פרק 10

2.2K 203 97
                                    

״ג-ג׳ונגקוק?״

הוא מגמגם, קים טאהיונג מגמגם, מה עשיתי לו.
״היי״ ג׳ונגקוק כמעט לחש והשפיל את ראשו לכיוון נעליו.
״היי״ טאהיונג החזיר גם הוא והרגיש איך לחייו מאדימות, זו כמות ההשפעה שהייתה לג׳ונגקוק עליו.
״א-אני צריך לדבר איתך״ ג׳ונגקוק אמר והרים את ראשו, השניים הסתכלו אחד על השני בעיניים ועמדו ככה לדקה ארוכה. ״א-אה, אמ, כנס״ טאהיונג אמר והסתיר את פניו שהיו אדומות מעגבנייה.
ג׳ונגקוק נכנס ולא ידע מה לעשות עם עצמו, הוא היה בלחץ מטורף, טאהיונג מגמגם ומסמיק מולו כרגע? עד לפני כמה זמן הדבר היחיד שהוא ידע שיכל לעשות זה לגלגל עיניים, אבל, זה לא הפריע לו, זה היה די חמוד.

״בנוגע להיום..״ ג׳ונגקוק התחיל אבל טאהיונג קטע אותו, ״באמת התכוונת לזה?״ הוא שאל כשהוא מסתכל לכל מקום מלבד ג׳ונגקוק. ״מה?״ ג׳ונגקוק שאל בחוסר טאקט, ״באמת יש לך קראש עליי?״ הוא שאל וזה היה עכשיו תורו של ג׳ונגקוק להסמיק. הוא הנהן בשקט וטאהיונג ניסה למנוע חיוך קטן לעלות על פניו, ״למה?״ הוא שאל וג׳ונגקוק הרים את ראשו והביט בו במבט שואל, ״למה יש לך קראש עליי? הדבר היחיד שעשיתי לך זה לקלל אותך ולהתנהג אלייך כמו זבל, שלא נדבר על זה שאני נראה כמו חייזר מוזר שנפל מהחללית שלו, ושאתה נראה כמו אל ייווני, ושיש לך אלף חברים ולי רק אחד שזה.. אתה. ושאתה יכול להשיג כל בת שאתה רוצה במצמוץ, מה מיוחד בי? אני סתם זבל שנשאר ברחוב, אני סתם חתיכת אשפה ששכחו לזרוק לפח, אני לא בן אדם שבן אדם כמוך יתאהב בו, אני סתם, אני כלום, אני-״
הנאום של טאהיונג נקטע להרגשת שפתיו של ג׳ונגקוק על שלו.

טאהיונג לא ידע מה לעשות, עיניו נפערו והוא לא הגיב, הוא רצה, אבל הוא לא ידע איך.
ג׳ונגקוק הרגיש שהשני לא מנשק אותו בחזרה ואז נזכר ונבהל, הוא התנתק מהשני והסמיק במהירות, ״שיט ס-סליחה! שכחתי שבחיים לא התנשקת.. סליחה! אני לא יודע מה עשיתי אני אידיוט.״ ג׳ונגקוק אמר בלחץ והסתובב סביב עצמו, עד שטאהיונג דיבר סוף סוף.
״ת-תעשה את זה שוב״ הוא אמר כמעט לוחש וקיווה שג׳ונגקוק שמע את זה כי הוא לא חשב שהוא יהיה מסוגל להגיד את זה שוב.
״מה?״ ג׳ונגקוק הגיב וטאהיונג הסתכל עליו והסמיק, ״ת-תעשה את זה ש-שוב, תנשק אותי״ טאהיונג אמר וג׳ונגקוק חייך כשהבין מה השני מבקש ממנו.

הוא התקדם לכיוונו והניח את ידיו על מותניו הרזות. טאהיונג הניח את ידיו מסביב לצווארו של השני והשניים הביטו אחד בשני לכמה רגעים, עד שג׳ונגקוק התחיל לרכון קדימה. הלב של שניהם דפק במהירות לא ברורה, במיוחד של טאהיונג, הוא פחד שהוא יעשה משהו לא בסדר ויפחיד את ג׳ונגקוק, בכל מקרה, זו הנשיקה הראשונה שלו.
שפתיהם היו קרובות מתמיד, טאהיונג יכל להרגיש את נשימותיו של ג׳ונגקוק על שפתיו, עד שהוא התקרב אפילו יותר וחיבר אותן.
בהתחלה הם עמדו שניהם קרובים בעיניים סגורות, נהנים מהחום של השני, אבל במהירות ג׳ונגקוק התחיל להזיז את שפתיו לנגד השני. השפתיים של ג׳ונגקוק היו רכות וחמות, טאהיונג הרגיש כל כך טוב. הוא התחיל להגיב לנשיקה ומשך בעזרת ידיו את ג׳ונגקוק אליו, סוגר כל מרחק ביניהם.

what if? / taekookWhere stories live. Discover now