פרק 15

1.6K 174 69
                                    

פלאשבאק, 4 חודשים אחורה
״ג׳ונגקוק, טאהיונג ניסה להתאבד״

״הוא ניסה מה?!״ ג׳ונגקוק צעק ונארי מיהרה לשים את ידה על פיו כדי שטאהיונג לא ישמע את הצעיר, ״כן.. הוא ניסה לקחת את חייו לפני כמה שבועות, הוא השיג אקדח, אנחנו לא באמת יודעים מאיפה, כנראה מהבית של דוד שלו, וי-ירה בעצמו״ היא אמרה ודמעות החלו לרדת מפניה, זה היה אירוע לא קל בחייה, כמעט לאבד את הבן היחיד שלה.
״את לא חייבת לספר לי״ ג׳ונגקוק ניסה לנחם אותה כשראה שהיא בוכה, ״א-אני כן״ היא אמרה ומשכה כאפה, מנסה לא לבכות יותר, ״הרופאים הצליחו להציל אותו אבל הכדור פגע באיזור במוחו שאחראי לתפקוד הגפיים התחתונות שלו״ היא אמרה וג׳ונגקוק הנהן, ״הוא צריך עכשיו טיפול קבוע, כל יום לעבור על לחזק את הרגליים שלו, ו... טוב, גם אני וגם בעלי עובדים מאוד קשה בשביל לשלם על כל התרופות, הקביים, הטיפולים בבית החולים שהיו ויהיו בעתיד, אין לנו זמן לזה..״ היא מילמלה את החלק האחרון.

״אז את רוצה שאני..?״ הוא אמר והיא חייכה והסתכלה עליו, ״אמא שלך תמיד מדברת על טוב הלב שלך, על כמה אתה אוהב לעזור לאחרים.. גדלת להיות ילד חתיך מאוד ג׳ונגקוקי״ היא אמרה וצחקקה מעט, ״אני יודעת שטאהיונג קצת קשה לעיכול, הוא תמיד היה ביישן וסגור והתקרית״ היא אמרה ובלעה רוק, ״התקרית רק סגרה אותו יותר, אנחנו גם לא מצליחים להבין למה הוא עשה את זה, הוא לא השאיר מכתב והוא לא מספר לאף אחד.״ ג׳ונגקוק התחיל להרגיש רע בשביל השני, הוא לא יכל לדמיין מה עבר עליו אם הוא עשה דבר כזה קיצוני. הוא חיכה שאימו תמשיך, ״שדיברתי על הכל עם אמא שלך היא אמרה שהיא תוכל למצוא לי מישהו שיילך איתו במקומנו, כמה ימים אחרי היא שלחה לי הודעה שהיא חושבת שאתה הבן אדם המושלם לזה.״ היא אמרה וחייכה, ״אתה הולך לחדר כושר בכל מקרה, אתה רק תצרף שותף. ואתה תמיד אוהב לעזור לאחרים, ואתה בגיל שלו, אולי איכשהו תצליח להתחבר אליו גם״ ג׳ונגקוק ניסה לחייך והסתכל עליה במבט לחוץ מעט,

״אתה מסכים לעשות את זה בשבילי? בשבילו..״

חזרה למציאות
״קוק, הגענו״ ג׳ימין העיר את השני מהחלום הקצר שהיה לו בזמן הנסיעה, ״ה-הגענו?״ ג׳ונגקוק מלמל ופתח את עיניו, רואה כי השלט ברכבת מאשר כי הם בדאוג׳ו.
״אני קצת מתרגש אתה יודע? ולחוץ כמובן״ ג׳ימין אמר וג׳ונגקוק הנהן, ״גם אני״ הוא אמר וקם מכיסאו אחרי חברו.
השניים יצאו מהרכבת בחיוך גדול, שואפים את האוויר של העיר הזרה שאף אחד מהם לא ביקר בה לפני.
״אז... איפה מתחילים?״ ג׳ימין אמר וג׳ונגקוק צחק, ״אני די עייף.. אולי נלך למלון לפני? נוכל לקנות מפה בדרך ולעבור במלון על כל המקומות שהוא יכול להיות בהם״ ג׳ימין הנהן ושם את ידו מסביב לכתפיו של חברו והם הלכו לכיוון היציאה.

״וואו״ ג׳ימין אמר וג׳ונגקוק הרים גבה, ״מה?״ הוא שאל וג׳ימין צחקק, ״זה לא סיאול, אבל יפה פה״ ג׳ימין אמר, מסתכל על העיר שכרגע הגיעו אליה, ״כן.. אני מקווה למצוא פה את הדבר הכי יפה״ הוא מלמל לעצמו וג׳ימין לא שמע.

what if? / taekookWhere stories live. Discover now