאל וג׳ונגקוק רצה לבכות, כל כך הרבה אי הבנות, כל כך הרבה כאב שהוא גרם לשני.. הוא לא רצה את זה. ״היא הכריחה אותי, רציתי להקיא טאהיונג אבל היא הכריחה אותי, היא אמרה לי שהיא תספר לכולם שזה אתה בסרטון שלנו ולא יכלתי לתת לזה לקרות״ הוא אמר, מתפלל שהשני יקשיב לו.

what if? / taekookWhere stories live. Discover now